• 1
  • 2
2011-02-09, 04:36
Medlem
Har hört att man kan få härliga rus av Citodon. De flesta av mina kompisar blir "höga" av att bara ta två stycken men jag känner inte av det. Läste här på forumet att man skulle ta 5-8 st. Jag har 6 st. Ska jag ta alla på en gång? Det är brustabletter, är det någon skillnad? Jag är lite nybörjare på det här så jag vill inte ta för mycket, men samtidigt har jag sjukt hög naturlig tolerans.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Nån som kan hjälpa mig lite?
Citera
2011-02-09, 04:39
Moderator
NewDeers avatar
Jag har Citodon på recept - brukar ta två stycken vid värk. Har aldrig känt något rus alls, däremot brukar jag bli trött.

Tycker inte du ska försöka bli hög på Citodon - du lär bara bli trött och skada levern
Citera
2011-02-09, 04:44
Medlem
skogsbärets avatar
Ta alla 6.
Citera
2011-02-09, 04:58
Medlem
CitodonBruss avatar
Nu skall farbror CitodonBrus hjälpa dig här!

Jag har nämligen skrivit ett inlägg om just detta förut, det kan man hitta här.
Det löd som följande, denna gången i nedkortad version dock:
Citat:
Ursprungligen postat av CitodonBrus
Ifall du har brustabletter - Släng ner en näve i en behållare med vatten(mal tabletterna ifall du har mycket fritid), in i kylen i ett par timmar, sila genom kaffefilter ner i en annan behållare, Drick!

Näve - Så många tabletter som får plats i en näve, knyt näven mer beroende på hur känslig du är för morfin, minst 7tabletter á 30mg dvs. 210mg(cirkus 20mg Morfin efter metabolisering av CYP2D6-enzymet).

Behållare - Dryckesglas funkar fint.

Länktips - https://www.flashback.org/t290589.
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag har Citodon på recept - brukar ta två stycken vid värk. Har aldrig känt något rus alls, däremot brukar jag bli trött.

Tycker inte du ska försöka bli hög på Citodon - du lär bara bli trött och skada levern
Ifall hon följer min fina guide så förblir levern hel.
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Ta alla 6.
Citera
2011-02-09, 04:58
Medlem
Va, höga på citodon? Det har jag aldrig blivit

Bättre du köper knark om du vill bli hög.
Citera
2011-02-09, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitodonBrus
Nu skall farbror CitodonBrus hjälpa dig här!

Tack så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av getz

Citodon var det jag hade hemma en tisdagkväll som denna.. Känner inte så många jag kan köpa knark av..
Citera
2011-02-09, 05:11
Medlem
Kebabsugers avatar
tog 2 tabletter(svälja piller) 2 timmar sedan, smärtan borta men inte rus
fick det i början, typ and man svävade och skönt som fan, men det minskade väldigt snabbt, tar ju inte för rus utan för smärta, men kändes skönt i början, men inte i närheten av det man får på sjukan i spruta
Citera
2011-02-09, 09:57
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Va, höga på citodon? Det har jag aldrig blivit

Jag anser att kodein är knark, det är ett morfinderivat..
Saxat från wikipedia:
Citat:
Jämfört med de besläktade ämnena heroin och morfin, har kodein en mildare verkan, men kan fortfarande ge upphov till eufori vid högre doser.

Att det kommer från apoteket gör det inte automatiskt till icke-knark.

Wiki
Citera
2011-02-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
.

Möjligt men det är inte avsett för att man ska bli hög på det utan för sina medicinska egenskaper till skillnad från t.ex. extacy. Man kan dricka sig full på vatten också men det är lättare med sprit.
Citera
2011-02-09, 16:21
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Möjligt men det är inte avsett för att man ska bli hög på det utan för sina medicinska egenskaper till skillnad från t.ex. extacy. Man kan dricka sig full på vatten också men det är lättare med sprit.

Det var inte extacy heller från början:

Att påstå att kodein inte är en drog är direkt felaktigt
Citera
2011-02-10, 11:09
Medlem
refrs avatar
Citat:
Kodein metaboliseras till morfin. Så du anser ej att morfin är en drog? Många substanser och preparat får fler användnings områden än vad som först var tänk.

Din vatten metafor var väldigt dålig föresten.

Ont; Beror på vad du är ute efter. Allt i ett starkare och skönare rus för avnjutning i lugn och ro, eller 2-3 doser för ett bra mood-lift så roliga saker blir roligare och tråkiga saker någorlunda. Brukar köra lågt själv om jag ska vara bland folk, känns bättre då och så spar man ju en del.
Citera
2011-02-10, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av refr
.

Det jag säger är att det finns bättre sätt att bli hög på än att ta huvudvärkstabletter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in