2011-02-09, 00:43
Medlem
Zlaneks avatar
haha! jag har sjlv varit med om detta!

knackade p hos kompisen och hans mamma ppnade och sa att han var ute och handla men skulle komma hem snart och bad mig stanna. Hade precis bulkat upp mig och hon verkligen tittade in mig och jag fick sn hemsk knsla! blev vldigt rdd men kt och till slut satt jag p henne i soffan i vardagsrummet!

det varade i max 3 minuter och sen var jag klar och fick sn panik nr jag insg vad jag gjort.

hon smsade mig eftert och bad mig att inte sga ngot till kompisen och att hon ngrade sig.
(jag gick inte ut med kompisen eftert utan kte direkt hem)

nu har det gtt ett r och vi r fortfarande bsta vnner och detta tar jag med mig till graven

svar: sg inget till han utan be henne hlla kft
Citera
2011-02-09, 01:33
Medlem
har sjlv gjort ngot liknande, lg med en arbetskamrats morsa, det skna med det r oavsett hur mycket han irriterar mig p jobbet kan jag alltid tnka: "Jag har satt p din morsa din jvel!" och brjar alltid garva pga det

I vrigt, hll kft om allt
Citera
2011-02-09, 01:52
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Sg det till INGEN ngonsin! aldrig! ta det till graven. och tnk det som en bra drm. (frutom hr d xD men var sker p att ingen du knner fr reda p ditt "nick")
jag skulle dock sga upp kontakten med honom :P tror inte jag skulle palla vara hans kompis efter det.
Citera
2011-02-09, 03:04
Medlem
RastaFelixs avatar
om din egen mamma r het kan ni ju ha en foursome.
Citera
2011-02-09, 07:05
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeyWeyWey
Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!

Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!

Inget att bry sig i!
ven jag stte p min kompis morsa.
var d 17 r hon 35!
Citera
2011-02-09, 08:22
Bannlyst
Citat:
Jag har haft sex med min bsta kompis mamma, jag knner att jag har gjort fel och mste bertta det fr honom. Men jag kommer inte p ngt bra stt och bertta det fr honom!!

Hur kan jag frklara det fr honom? ass jag behver verkligen hjlp... knner att jag svikit min bsta vn!
Citera
2011-02-09, 08:27
Medlem
hoppas att ni anvnde kondom... annars kan det bli jobbigt..
Citera
2011-02-09, 16:03
Medlem
Jag satte p en yttligt bekant polares morsa (vi var bda redigt fulla) jag hade tok-ngest eftert, eftersom hon dessutom verkade tro att vi nu skulle g p stan och hlla hand(!?).

Han var d p en lngre utlandsvistelse, men hon berttade fr honom efter bara ngra dagar via MSN eller nt chatt-program.

S mitt rd till TS, snacka med morsan, se till att hon r med p att ni inte ska tala om fr honom, om hon gr med p att inte sga ngot, radera det frn ditt eget minnesarkiv och tala fr i helvete aldrig om det fr honom.

Lycka till
Citera
2011-02-09, 16:54
Bannlyst
Du r ju verkligen helt jvla dum i huvudet om du berttar det fr han!!! De han inte vet lider han inte av! Lt det stanna mellan dig och hans mamma. Ingen behver f veta ntt!

btw, jvla duktig du r Jvligt avis p dig! high five!!! hur gammal r hon? milf? hur var sexet?
Citera
2011-02-09, 17:12
Medlem
sjpatriks avatar
Jag lg med ngons morsa p finlandsfrjan fr ett tag sedan.. Har fr mig att hon nmnde att hennes son brukade hnga p flashback forum.
Citera
2011-02-09, 22:37
Medlem
Troligt. NEJ..Bara en av dina runkfantasier som du knde att du behvde dela med dig av

Citat:

Citera
2011-05-21, 09:53
Medlem
trasiggolvmopps avatar
Tycker absolut INTE du ska bertta...

Vad hade ni tyckt om er mamma hade haft sex med en av era kompisar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in