2011-02-07, 15:06
Medlem
Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!

Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!
Citera
2011-02-07, 15:07
Medlem
Bra jobbat
Kan inte hlla kuken i styr?
Knns som du vart lite off limits dr.....

Edit: Du mste vara svart.
Senast redigerad av Fluxxaren 2011-02-07 kl. 15:24.
Citera
2011-02-07, 15:07
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeyWeyWey
Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!

Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!
Sg inget. Det man inte vet lider man inte av. Tror han skulle uppskatta om du inte sa ngt.
Citera
2011-02-07, 15:08
Medlem
grabben, hon r den snyggaste morsan jag ngonsin sett!! kunde verkligen inte hlla mig, ass jag har alltid velat detta men samtidigt inte, har alltid varit kluven, men till slut s blev det av.
Citera
2011-02-07, 15:09
Medlem
Icebags avatar
Om du berttar det kan du ju brja leta efter en ny bsta kompis redan nu. Fast det bsta vore vl om du berttade, han frtjnar skert bttre vnner n du.
Citera
2011-02-07, 15:09
Medlem
Skgg-Krales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
Sg inget. Det man inte vet lider man inte av. Tror han skulle uppskatta om du inte sa ngt.

Det r fan vrre att inte bertta och sedan kommer det fram ett r senare. Bit i den sura grapefrukten och bertta.
Citera
2011-02-07, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeyWeyWey
grabben, hon r den snyggaste morsan jag ngonsin sett!! kunde verkligen inte hlla mig, ass jag har alltid velat detta men samtidigt inte, har alltid varit kluven, men till slut s blev det av.

Ds, d r du ju nu officiell FB-hjlte. S knip igen kften och sluta gnll. Och till kompisen sger du nada, din jvla frken.
Citera
2011-02-07, 15:11
Medlem
GanjaFarfars avatar
Helt ondigt att bertta om en sdan sak, det man inte vet har man inte ont av.. Och du r inte ensam!
Citera
2011-02-07, 15:13
Medlem
brisingrs avatar
Jag tycker inte att du ska bertta men om han frgar, sjlvklart. Eventuellt kommer dennes mor bertta fr sin son.

Rtt rolig situation nd. Tjnare min son
Citera
2011-02-07, 15:15
Medlem
Marphiuss avatar
jag tror att du ljuger!

Men om inte s har du antagligen frlorat en kompis.
Citera
2011-02-07, 15:16
Medlem
ZiggyStarguzzlers avatar
jag fattar inte riktigt, det r vl en sak mellan dig och kompisens mamma vad ni gr... r ni inte vuxna mnniskor? jag skulle oroa mig mer fr kompisens pappa om han r gift med eller liknande med mamman.
Citera
2011-02-07, 15:16
Medlem
lyckat...
haha sg inget utan vnta.. om han inte nmner det... stt p henne igen
inget r bttre n ett snyggt ligg som r hemligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in