Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!
Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!
Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!
Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!
Det r hans morsa som svikit sin son, hon har utnyttjat dig fr sitt eget syfte. Det enda rtta r att fortstta ligga med henne tills hon trttnar p dig och skaffar en yngre toyboy.
Jag ville bara hlsa till alla hr p trden att jag berttade fr min kompis. Det blev kaos, jag blev hotad med att han skulle knivhugga min familj, en efter en! Han spelade ver helt enkelt.
Som jag har frsttt det s har min f.d. bsta vn gtt till Socialen och bett om en ny familj, fr att han avskyr sin mamma och pappan r dd.
Som tur r s mr alla i min familj bra, men jag och han har inte kontakt mer!
Jag ville bara hlsa till alla hr p trden att jag berttade fr min kompis. Det blev kaos, jag blev hotad med att han skulle knivhugga min familj, en efter en! Han spelade ver helt enkelt.
Som jag har frsttt det s har min f.d. bsta vn gtt till Socialen och bett om en ny familj, fr att han avskyr sin mamma och pappan r dd.
Kan man gra det?
Dumt av dig att bertta, vad skulle det tjna till? Har du lrt dig nu att du fr dras med det du gr sjlv, och inte belasta andra med din nger! That's how things roll...
Synd att jag inte sag traden frens idag..
Du r dum som berttade , detta handlar inte om dig , utom om din polares och sin morsas relation ..
Visst , det r fel av henne att knulla med dig , men det var du som tog beslutet att bertta och drmed pajja hans familjeliv , som tydligen redan innan har varit skadat med tanke pa farsan .. GRATTIS!
Fan, r du helt dum i huvudet eller trollar du bara?
I dessa lgen hvdar de flesta att de ramlade, det brukar funka.
Good for you! Vad du n gr, bertta det inte! r inte direkt hans syster, det r jvligt illa. Men med hans morsa r det bra mycket vrre. Bertta, s frstr du eran vnskap fr evigt kan jag tala om!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!