Tycker faktiskt att det låter ganska trevligt, mitt ex hade ett pyttelitet ollon, DET var fult. Hellre större än mindre. Fan, gillar jag en kille spelar det ingen större roll. Så oroa dig inte TS! Liksom, hur snygg är en fitta på en skala?
Som många andra påpekat så spelar det ingen roll hur stort ollonet är. Asså varken kvinnan eller mannens könsorgan är inte vidare fina att se på, de ser ju väldigt roliga ut så det gör väl ingen skillnad med ett stort eller litet ollon. Kör hårt!
Ett för stort ollon kan lösas enkelt.
Nästa gång du får erektion så tar du en nål och sticker ett väldigt litet hål. Passa dig för att inte sticka för långt bara, du behöver bara penetrera ytan. När det börjar väl börjar pysa så har du gjort rätt och ollonet kommer därefter krympa.
Visa en bild för i helvete om du vill ha svar. Det är klart det är för fult med ett "för" stort ollon. Du har ett konto med 10 inlägg, vad har du att förlora?
Alla tjejer jag har snackat med tycker det är asfult med ett stort ollon. Om jag vore du så skulle jag se över möjligheterna för en ollonförminskning.
Pfft, jag tror du hittar på! Jag är tjej och varken jag eller mina vänner + vänners vänner har brytt sig om hur ett jävla ollon ser ut! Jag tror det kan vara till en fördel att ha stort ollon, blir skönare då
Jag bryr mig faktiskt mer om själva utseendet på kuken än om storleken, om den inte är för stor eller liten då vill säga. Mitt förra kk hade ett stort ollon, jag tyckte faktiskt det var rätt fult
Har en ganska grov i övrigt, och inte överdrivet mycket större topp, men jag tror det är något positivt, som masserar djupt inne, precis på rätt ställe. Kan ju knappast vara något dåligt med stor topp, blir ju bara mer stimulans. Kan ju vara så att det är så stort att de ser lite löjligt ut, men kom igen, hur osäker på sig själv får man bli? Tycker det är lika löjligt som kvinnor som nojjar över hennes blygläppar eller dylikt, att fittan skulle vara ful. Det spelar ingensomhelst roll, bara det går att använda, säger jag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!