2011-02-08, 21:36
Medlem
Headons avatar
Bästa är nog att försöka gräva ut den bit för bit. Plasthandskar på och sätt igång!
2011-02-08, 21:37
Medlem
Lavotjkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToMuchBrandy
Den enkla vägen som möjligtvis kan funka:

Ta en 2 liter pet-flaska och fyll den med varmt vatten (koka vatten om flaskan klarar av det) när du har vatten i flaskan och du skruvat på korken trycker du flaskan mot magen (där bajset sitter) håll den där ett bra tag tills du känner att det börjar lätta lite.

Den lite mer komplicerade vägen:
Köp lanseringsmedel i närmsta apotek eller affär (som kan ha det)

Alternativ 1 funkar för mig när jag har ont i magen.

Alternativ 2 funkade också för mig när jag inte kunnat skita på två dagar (hade någon form av förstoppning)

Edit: Det ska även finnas tabletter med någon form av lanseringsmedel i. En tablett jag kan komma på nu är "Extra Drops", dock behöver du nog minst två paket för att det ska göra underverk.

Jag vet hur det känns, det är inte roligt, men avkalkningsmedlet som jag fick spruta upp i min röv funkade för mig, det var dock inte lika kul att kolla på den lösa blaffan av avföring som kom ut i toaletten efteråt.

Eller så kan han köpa Laxermedel?? Jag tror inte det går så bra att lansera torra tennisbollsstora bajsklumpar...
2011-02-08, 21:38
Medlem
Keyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterDeluXe
O-M-G ! Känner verkligen smärtan i röven när jag tänker på det.

OnT: Du kan testa att köra upp en slang av något slag och ty, lösa upp den lite..?

Ja fyfan i loppans låda, som jag höll fast i vasken.. vanligen klarar man av smärtan tills skiten e ute men inte denna gång :S

ja jag ska testa dra in lite vatten förhoppningsvis kan det hjälpa
2011-02-08, 21:39
Medlem
Stess avatar
Gör som vår kära vän duva gjorde när han hade problem med tarmarna

https://www.flashback.org/sp556486

Edit: Inte alla som kan läsa i laidback

Citat:
Ursprungligen postat av duva
Jag hade druckit coccilana etyfin (Stark hostmedicin) 0,5 liter på 3 dar.
Lite väl mycket överdos om man säger så. En av biverkningarna som stod på bipacksedeln var förstoppning, å det va naturligtvis det jag råkade ut för.

Jag kom hem från krogen full som ett ägg, hade inte skitigt på en v.
Jag va så jävla skitnödig så jag va nära till tårar. Jag satte mig på dasset å började pressa.....En gigantisk stenhård termos hade jag att kämpa mot.
Arslet öppnar sig å visar botten, men sen kommer det inget mer.
Jag får varken ut eller in den igen.
Efter att jag suttit ett bra tag och försökt "vaggat" ut den beslutar jag mig för att föda ut den.
Jag "bäddar" med handdukar på duschgolvet å lägger mig på rygg.........
Inget händer. Där ligger jag, klappfull med en puck i analen som varken vil in eller ut.
Jag blir tvungen att gå "framåtlutad å med särade ben" till verktygsskåpet och hämta en plattmejsel.
Går tillbaka till toan, letar med mejseln efter centrum på bajsen, å börjar bända ut bit efter bit tills att arselet har stängt sig. Sen va det go`natt.

Inte särskilt smakligt men lite kul i allafall.

//Duva
Senast redigerad av Stes 2011-02-08 kl. 21:42.
2011-02-08, 21:40
Medlem
Kristofferssons avatar
Var en tråd om exakt samma sak för inte allt för länge sedan som du kan kika i, ifall du hittar den.
2011-02-08, 21:41
Medlem
yjm308s avatar
http://img689.imageshack.us/i/bajsamedchopsticks.jpg/

sätt dig sådär med chopsticksen och pilla sönder den i smådelar
2011-02-08, 21:42
Medlem
GlassKattens avatar
Vatten. Mer vatten!

Både i munnen och i röven.
2011-02-08, 21:43
Medlem
Lavotjkins avatar
Börja med att plocka några småbitar med fingrarna, sen sätter du dig i naturlig bajsposition. En naturlig bajsposition är på huk. Plinga på grannen och be han/henne ställa sig framför dig och hjälpa dig med balans. Nu till det stora steget, kom över rädslan och pressa...
2011-02-08, 21:46
Medlem
OliwerKwistts avatar
TS, kolla om du har nå propplösare i skrubben typ : http://www.eurodisk.se/produktbilder...d9e39a05db.jpg

svep flaskan och ta sedan en vaskrensare : http://109.73.162.110/~alltomre/wp-c...i_avloppet.jpg

Sedan bör din stora bajsboll vara ute!
2011-02-08, 21:47
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Tänk på att det kan säkerligen göra satans så ont och att det säkert kan börja blöda.
Men vad jag har hört så är den store analo ganska lättläkt. Alltså även fast det börjar blöda så är det inte hela världen. Det läker sig själv riktigt bra.
2011-02-08, 21:59
Medlem
Phosphoruss avatar
Spruta vatten på den tills den blir mjukare.

OT: Snälla ta bild på det efter.
2011-02-08, 22:00
Medlem
Evilyns avatar
Att käka laxerande var väl ingen bra idé.. Då riskerar du att få antingen förstoppningsdiarré eller att du spraymålar allt bakom dig när bajsbollen lossnar..
Men, som så många andra här sagt: vatten. Få in vatten i röven så ska du se att det löser sig.. bokstavligt talat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in