Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!
Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!
Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!
Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!
Sg inget. Det man inte vet lider man inte av. Tror han skulle uppskatta om du inte sa ngt.
grabben, hon r den snyggaste morsan jag ngonsin sett!! kunde verkligen inte hlla mig, ass jag har alltid velat detta men samtidigt inte, har alltid varit kluven, men till slut s blev det av.
grabben, hon r den snyggaste morsan jag ngonsin sett!! kunde verkligen inte hlla mig, ass jag har alltid velat detta men samtidigt inte, har alltid varit kluven, men till slut s blev det av.
Ds, d r du ju nu officiell FB-hjlte. S knip igen kften och sluta gnll. Och till kompisen sger du nada, din jvla frken.
jag fattar inte riktigt, det r vl en sak mellan dig och kompisens mamma vad ni gr... r ni inte vuxna mnniskor? jag skulle oroa mig mer fr kompisens pappa om han r gift med eller liknande med mamman.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!