Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Bazookatone
Jag gillar faktiskt denna argument. Låt mig förklara varför.
Jag har vid flera tillfällen frågat svenskar (studenter, folk på gatan) om de tycke att det var ett problem om de blir minoritet i landet. De flesta svarade inte "nej" utan
a) Det kommer aldrig hända (vanligast)
b) Vem är egentligen "svensk"?
Med andra ord kan man säga att det är många som fortfarande lever i en illusion. De tycker att det på något sätt kommer att fixa sig, att Sverige alltid kommer att förbli som det är nu. Dessa människor röstar på alliansen/rödgrönt.
Nu har de mer eller mindre fått det svart på vitt av sina egna folkvalda representanter att de kommer att bli minoritet med den politik som förs. Fortsätter folk rösta på alliansen/rödgröna förtjänar de att bli minoritet och se landet omvandlas till en brun soptipp. Det är faktiskt ingen hemlighet längre.
Tack Ullenhag för att du "avslöjade" denna "myt". Det var dags att ni anti-vita skulle lägga korten på bordet.
Nästan alla "riktiga" svenskar är faktiskt väldigt noga med sin kulturella identitet, och ser invandrarna som ett mycket farligt hot. Hur går detta ihop då inte så många röstar Sd? Jo, lösningen stavas SEGREGERING. Dvs folk röstar med fötterna. Väldigt få svenskar vill nämligen bo där svartingarna bor. Det är bara att titta på hemnet, så ser man var folk vill bo. Och svenskar vill bo med svenskar. De vill inte bo i Bergsjön, Rinkeby eller Rosengård. Det är därför priserna är löjligt låga där. Men det här får ingen säga, för även multikultisarna, den journalistiska och politiska eliten, lärarna, byråkraterna; alla dem bor är väldigt noga med att själva bo i kritvita områden.
Så är det. De bryr sig väl inte om de stackars svenskar som blir kvar i förorterna? Gamlingar och fattiga, och andra utsatta. Jag tycker synd om de barnen i t.ex. Bergsjön som får hemspråksundervisning i Svenska i bergsjön (det är faktiskt sant, ingen myt!!!).
Tacka politikerna, journalisterna och alla andra fega anpasslingar i det här landet, för att ni får sån dålig start i livet!