2011-02-12, 14:48
Medlem
VonLidls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
En annan aspekt. Cirkusättade Reinfeldt sa följande när SD-politiker blivit våldsamt attackerade av meningsmotståndare:
"Den som delar upp människor i vi och dom ska inte bli förvånad om sådant händer".
Applicera detta på statsministerns värdegrundseftersatte son. Innebär det då att pappa Reinfeldt är villig att offra sin son till nysvenskarnas egna gaturättvisa?!

Ja, Erik är väl också ordförande i muf, så frågan är hur farsan reagerar på detta? Kommer han själv köra ut sonen till Rinkeby, Tensta, Fittja, Farsta eller Alby och beordra Erik att ta på sig en liknande skylt?
http://blog.fitted.nl/wp-content/uploads/i-hate-niggers-die-hard.jpg
2011-02-12, 15:02
Medlem
Brookuss avatar
Är själv rädd för Eriks skull att pappa Reinflätt tar till den ursinnigt starka retoriken han använde efter att självmordsbombaraben berikat gatuhörnet i city:
"Det är oacceptabelt"
Börjar han svänga med så starka ord så förstår vi hur allvarligt detta är...
2011-02-12, 15:09
Medlem
Några skolpojkar har alltså dragit i varandras jackor och krockat med huvudena och sen har någon sagt jävla blatte och jävla snobb....

När jag var ung så hände dessa saker varje, varje dag på min skola inte fan blev det någon rättegång av det! Jag förstår inte varför mina skattepengar ska gå till dessa bagateller! Vi fick ibland om det var någon lärare som såg gå till Rektorn.....i värsta fall så ringde han hem å så fick man en omgång hemma också!
Det var bättre förr, på den tiden då vi bara hade två tv-kanaler och innan internet var uppfunnet!
2011-02-12, 15:15
Medlem
Mindatorlaggars avatar
Gick i samma skola som Erik förr. Han kallade då min halv-sydkoreanska kompis för "jävla kines huvud". Det var inte heller första gången som han trackade ner på honom.
2011-02-12, 15:25
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormjaevel
Nej men vet vem han är och det här är hyffsat old news. Säger bara som det är, läs mitt föregående inlägg och det var endast hans version. Hyffsat kul hur folk går igång på detta för att nån som läser en sån inkompitent blogg som PI..

Vrider rubriken, samt länkar riktiga källan. Där står allt i klarspråk (tänker PDF:en (dommen) ) Trots det så tar han GM's uttalanden som citat, allt är så jävla ironiskt..

Gaaaaah snäääälla sluta misshandla det svenska språket sådär!

Antar att det är fler än jag som går runt med ett stort leende på läpparna idag

Händelsen i sig är väldigt intressant. Egentligen hade man kunnat säga att "mja, grabben är 16 bast, han kanske sa det eller inte, han fick ju lite pyngel så asch vi glömmer det här", fast det skulle isåfall varit för kanske 10 år sen.

Idag spelar det ingen roll om Erik nu sagt blatte eller inte, enligt hans far så får man inte ens tänka i dom banorna. Och inte heller kan Erik vara oskyldig eftersom han helt enkelt är "svensk" och svenskar är rasister och kan (utan hård styrning) lätt uttala såna här saker. Plus att nysvenskar inte ljuger vad dom än säger, deras ord är lag, ty de har ofta en hård bakgrund av krig och färdats otalioga mil för att söka frid i vårt barmhärtiga land.

haha finns tydligen redan facebook grupp "Vi som gillar patrioten Don Federico
2011-02-12, 15:26
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindatorlaggar
Gick i samma skola som Erik förr. Han kallade då min halv-sydkoreanska kompis för "jävla kines huvud". Det var inte heller första gången som han trackade ner på honom.
Tack för din input.

Blir ännu mer skärrad när jag läser detta. Tydligen så genomsyrar vi och dem-tänket hela Eriks tillvaro. Blir inte alls förvånad om han t o m yttrat n-ordet.

Allvaret i detta blir allt mer tydligt. Värdegrundsarbetet vill jag mena att det befinner sig i chocktillstånd för tillfället och total anarki råder.

Mulla Reinfeldt - agera!
2011-02-12, 15:44
Medlem
Mindatorlaggars avatar
[quote=Mindatorlaggar]
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Tack för din input.

Blir ännu mer skärrad när jag läser detta. Tydligen så genomsyrar vi och dem-tänket hela Eriks tillvaro. Blir inte alls förvånad om han t o m yttrat n-ordet.

Allvaret i detta blir allt mer tydligt. Värdegrundsarbetet vill jag mena att det befinner sig i chocktillstånd för tillfället och total anarki råder.

Mulla Reinfeldt - agera![/]

N-ordet? Neger? Ser ärligt talat inget fel med att säga ordet neger...

Om det inte har en rasistisk mening i sammanhanget det vill säga...
2011-02-12, 15:50
Medlem
hejabjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradisoscar
Vafan asså... jag bor själv i danderyd och "känner" både erik o dennis. att erik sa blatte till dennis ska inte ta så jävla seriöst på. dennis kan precis som de flesta andra ungdomar vara extremt provocerande och att erik säger något olämpligt under tonåren ska väl inte på något sätt ifrågasätta hans farsas roll som statsminister?

Om Fredde inte ens kan uppfostra sin egen son enligt hans egna svenskhatarvärderingar så lär det inte gå så bra med svenska folket heller.
2011-02-12, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejabjorn
Om Fredde inte ens kan uppfostra sin egen son enligt hans egna svenskhatarvärderingar så lär det inte gå så bra med svenska folket heller.

Fast man kan ju inte lägga allt ansvar på föräldrarna. Pojken är ju trots allt snart 16 år och borde kunna ta ansvar för sina egna handlingar.
2011-02-12, 15:54
Medlem
nostashs avatar
Jävla vänsterpropaganda.

Bröderna som var målsägare började slåss och hotade sen med Black Cobra.

Erik försvarade sig och kallade en person blatte för att provocera tillbaka och det är han som får all skit.
2011-02-12, 15:59
Medlem
Är det en massa moderatnissar som förnekar detta eller vad är det frågan om?
Jag dömer endast Erik om han sedan går och hycklar med att hylla mångkulturen.
2011-02-12, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeetYourMaker
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180680_131858253547970_100001713878864_218787_1049 181_n.jpg

Erik brukar alkohol och är under 18 år, informera PK-media?

NÅGON?!

Tyvärr skulle media aldrig skriva om det. Dom kommer göra allt för att dölja det här med Erik nu, PK-media får ju trots allt betalt av PK-regeringen.

Inte för att jag tycker detta är en stor grej. Killen är 15 år och det är väldigt lätt att slänga ur sig ord som neger/blatte osv i den åldern när man bråkar med någon. När han är några år äldre kommer han tänka till innan han slänger ur sig något sånt här. Skönt att flashback och PI finns och förmedlar detta iaf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in