• 5
  • 6
2011-02-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungskev
HAHAHAH Du låter som en smyg gay

Off: Haha du låter som en p12:a
On: Ladda upp en bild så damerna kan avgöra.. tror inte ollon storleken spelar så stor roll
Citera
2011-02-06, 23:36
Medlem
AcidMs avatar
Tycker faktiskt att det låter ganska trevligt, mitt ex hade ett pyttelitet ollon, DET var fult. Hellre större än mindre. Fan, gillar jag en kille spelar det ingen större roll. Så oroa dig inte TS! Liksom, hur snygg är en fitta på en skala?
Citera
2011-02-06, 23:55
Medlem
sillobills avatar
Som många andra påpekat så spelar det ingen roll hur stort ollonet är. Asså varken kvinnan eller mannens könsorgan är inte vidare fina att se på, de ser ju väldigt roliga ut så det gör väl ingen skillnad med ett stort eller litet ollon. Kör hårt!
Citera
2011-02-07, 00:40
Medlem
Tachis avatar
Ett för stort ollon kan lösas enkelt.
Nästa gång du får erektion så tar du en nål och sticker ett väldigt litet hål. Passa dig för att inte sticka för långt bara, du behöver bara penetrera ytan. När det börjar väl börjar pysa så har du gjort rätt och ollonet kommer därefter krympa.
Citera
2011-02-07, 02:12
Medlem
Ja!s avatar
Visa en bild för i helvete om du vill ha svar. Det är klart det är för fult med ett "för" stort ollon. Du har ett konto med 10 inlägg, vad har du att förlora?
Citera
2011-02-07, 16:36
Medlem
Eirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Alla tjejer jag har snackat med tycker det är asfult med ett stort ollon. Om jag vore du så skulle jag se över möjligheterna för en ollonförminskning.

Pfft, jag tror du hittar på! Jag är tjej och varken jag eller mina vänner + vänners vänner har brytt sig om hur ett jävla ollon ser ut! Jag tror det kan vara till en fördel att ha stort ollon, blir skönare då
Citera
2011-02-08, 01:04
Medlem
Jag bryr mig faktiskt mer om själva utseendet på kuken än om storleken, om den inte är för stor eller liten då vill säga. Mitt förra kk hade ett stort ollon, jag tyckte faktiskt det var rätt fult
Citera
2011-02-08, 11:13
Bannlyst
Har en ganska grov i övrigt, och inte överdrivet mycket större topp, men jag tror det är något positivt, som masserar djupt inne, precis på rätt ställe. Kan ju knappast vara något dåligt med stor topp, blir ju bara mer stimulans. Kan ju vara så att det är så stort att de ser lite löjligt ut, men kom igen, hur osäker på sig själv får man bli? Tycker det är lika löjligt som kvinnor som nojjar över hennes blygläppar eller dylikt, att fittan skulle vara ful. Det spelar ingensomhelst roll, bara det går att använda, säger jag.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in