• 1
  • 2
2011-02-05, 23:41
Medlem
Hej!

Letar efter vettiga vuxenbutiker i Östergötland, vilka kan ni rekommendera?

Tack på förhand!
Citera
2011-02-05, 23:45
Medlem
Finns en i centrala Norrköping, precis bortanför hörsalsparken.
Citera
2011-02-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnagarengnagaren
Finns en i centrala Norrköping, precis bortanför hörsalsparken.

Något mer du kan berätta? Bra utbud? Dåligt utbud, adress? Namn?
Citera
2011-02-05, 23:50
Medlem
tant-astrids avatar
Kondomeriet !!
trodde det var ett Fik/bageri när jag var nyinflyttad i stan var hundra på att jag hade sett det stå "Konditori på håll
Citera
2011-02-06, 00:03
Bannlyst
Finns i Linköping, på Badhusgatan. Nästan mitt emot corren huset.
Den heter Lustgården, låg uppe vid teknikmagasinet förr.
Bra utbud, bra personal och ja, bra helt enkelt
Citera
2011-02-06, 00:13
Medlem
janne3196s avatar
Vinhandlarn, Tannefors i linköping.
Citera
2011-02-06, 13:48
Medlem
PinkNoodless avatar
I Norrköping finns Lustboden (http://www.lustboden.se/). De är helt okej även om jag föredrar Kondomeri Intima (http://www.intima.se/). Tycker de har något bättre utbud än Lustboden. Röda Rosen (http://www.rodarosen.se/) finns ju också men de ser mest ut att ha en hel del filmer. Har dock aldrig varit där så det kanske finns mer än vad de visar på bilderna.
Citera
2011-02-06, 14:32
Medlem
SummerWines avatar
Kondomeri Intima, finns inget alternativ! Lustboden är baserad på skämtartiklar och röda rosen är en porrbutik.

Vad söker du?
Citera
2011-02-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Kondomeri Intima, finns inget alternativ! Lustboden är baserad på skämtartiklar och röda rosen är en porrbutik.

Vad söker du?

Gärna lite BDSM-style, vill kunna gå runt lite i en butik och titta med flickvännen, har bara handlat från internet, och vill se lite i en butik.

Var ligger Kondomeriet ?NKPG?

Citat:
Ursprungligen postat av walkingonair
Finns i Linköping, på Badhusgatan. Nästan mitt emot corren huset.
Den heter Lustgården, låg uppe vid teknikmagasinet förr.
Bra utbud, bra personal och ja, bra helt enkelt

Var inne där, helt okej, men inget mer tyvärr. Bara Ok. Typ inga underkläder mer än ett par stayups och sådant, lite filmer, några dildo/buttplugs, lite skämtleksaker. Sen en pytteliten hörna med kanske 10talet BDSM leksaker.

Citat:
Ursprungligen postat av janne3196
Vinhandlarn, Tannefors i linköping.

Det var stängt när jag kollade där, försökte hitta entrén. Är entrén den med mot Tanneforsvägen eller är det dörren därbakom? Verkar vara så stängt...
Senast redigerad av Secretaccount123 2011-02-06 kl. 15:21.
Citera
2011-02-06, 21:01
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretaccount123

Det var stängt när jag kollade där, försökte hitta entrén. Är entrén den med mot Tanneforsvägen eller är det dörren därbakom? Verkar vara så stängt...

Vinhandlarn i Linköping: Källarnedgången runt hörnet. De har öppet som "vanliga" affärer. Det var länge sedan jag var där så jag kan inte uttala mig om sortimentet.
Citera
2011-02-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Vinhandlarn i Linköping: Källarnedgången runt hörnet. De har öppet som "vanliga" affärer. Det var länge sedan jag var där så jag kan inte uttala mig om sortimentet.

Checkade på google, men när jag var där var det låst och bommat kl 14 en torsdag
Citera
2011-02-07, 14:57
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretaccount123
Gärna lite BDSM-style, vill kunna gå runt lite i en butik och titta med flickvännen, har bara handlat från internet, och vill se lite i en butik.

Var ligger Kondomeriet ?NKPG?

.

Butiken är jättefin och ligger mitt emot spiralens stora parkering, nygatan 118, man går liksom bara över vägen där tvåan (spårvagnen) går.

Särskilt mycket bdsm kan man väl egentligen inte hitta i Nkpg men på Intima finns ett nytt märke nu som heter bad kitty, lite bdsm light skulle jag väl vilja påstå men personligen tycker jag sakerna känns väldigt fräscha!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in