• 1
  • 2
2011-02-07, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Butiken är jättefin och ligger mitt emot spiralens stora parkering, nygatan 118, man går liksom bara över vägen där tvåan (spårvagnen) går.

Särskilt mycket bdsm kan man väl egentligen inte hitta i Nkpg men på Intima finns ett nytt märke nu som heter bad kitty, lite bdsm light skulle jag väl vilja påstå men personligen tycker jag sakerna känns väldigt fräscha!

Alltid trevligt med fräschare butiker, även om den ligger lite väl centralt, det är ju fortfarande lite tabu att gå in i en sexbutik. Men jag ska ta vägarna förbi i framtiden! Har du länk till hemsida? Öppettider?
Citera
2011-02-07, 17:56
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretaccount123
Alltid trevligt med fräschare butiker, även om den ligger lite väl centralt, det är ju fortfarande lite tabu att gå in i en sexbutik. Men jag ska ta vägarna förbi i framtiden! Har du länk till hemsida? Öppettider?

http://www.intima.se/

Måndag - Fredag: 11:00 - 18:00
Lördagar: 11:00 - 15:00

Jag tycker då inte det är tabu, och den är inte tillräckligt central för att nån ska se dig precis.

Jag tyckte Oops hade ett jättebra koncept när dom kom till Norrköping, synd att de som ledde företaget inte hade sinne för ekonomi.
Citera
2011-02-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
http://www.intima.se/

Måndag - Fredag: 11:00 - 18:00
Lördagar: 11:00 - 15:00

Jag tycker då inte det är tabu, och den är inte tillräckligt central för att nån ska se dig precis.

Jag tyckte Oops hade ett jättebra koncept när dom kom till Norrköping, synd att de som ledde företaget inte hade sinne för ekonomi.

Haha, nej men det är generellt sett, även om jag inte bryr mig om någon kommer med SM-leksaker eller en stor buttplug, upp till var och en vad de gillar.
Men jag får glida in i NKPG när jag har tid!
Tack!
Citera
2012-09-10, 10:51
Medlem
Kondomeriet har öppnat på Badhusgatan 8 i Linköping, precis mitt emot Corren och Radio East FM. Butiken är full med saker för både tjejer och killar. Förut fanns bara lite saker men nu finns det massor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in