Citat:
Du svarar precis som jag förutsade. Du har inget att tillföra mer än tomma argument. Inte en enda länk, inte en enda referens. Dina enda argument är att mina referenser är dåliga och mina val av årtal (de senaste fyra åren, det tog cirka 30 minuter att plocka fram dem du är välkommen att fortsätta bakåt tills du hittar de stora siffrorna med finnar och polacker men det kommer du inte göra för det kan du inte) är felaktiga och som bevis för detta anför du inget annat än din egen oändliga visdom.
Känns det framgångsrikt?
Tror du du övertygar någon mer än dig själv?
Pajas.
Och slutligen, precis som jag också sade, du när defintivt en förhoppning om att den muslimska samhällsutveckling, som du själv menar att man inte skall oroa sig för, aldrig kommer inträffa. Den visar sig i sådana här bleka och sifferblinda förhoppningar:
En minskning från absurt höga nivåer (i fallet Syrien en hel större svensk småstad per år) tlil enbart höga nivåer. De konsekvenser vi ser i "utsatta" områden idag emanerar från ett Sverige som hade klart lägre nivåer än i det dagsläge som du tror är lågt. Och nej de utsatta områdena i meningen immigrationstäta minskar inte, däremot har polisen flyttat typ ett (1) område från listan. Antagligen på grund av t.ex. utökad kameraövervakning och framgångsrikt polisarbete. Det är en fjärt i kosmos och troligen bara tillfälligt. Dessutom har ju många svenskar (inte minst kvinnor) börjat anpassa sina livsmönster till det nya spännande Sverige vilket kan ge "positiva" effekter i statistiken. Till skillnad från dig, har jag som sagt sett hur verkligheten ser ut.
Känns det framgångsrikt?
Tror du du övertygar någon mer än dig själv?
Pajas.
Och slutligen, precis som jag också sade, du när defintivt en förhoppning om att den muslimska samhällsutveckling, som du själv menar att man inte skall oroa sig för, aldrig kommer inträffa. Den visar sig i sådana här bleka och sifferblinda förhoppningar:
En minskning från absurt höga nivåer (i fallet Syrien en hel större svensk småstad per år) tlil enbart höga nivåer. De konsekvenser vi ser i "utsatta" områden idag emanerar från ett Sverige som hade klart lägre nivåer än i det dagsläge som du tror är lågt. Och nej de utsatta områdena i meningen immigrationstäta minskar inte, däremot har polisen flyttat typ ett (1) område från listan. Antagligen på grund av t.ex. utökad kameraövervakning och framgångsrikt polisarbete. Det är en fjärt i kosmos och troligen bara tillfälligt. Dessutom har ju många svenskar (inte minst kvinnor) börjat anpassa sina livsmönster till det nya spännande Sverige vilket kan ge "positiva" effekter i statistiken. Till skillnad från dig, har jag som sagt sett hur verkligheten ser ut.
Bli inte kinkig nu bara för att inte alla sväljer dina fantasier med hull och hår.
Antal utsatta områden har minskat, oavsett hur du än försöker vrida eller vända på det, det är fakta.
https://omni.se/antalet-utsatta-omraden-har-minskat-gardsten-inte-langre-sarskilt-utsatt/a/mRvQQ1
Det är fortfarande en stadig minskning för de uppräknade grupperna(jättestor gällande syrier) de senaste åren, oavsett hur du än försöker vrida eller vända på det.
jaghoppasjagintebehöverlänkatilldinaegnasiffrormen manvetaldrig/domedagsprofeten/ab