• 1
  • 2
2011-02-05, 23:48
Medlem
Hej. Jag har en liten undran. Mitt ollon har alltid varit mycket större än själva kuken. Redan när jag gick på mellanstadiet fick jag problem. Jag fick operera för trång förhud. Sedan när jag började onanera märkte jag att ollonet blev så stort så att jag knappt kunde få ner skinnet.
När jag har full stånd är ollnet stort och alldeles blått. Jag tycker det ser lite fult ut men jag undrar vad tycker ni brudar?
Jag har haft en längre relation och hon nämnde aldrig något varken positivt eller negativt.
Min första sexuella grej var med en mogen kvinna. När hon såg mitt stånd första gången sa hon -oj! och skrattade lite. Jag vet än idag inte om hon menade att det var bra eller komiskt och jag återkommer jämt till den händelsen.

Ok. Jag fattar att det här låter löjligt men jag vet inget bättre ställe att ställa frågan på än här på flashback
Citera
2011-02-05, 23:52
Medlem
FirstAidss avatar
Om du laddar upp en bild är det kanske lättare för damerna att avgöra.
Citera
2011-02-05, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FirstAids
Om du laddar upp en bild är det kanske lättare för damerna att avgöra.

Jag var inte ute efter att visa upp mig. Jag tror nog de flesta kan föreställa sig vad jag menar utan att ha bild.
Citera
2011-02-06, 00:01
Medlem
dekanmis avatar
De flesta tjejer bryr sig nog inte speciellt mycket om just utseendet på kuken. Jag gör inte det i alla fall. Om det är något väldigt utmärkande så är det klart att man lägger märket till det, men jag tror inte jag skulle lägga så stor vikt vid hur den ser ut.
Citera
2011-02-06, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel-janne
Hej. Jag har en liten undran. Mitt ollon har alltid varit mycket större än själva kuken. Redan när jag gick på mellanstadiet fick jag problem. Jag fick operera för trång förhud. Sedan när jag började onanera märkte jag att ollonet blev så stort så att jag knappt kunde få ner skinnet.
När jag har full stånd är ollnet stort och alldeles blått. Jag tycker det ser lite fult ut men jag undrar vad tycker ni brudar?
Jag har haft en längre relation och hon nämnde aldrig något varken positivt eller negativt.
Min första sexuella grej var med en mogen kvinna. När hon såg mitt stånd första gången sa hon -oj! och skrattade lite. Jag vet än idag inte om hon menade att det var bra eller komiskt och jag återkommer jämt till den händelsen.

Ok. Jag fattar att det här låter löjligt men jag vet inget bättre ställe att ställa frågan på än här på flashback

Tror inte de flesta skulle bry sig faktiskt. Utseendet är inte det viktiga på kuken, utan hur du använder den (jaja. jag vet uttjatad mening, men sann!). Jag är tjej, skulle iallafall inte bry mig.
Citera
2011-02-06, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
De flesta tjejer bryr sig nog inte speciellt mycket om just utseendet på kuken. Jag gör inte det i alla fall. Om det är något väldigt utmärkande så är det klart att man lägger märket till det, men jag tror inte jag skulle lägga så stor vikt vid hur den ser ut.

Jag vet inte om det är VÄLDIGT utmärkande men när till och med sjuksystern på högstadiet sa att jag hade stort ollon så undrar man ju. Jag tänker inte på det när jag har samlag men när jag ser på när en tjej suger mig så undrar jag ibland vad hon tycker. Själva kuken är ganska normalgrov men toppen ser ut som ett plommon!
Citera
2011-02-06, 00:23
Medlem
TheKickss avatar
Det låter ju som att det ser lite roligt ut, men å andra sidan så ser ju alla kukar lite roliga ut...
Citera
2011-02-06, 00:25
Medlem
Manifestas avatar
Citat:

Frågan är inte löjlig och bottnar väl i osäkerhet som alla andra jäkla frågor om "utseendet" duger. Alltså, vad är det MED er???!!!
Okej, om det kommer ett ensamt ollon rullande fram på trottoaren så ser jag bara ollonet, men nu hör det ihop med kropp som hör till en människa. Vafaan, man ser väl inte bara ett ollon och har åsikter om bara ollonet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2011-02-06, 00:27
Medlem
knullklassons avatar
Alla tjejer jag har snackat med tycker det är asfult med ett stort ollon. Om jag vore du så skulle jag se över möjligheterna för en ollonförminskning.
Citera
2011-02-06, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det låter ju som att det ser lite roligt ut, men å andra sidan så ser ju alla kukar lite roliga ut...
Ja..det är väl så. Och det gör ju egentligen fittor också om man låter bli att tänka på dom sexuellt.

Personligen föredrar jag fittor som inte är perfekta skåror utan hellre lite mjuka blygläppar som hänger. Kanske är det samma där att tjejer oroar sig i onödan.

Men jag frågar ändå eftersom jag faktiskt funderar på det här. Ingenting jag ligger sömnlös för men ändå.
Citera
2011-02-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Alla tjejer jag har snackat med tycker det är asfult med ett stort ollon. Om jag vore du så skulle jag se över möjligheterna för en ollonförminskning.

Haha Jag visste att nåt skulle komma och de bjuder jag på.
Citera
2011-02-06, 00:31
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ja..det är väl så. Och det gör ju egentligen fittor också om man låter bli att tänka på dom sexuellt.

Personligen föredrar jag fittor som inte är perfekta skåror utan hellre lite mjuka blygläppar som hänger. Kanske är det samma där att tjejer oroar sig i onödan.

Men jag frågar ändå eftersom jag faktiskt funderar på det här. Ingenting jag ligger sömnlös för men ändå.

Jag tror att alla ngn gång har komplex över sitt kön precis som andra delar av kroppen. Det var därför jag skrev som jag skrev...alla kukar ser roliga ut så du behöver inte oroa dig...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in