Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-06, 22:58
  #1
Medlem
Proteges avatar
Någon som provat detta? Eller det kanske inte i själva verket ens finns, spekuleras på andra forum att det är samma sak som dimethocaine.

Intressant artikel: http://the-tripreport.com/site/2011/...s-synthacaine/
Citera
2011-02-07, 10:27
  #2
Avstängd
Jazzmannens avatar
Var inte dimethocaine en värdelös RC?
Citera
2011-02-07, 16:10
  #3
Medlem
Brurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzmannen
Var inte dimethocaine en värdelös RC?
Jopp.
Citera
2011-02-07, 17:00
  #4
Avstängd
Kekambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brur
Jopp.
Dem som skjutit substansen har sagt att den haft väldigt bra kick.
Citera
2011-02-07, 19:12
  #5
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzmannen
Var inte dimethocaine en värdelös RC?

Nu var det ju dock inte dimethocaine vi skulle diskutera i denna tråd utan Synthacaine. Det är ju inte säkert att Synthacaine=Dimethocaine.
Citera
2011-02-07, 19:47
  #6
Medlem
Av namnet att döma låter det som att det är DMC. DMC är ju "syntetiskt kokain" (fast ändå inte), Syntocaine är ett "bättre namn" för DMC.
Citera
2011-07-21, 13:52
  #7
Medlem
Någon som vet mer om Substansen?
Citera
2012-04-08, 21:14
  #8
Medlem
weedoms avatar
Synthacaine, also known as Synthecaine is similar to dimethocaine but with slight stimulant properties.
Citera
2012-07-01, 03:29
  #9
Medlem
DhaStoners avatar
Någon som faktiskt provat detta än?

Enligt VIP-legals:
"Synthacaine contains a finely crafted blend of UK legal research chemicals in just the right quantities"

Verkar ju vara enblandning av dimethocaine + något onämnt...
Citera
2012-07-12, 09:07
  #10
Medlem
Kan konstatera att det är fruktansvärt bra, vill påstå att det är bättre än svenne-laddet i Sverige. Svider lite mer i nästan men lägger hellre 1k (eller annat, tex +/- hundringar) på Synthacaine än svenskt Ladd. Blir inte heller "Tjackig" och vaken utan endast taggad och glad - precis som jag vill. Finns lite här och där inom EU. Vad jag förstår har man verkligen fått fram en syntetisk kokainprodukt.
Fem +++++ i betyg. Vet en importör som säljer detta (Inom EU)
Citera
2012-07-12, 10:32
  #11
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maanoo
Kan konstatera att det är fruktansvärt bra, vill påstå att det är bättre än svenne-laddet i Sverige. Svider lite mer i nästan men lägger hellre 1k (eller annat, tex +/- hundringar) på Synthacaine än svenskt Ladd. Blir inte heller "Tjackig" och vaken utan endast taggad och glad - precis som jag vill. Finns lite här och där inom EU. Vad jag förstår har man verkligen fått fram en syntetisk kokainprodukt.
Fem +++++ i betyg. Vet en importör som säljer detta (Inom EU)

Såå.. En nyreggad kille med nästintill inga posts kommer och prisar en halvt om halvt tvivelaktig RC samt kundfiskar lite i smyg.. Ledsen, men det går faktiskt inte att tro på vad du säger

Dock så vore det ju trevligt om det visar sig att du talar sanning, men just nu så ringer alla mina scam-varningar i huvudet.
Citera
2012-07-12, 13:21
  #12
Medlem
Psychoramas avatar
Jag tror att "Sythacaine" är en 50/50 mix av Dimetchocain och Etylfendat helt enkelt...

Namnet är endast ett säljar-knep som enbart korkade minderåriga snorungar går på(tragiskt...) Köp rena grejer istället för dom där "badsalt" mixarna.. Då vet man ju i alla fall vad man får i sig. Kan va typ 12 olika kemikalier i samma påse, vem vet??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback