2011-02-20, 03:33
Medlem
zzz111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Jag tror absolut att "anonyma inlägg på internet" spelar en viktig roll. Jag och mina meningsfränder kan inte skriva debattinlägg till de stora tidningarna. Helt säkert har sidor som Flashback påverkat utgången i senaste valet, Sverigedemokraterna har flitigt utnyttjat det fria internet för informationsspridning.

Ja, det är svårt eftersom media automatiskt kallar det för "nazistmarsch" och dylikt medan vänsteranhängare brukar våld och de tillsammans med SÄPO och organisationer som Expo registrerar deltagarna. Då får man en situation där de flesta som kunde tänka sig att demonstrera undviker det, de vill inte bli utsatta för misshandel eller förlora jobbet på grund av sina politiska åsikter. Det är säkert också anledningen till att nationalistiska organisationer mest har attraherat personer med mycket litet att förlora i samhället. Det fungerar på samma sätt med flygbladsutdelningar och annan informationsspridning. Det förekommer men det är en knepig situation.

Har du egna konstruktiva förslag istället för gnäll så får du gärna berätta om dem.

Men det är egentligen off topic. Jag skulle vilja veta hur det ser ut med bland annat fertiliteten hos etniska minoriteter versus etniska svenskar och sådant i den här tråden.

Ja det är väl självklart att det finns konstruktiva förslag, däremot inget jag vill dela med mig av. Jag gick för hårt åt men står likväl fast vad jag skrev eftersom jag anser propagandan här på fb vara kontraproduktivt. Att ni inte väljer att tåga pga risken för våld mot er kan jag köpa.

Sen har jag personligen inga problem att kritisera invandringen inför vänsteranhängare och invandrare men det beror väl på hur man lägger fram det. Aldrig någon som varit aggressiv eftersom jag kunnat ge svar på tal.
2011-02-20, 04:04
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Om ni kommer bli minoritet eller inte är ni ändå jordens avskum. Svenskarna är hatade i många länder. Ordet "svensk" i Spanien är skällsord. I Thailand är ni kända för pedofiler.
Det rapporterade hatet mot svenskar är ingenting jämfört med hatet mot vissa andra folkgrupper som faktiskt existerar i många länder men PK-media inte vågar ta upp.
2011-02-20, 05:12
Bannlyst
SCB:s siffror är ej verklighetsförankrade. Statistiken är ej riktig dom gör allt för att smussla undan dom verkliga siffrorna så inte svensken ska förstå hur pass illa läget är.
En mängd delområden inom Stockholms Stad där det är minst 90% med utländsk bakgrund , där så drar dom ner siffrorna till strax under 60% vilket är lögner , skandalöst och ett hycklande av sällan skådad art.
Om cirka 15 år så kommer etniska Svenskar vara i klar minoritet. Vi är en utrotningshotad art som många andra ursprungsbefolkningar i framförallt Västeuropa.
2011-02-20, 05:29
Medlem
flygandApans avatar
Jag blir mörkrädd (pun intended) över hur framtiden ser ut. Jag tänker ofta på det, hur det kommer att vara, vart jag ska bo osv. Blir det som i israel, måste man fly till danmark? Usch, jag hoppas att det blir ett stopp på invandringen.
2011-02-20, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Jag blir mörkrädd (pun intended) över hur framtiden ser ut. Jag tänker ofta på det, hur det kommer att vara, vart jag ska bo osv. Blir det som i israel, måste man fly till danmark? Usch, jag hoppas att det blir ett stopp på invandringen.
I och med att äldre svenskar dör ut och yngre svenskar föder för få barn, behövdes fler människor. Våra ädla politiker såg lösningen på detta stora demografiska problem inte i att uppmuntra ökat barnafödande hos svenskar, utan i massimport av somaliska analfabeter, kriminella jugoslaver och sharia-förespråkande MENA-muslimer. Det har de om och om igen gått ut med offentligt, kanske inte riktigt med det språkbruket.

Så planen är att gradvis ersätta det svenska folket med andra folkslag. Samtidigt normaliserar man abort och gör det besvärligt och kostsamt för arbetande svenskar att skaffa barn. Tack vare den statligt sanktionerade feminismen är hemmafrun så gott som död, och modern har blivit affärskvinna utan mycket tid över till barn. Svensken sitter hemma och kollar på förnedringsunderhållning på TV medan hans folk trängs undan och tynar bort. Verkligen en djävulsk plan, som inte hade lyckats utan de hjärntvättade svenskarnas apati.

Kan man flytta från dumheterna? Om man tjänar bra, kanske, och kan flytta till något av de dyra, helvita områdena, här eller utomlands. Men det är inte en långsiktig lösning på någonting.
Senast redigerad av Transform 2011-02-20 kl. 06:22.
2011-04-17, 01:06
Medlem
Hur ska man tolka SCBs nya rapport om deras demografiska prognos?

http://www.scb.se/Statistik/BE/BE040...BE18SM1101.pdf

Hur pålitlig är den? Den räknar inte med etnicitet eller andra, tredje, etc. generationens invandrare utan bara med utrikes födda, och inte med att etniska svenskars nativitet är lägre än icke-svenskars, så det är inte helt lätt att tolka. Dessutom verkar de räkna med en minskande invandring vilket väl är rent hypotetiskt.
2011-04-17, 01:39
Medlem
MarioForPresidents avatar
Det är nästan lite komiskt. Jag tror att det är nödvändigt för svenskar att bli en minoritet innan de faktiskt börjar vakna till och inse att det de och deras förfäder står för är hotat av andra intressen.

Då blir plötsligt vi svenskar en problemgrupp i samhället, så vi får hoppas att den då styrande majoriteten inte drar alla över en kam, på samma nogräknade sätt som våran nuvarande media- och maktelit.
2011-04-17, 01:55
Medlem
loqus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Så planen är att gradvis ersätta det svenska folket med andra folkslag. Samtidigt normaliserar man abort och gör det besvärligt och kostsamt för arbetande svenskar att skaffa barn. Tack vare den statligt sanktionerade feminismen är hemmafrun så gott som död, och modern har blivit affärskvinna utan mycket tid över till barn. Svensken sitter hemma och kollar på förnedringsunderhållning på TV medan hans folk trängs undan och tynar bort. Verkligen en djävulsk plan, som inte hade lyckats utan de hjärntvättade svenskarnas apati.

Och så kallar man några få som vågar fundera på den vertagna historieskrivningen för förintelseförnekare. När de riktiga förintelseförnekarna, eller snarare förintelseivrarna, är legio och opererar för full maskin mitt ibland oss...
2011-04-17, 02:03
Medlem
sylvaticums avatar
Vilka är etniska svenskar? är det samerna? eller afrikanerna som invandrande till Europa och långt senare till Sverige?
2011-04-17, 03:00
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvaticum
Vilka är etniska svenskar? är det samerna? eller afrikanerna som invandrande till Europa och långt senare till Sverige?
Den som har den speciella svenska genetiken naturligtvis, samerna har inte bott här längre än svenskar tvärt om finns de genetiska spår från de första människorna i området i alla svenskar något samerna saknar, hur som helst har de "moderna" svenskarna bott här i sextusen år så vi kan nog titulera oss "ursprungsbefolkning".

Detta skriver jag dock i vartannat inlägg så du får nöja dig med dem.

https://www.flashback.org/sp29738671
https://www.flashback.org/sp28859871
https://www.flashback.org/sp28685524
https://www.flashback.org/sp27712787
https://www.flashback.org/sp29051125
Senast redigerad av Heladageniskogen 2011-04-17 kl. 03:04.
2011-04-17, 03:18
Medlem
Happymanwithcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvaticum
Suck...
1. Ja i de nordligaste delarna måhända. Vilket kanske är störst till ytan, men aldrig varit sett utifrån befolkning. Samerna kallade inte ens marken de bodde på för Sverige.

Svenskarna (Människor av germansk ras) grundade Sverige och har levt här väldigt länge. Kanske lika länge som samerna i den andra halvan av Sverige.

Huvudsaken är att Sverige är skapat av svenskar. Inte av några samer.
2011-04-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarioForPresident
Det är nästan lite komiskt. Jag tror att det är nödvändigt för svenskar att bli en minoritet innan de faktiskt börjar vakna till och inse att det de och deras förfäder står för är hotat av andra intressen.

Då blir plötsligt vi svenskar en problemgrupp i samhället, så vi får hoppas att den då styrande majoriteten inte drar alla över en kam, på samma nogräknade sätt som våran nuvarande media- och maktelit.

Det är nog i detta skede som den framtida, och då mestadels icke-vita, yrkesarmén och poliskåren kommer att användas mot bråkiga svenskar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in