2011-02-06, 17:52
Medlem
MsBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betaine
Nej, kvinnor bryr sig inte det har du helt rätt i, men vi män äcklas av fula fittor. Fittor bör vara perfekt men vad gäller kuk så spelar det ingen roll hur den ser ut.

Fittor bör vara perfekt? Vad FAN menar du?
Citera
2011-02-06, 17:53
Medlem
Ett stort ollon är manligt så TS borde inte alls oroa sig. Nu har jag inga källor och får tyvärr hänvisa till: "Har någon gång läst" att anledningen till ett ollon ser ut som det gör är att det lämpar för under samlaget få ut så mycket som möjligt av ev konkurrerande sperma ur honan och öka chanserna för egen befruktning.
Citera
2011-02-06, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaApex
Ett stort ollon är manligt så TS borde inte alls oroa sig. Nu har jag inga källor och får tyvärr hänvisa till: "Har någon gång läst" att anledningen till ett ollon ser ut som det gör är att det lämpar för under samlaget få ut så mycket som möjligt av ev konkurrerande sperma ur honan och öka chanserna för egen befruktning.

Där ser du TS, du är född till Gangbangs och Gruppvåldtäkter, det blir man inte varje dag, se det som en gåva. Samla ihop ett gäng grabbar nu och dra ut och våldta lite, sen ska du se att dina yngel klarar sig bäst efter att du skopat ut de andras sperma med ditt Ûber-Ollon, kanske tillochmed får ett namn i media, ollonmannen
Citera
2011-02-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozembe
Där ser du TS, du är född till Gangbangs och Gruppvåldtäkter, det blir man inte varje dag, se det som en gåva. Samla ihop ett gäng grabbar nu och dra ut och våldta lite, sen ska du se att dina yngel klarar sig bäst efter att du skopat ut de andras sperma med ditt Ûber-Ollon, kanske tillochmed får ett namn i media, ollonmannen

Trots ditt infantila inlägg så antyder du ändå något korrekt. Visst har ollonets ursprungliga form och funktion till stor del tappat sin betydelse i ett samhälle som så totalt förändrats från tiden då vi, likt djuren, konkurrerade för att sprida våra gener vidare. Idag känns funktionen kanske inte sådär användbar även om det (bevisligen efter att ha läst på flashback) kvinnor som gärna tar satsen från både en, två och flera män under en och samma kväll.
Citera
2011-02-06, 21:46
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Min senaste hade ett jättestort ollon. Jag kommenterade det i stil med "oj vad stort" men det var ju inte nån nyhhet för honom att det var stort direkt. Jag var mer rädd att det skulle göra att jag inte fick in kuken, den kom dock in och det stora ollonet masserade rätt skönt där inne
Käken går dock nästan ur led om jag suger för länge...
Citera
2011-02-06, 22:20
Bannlyst
Oroa dig inte om ditt stora ollon! låtsas att Du har en sån där gummihätta som man rensar och skapar baksug i avloppen med, mellan benen. Var en riktig man och stolt över ditt groteska bihang - d e sexigt !
Citera
2011-02-06, 22:26
Medlem
pponmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betaine
Nej, kvinnor bryr sig inte det har du helt rätt i, men vi män äcklas av fula fittor. Fittor bör vara perfekt men vad gäller kuk så spelar det ingen roll hur den ser ut.

Haha, fick mej ett got skratt där! Men det roliga är ju att det är sant..
Citera
2011-02-06, 23:00
Medlem
Nedomanskys avatar
Har själv ett rätt stort ollon o trivs med det, min kvinna har heller inget att klaga på. Kan det vara så att vi killar med lite större ollon njuter/känner mer av sex? Ett stort ollon har ju mer känslig yta som borde ge en större njutning. Nackdelen torde väl vara att det kan gå lite fortare iom att vi har förmågan att njut/känna mer...

Detta är bara spekulationer från min sida men jag tror inte att jag helt är ute o seglar..

Ett större ollon fyller ju upp så fint i munnen på kvinnan när hon suger...
Citera
2011-02-06, 23:04
Medlem
PeteDandys avatar
Hur fan ser ditt ollon ut? Lägg in en bild eller en teckning på den. Väldigt svårt att avgöra hur den ser ut.
Citera
2011-02-06, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaApex
Trots ditt infantila inlägg så antyder du ändå något korrekt. Visst har ollonets ursprungliga form och funktion till stor del tappat sin betydelse i ett samhälle som så totalt förändrats från tiden då vi, likt djuren, konkurrerade för att sprida våra gener vidare. Idag känns funktionen kanske inte sådär användbar även om det (bevisligen efter att ha läst på flashback) kvinnor som gärna tar satsen från både en, två och flera män under en och samma kväll.

infantil? har du läst en såndära bok med ord?

Jovars, förr var det andra bullar, då fick man dela geggveck med alla sina homies, nuförtiden har man ju paxat ett som man senare byter för ett likadant, fast nyare modell, lite som när det släpps en ny spelkonsol.

Annars för att faktiskt gå OnT. Helt ärligt talat TS, skitsamma, verkligen, skitsamma.....
Citera
2011-02-06, 23:13
Medlem
Stora ollon äger! Seriöst, det är så mycket snyggare med stora ollon och dessutom skönare!
Men smaken är som baken!
Citera
2011-02-06, 23:28
Medlem
nylontoppens avatar
Det är nog bra för för nybörjare... Borde du inte ha efter känsligt o gött ? Stort o smarrigt. Kort o gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in