2023-11-21, 23:49
Medlem
Mohaves avatar
Förekommer sugar dating också i bögkretsar?
Citera
2023-11-22, 08:30
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkivadFalukorv
Vad säger ni? Rakat eller orakat?

Orakat är sexigast - jag fattar inte killar som rakar sig som tjejer!!!
Citera
2023-11-22, 08:33
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Orakat är sexigast - jag fattar inte killar som rakar sig som tjejer!!!

Ingen rakning i stjärten alltså?
Citera
2023-11-22, 08:45
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Ingen rakning i stjärten alltså?

Exakt så - ingen rakning i stjärten!
Citera
2023-11-22, 17:33
Medlem
grekkoz1s avatar
Skulle fyra bögar kunna bo under ett och samma tak under premissen att det råder en poly-relation inbördes ömsesidigt?
Och då ha skamlöst bögsex konstant, pang boom rakt på hela smällkaramellen upp i arslet ständigt, utan de negativa hetro-konsekvenser som existerar om det skulle ha varit två killar och två tjejer, eller ännu värre, en tjej och tre killar.

Ingen riktig ståndpunkt i detta, men jag tänker om fyra kan klara av det, kan åtta likaväl göra det, har vi tingat åtta kan vi också fullborda 16 vid det här laget, har vi 16 kommer 32 därpå, sedemera 64... etc, etc.
Citera
2023-11-22, 17:55
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Skulle fyra bögar kunna bo under ett och samma tak under premissen att det råder en poly-relation inbördes ömsesidigt?
Och då ha skamlöst bögsex konstant, pang boom rakt på hela smällkaramellen upp i arslet ständigt, utan de negativa hetro-konsekvenser som existerar om det skulle ha varit två killar och två tjejer, eller ännu värre, en tjej och tre killar.

Ingen riktig ståndpunkt i detta, men jag tänker om fyra kan klara av det, kan åtta likaväl göra det, har vi tingat åtta kan vi också fullborda 16 vid det här laget, har vi 16 kommer 32 därpå, sedemera 64... etc, etc.

Djup fråga. Det råder ingen monogami i bögvärlden enligt Mark Levengood. Så svaret på din fråga är ett rungande ja.
Citera
2023-11-22, 17:58
Medlem
Kalibreratkontos avatar
För att spinna vidare på mitt föregående inlägg.. Bögar får den värsta tjeckhoran att framstå som kyrklig. De är extremt promiskuösa.

Bögar är trots allt MÄN som dras till varandra.

Men vi kallar inte bögar för horor eftersom det kan endast en kvinna med förlorad självrespekt bära som epitet.

Män har ingen sexuell självrespekt till att börja med (alltså kan de inte förlora den). Våran existens kretsar bara kring att knulla, och försöka stå ut med resten av livet.
Senast redigerad av Kalibreratkonto 2023-11-22 kl. 18:03.
Citera
2023-11-24, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tummi
Jag föredrar hårigt.. vill ha en riktig man. Tycker det är sexigt och tänder på det.

Eller vad säger ni andra?

Hårigt skall det vara. Både på bröst, under armar och anus och pung.
Citera
2023-11-24, 08:28
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swentonz
Hårigt skall det vara. Både på bröst, under armar och anus och pung.

Ja - exakt så ska det vara - det är sexigast!
Citera
2023-11-24, 23:24
Medlem
flugornass avatar
hur gör ni när ni rakar rumpan?
Det måste ju vara gymnatsik på hög nivå?
När blev det fel, och jävlar nu skar jag mig i röva och i morgon kommer Gustav och skall sätta på mig, och jag vet han hatar hår i hålet.
Panik rakning? Hur gör ni?
Citera
2023-11-25, 10:51
Citat:
Ursprungligen postat av Tummi
Jag föredrar hårigt.. vill ha en riktig man. Tycker det är sexigt och tänder på det.

Eller vad säger ni andra?

Det får gärna vara rakat framtill men bak i rumpan tycker jag att det kan vara hygieniskt utan en massa hår. Min högst personliga åsikt.
Citera
2023-12-01, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyler-J
Jag är en kille som endast fantiserar om att suga av eller bli påsatt en annan kille. I övrigt är jag inte attraherad av mäns kroppar. Endast kukar jag går igång på så vill inte göra något annat än det jag beskrev, var hittar man någon att testa det med? Bara att skapa ett konto på Grindr eller finns det något bättre ställe?

Grindr!
Där finns massor med killar som du.
Jag har varit med om några väldigt spännande upplevelser genom nämnd app 💯😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in