Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-06, 19:56
  #601
Medlem
denna blev en riktigt besvikelse, ingen effekt och gör ont som glas att snorta.
Citera
2014-04-06, 20:30
  #602
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exuras
denna blev en riktigt besvikelse, ingen effekt och gör ont som glas att snorta.


Tråkigt. Många RC:s är svårsnortade.
Citera
2014-04-06, 21:43
  #603
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Prokain är ju ett receptbelagt läkemedel i Sverige, blir det inte problem av att sälja sånt? Nu vet jag inte om inrikesbatchen av synthacaine innehåller prokain som den som wedinos analyserat iofs.
Citera
2014-04-09, 14:52
  #604
Medlem
ISkugganAvKorsets avatar
Fick hem 1g ifrån CS idag. Den skiljde sig ifrån de 2 gubbarna jag beställde för 1-2veckor sedan. Har tagit större doser än sist men ruset är ändå inte lika intensivt eller har lika lång rustid. Ojämn kvalité vill jag verkligen säga..

Men fortfarande bättre än standardtjack.
Citera
2014-04-09, 15:58
  #605
Medlem
ISkugganAvKorsets avatar
UPDATE: Den tredje påfyllning krävde i stort sett ingenting. Verkar som om komponenterna bara är dåligt blandade. Den första linan var en 0,3a och den kändes bara lite. Det här var en 0,1a och den visste precis vart den skulle sitta!
Citera
2014-04-09, 17:15
  #606
Medlem
blazns avatar
Jag är rätt så ny på CS osv.
Men går det att bomba synta ifall man inte gillar att snorta? Eller är nasalt det enda alternativet?
Citera
2014-04-09, 17:19
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Jag är rätt så ny på CS osv.
Men går det att bomba synta ifall man inte gillar att snorta? Eller är nasalt det enda alternativet?

Jag doppade fingret i påsen och la det i käften sist, med bra effekt. Även polarna fick hålla sig till den metoden, alla var nöjda och glada. Jag hade dock tagit tjack också den kvällen.
Citera
2014-04-09, 18:18
  #608
Medlem
ISkugganAvKorsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Jag är rätt så ny på CS osv.
Men går det att bomba synta ifall man inte gillar att snorta? Eller är nasalt det enda alternativet?

Jag har gjort lösning och druckit den, funkade bra tyckte jag.
Men att snorta är enda sättet för mig, vill åt kicken och den brännande känslan.
Citera
2014-04-09, 19:11
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Jag är rätt så ny på CS osv.
Men går det att bomba synta ifall man inte gillar att snorta? Eller är nasalt det enda alternativet?

Jodå, det går bra. Jag har tagit nåt kryddmått och rört upp i lite vatten, tippar på att det är ca 400 mg. Tar ungefär 40-60 min för att åstadkomma full verkan, sitter i ca 4 timmar med lite vrickad afterglow.
Citera
2014-04-15, 02:48
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av renegat.medborgare
Om synta nu innehåller dimethocaine(verkar finnas flera bud) så påverkar det dopaminsystemet via samma mekanismer i hjärnan som kokain, fast med ungefär halva effekten. (Källa) Så testa dra i dig en stor dos synta istället, billigare om inte annat. Personligen är jag rätt generös med pulvret när jag väl tar och ruset är enligt mig avsevärt mycket bättre än de 'kokain' som jag har testat(i Sverige).

Men har du tillgång till bra kokain så skulle jag börjat med det och sen testat fylla på med synta. Dumt att riskera få sämre effekt av kokainet, om du skulle börja med syntan.

Nä! Jag håller inte med (eller jag vill lägga in en brasklapp). Efter tjugo års experimenterande med tjack i olika former och på olika admin-sätt som I.V. osv osv i olika kombinationer med allt från alvedon, diverse miljögifter och alkohol till potenta DAT-hämmare (som kokain och ritalin)... o.s.v... m.m. ja i all oändlighet-har jag kommit fram till att en liten grund med någon form av (rätta mig om jag har fel) potent releaser av tex dopamin, serotonin, noradrenalin som tex metaamfetamin, amfetamin o.s.v. kan ge en efterföljande (inom en timme eller två) dos av en ren DAT-hämmare eller dopaminåteruptagshämmare som kola, rita, etylfenidat en sådan satans in i helvetes kickjävel att man nästan lättar så pass att du, om du inte har lite flyt, kan hamna i omloppsbana. Inte bara runt jorden utan. Vi snackar Haleys... omloppsbaner i yttre delarna av solsystemet med omloppstider på 100-165 år.

Ha ha... jag har druckit bärs som vanligt när jag varit på systemet.... glömde poängen!

JO! Poängen är att alla DAT hämmare sabbar förutsättningarna för att en releaser ska SLÅ HÅRT, men det omvända råder även...

I y-dag får jag metylfenidat och på x-dag får jag synthacaine (Syntarkanin) och nu har det varit en oerhört fin period utan sömn på okänt antal dagar... en öl till och jag somnar på stolen.

God natt alla Motörheads.
(lyssna till speeddealers version av motörhead för er som gillar METAL)
Citera
2014-04-17, 23:51
  #611
Medlem
ISkugganAvKorsets avatar
Körde denna substans ännu en kväll. Denna gång beställdes en 2g påse ifrån CS. Denna gång vart jag faktiskt besviken på allvar.

Jag körde dundertjack i söndags och det var första gången sedan oktober så jag hade hunnit glömt bort hur djävla underbart ruset är Och nu när jag snortade Synthacaine så fick jag ta 2-3ggr mer än tidigare gånger för att uppnå den där underbara effekten. Kan iof vara så att när jag fått smaka på "den riktiga" varan som ger ett så mycket mer intensivare rus så var det bara psykiskt. Vad tror ni kära Flashbackare?
Citera
2014-04-18, 00:17
  #612
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ISkugganAvKorset
Körde denna substans ännu en kväll. Denna gång beställdes en 2g påse ifrån CS. Denna gång vart jag faktiskt besviken på allvar.

Jag körde dundertjack i söndags och det var första gången sedan oktober så jag hade hunnit glömt bort hur djävla underbart ruset är Och nu när jag snortade Synthacaine så fick jag ta 2-3ggr mer än tidigare gånger för att uppnå den där underbara effekten. Kan iof vara så att när jag fått smaka på "den riktiga" varan som ger ett så mycket mer intensivare rus så var det bara psykiskt. Vad tror ni kära Flashbackare?

Du har precis fått smaka på CS's utbankade syntha. Du hade ingen tolerans heller med tanke på att du senast körde synth i Oktober?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback