Hej! Vet inte om jag är i rätt tråd men provar.
Jag köpte btc för drygt 950kr på bt.cx
Det hela gick bra och pengarna hamnade i den inbyggda wallet som finns på ens konto på sidan.
Skulle vara smart och överföra btc till min wallet i multibit, skrev in hela summan på bt.cx men i mottagningsgrejen på multibit skrev jag fel mängd btc..
Jag har alltså skickat för mycket ifrån bt.cx då jag skrev fel i multibits request, men har rätt mottagaradress.
Kommer pengarna att komma fram eller är det risk att det blir borta?
Hej! Vet inte om jag är i rätt tråd men provar.
Jag köpte btc för drygt 950kr på bt.cx
Det hela gick bra och pengarna hamnade i den inbyggda wallet som finns på ens konto på sidan.
Skulle vara smart och överföra btc till min wallet i multibit, skrev in hela summan på bt.cx men i mottagningsgrejen på multibit skrev jag fel mängd btc..
Jag har alltså skickat för mycket ifrån bt.cx då jag skrev fel i multibits request, men har rätt mottagaradress.
Kommer pengarna att komma fram eller är det risk att det blir borta?
Inte ska man väl behöva skriva in hur mkt man ska mottaga i walleten? Fast jag har aldrig testat den så jag vet inte.
Blev lite fundersam över det igår. Har inte handlat med bitcoins på några år och som jag minns det så behövde man inte det förr utan man slängde fram en adress bara för att motta btc på. Nu i den nyaste versionen av multibit skulle man skriva in mängd btc som skulle mottagas. Blev lite förvirrad igårkväll. Får se senare idag om de kommit fram några btc eller om de är gone with the wind..
Lust att förklara lite snabbt vad Gemeni betyder?
Får bara upp massa astrologi-trams.
mvh
Gemini betyder tvillingar på latin.
Det är ett växlingskontor skapat av bröderna Winklevoss, de kommer även släppa börshandlade fonder för bitcoin när granskningen är färdig. Dom säger sig inneha 1% av alla bitcoins som finns.
1. Vill köpa btc och gå med profit.
2. Vill köpa dödsknark med btc.
Jag har ett oanvänt, verifierat bitstamp-konto där ID-verifiering var obligatorisk.
Jag har ingen wallet för närvarande. Det lutar mot blockchain, men då jag vill köpa dödsknark kanske det är bättre att sköta saken via en offline-wallet (Armory t.ex) nerladdad på datorn. Åsikter?
Jag vill sköta allt detta så anonymt som möjligt.
Citat:
Blockchain's bitcoin wallet is a free online bitcoin wallet, which you can use to make worldwide payments for free. We make paying with bitcoins easy and secure available anywhere on your phone or desktop. We are not a bank; you retain complete ownership of your money. We cannot view your balance, see your transactions or make payments on your behalf.
Blockchain uses industry standard AES encryption to protect your wallet from thieves and hackers. The amazing part is the encryption is all done within your browser, before it is saved on our servers, so not even we have access to your account!
Låter säkert nog för att skippa en offline-wallet (Armory t.ex). Åsikter?
Är följande steg är korrekt?:
För över pengar från bankkonto till Bitstamp > Köp BTC > För över pengar till wallet (Blockchain) > För över pengar till knarkadress. > Sosse-regim levererar dödsknark till dörr.> Dödsknarka.
Senast redigerad av butterflykniv 2015-10-21 kl. 01:57.
För över pengar från bankkonto till Bitstamp > Köp BTC > För över pengar till wallet (Blockchain) > För över pengar till knarkadress. > Sosse-regim levererar dödsknark till dörr.
Ja.
Du behöver inte oroa dig för att bli spårad om du köper knark, endast om du köper större mängder med jämna mellanrum, för då hade jag rekommenderat att köpa bitcoin kontant.
Kolla på filmen Dope hur dom gör, fast där becknar dom.
1. Vill köpa btc och gå med profit.
2. Vill köpa dödsknark med btc.
Jag har ett oanvänt, verifierat bitstamp-konto där ID-verifiering var obligatorisk.
Jag har ingen wallet för närvarande. Det lutar mot blockchain, men då jag vill köpa dödsknark kanske det är bättre att sköta saken via en offline-wallet (Armory t.ex) nerladdad på datorn. Åsikter?
Jag vill sköta allt detta så anonymt som möjligt.
Låter säkert nog för att skippa en offline-wallet (Armory t.ex). Åsikter?
För över pengar från bankkonto till Bitstamp > Köp BTC > För över pengar till wallet (Blockchain) > För över pengar till knarkadress. > Sosse-regim levererar dödsknark till dörr.
1, Svårt att förutse likt med aktier samt fonder men min generella uppfattning är att btc genomsnittligt senaste året legat runt 1btc/2000 kr (Efter stora tillslaget på darknet ) så går det mycket under 2000 skulle jag slå till.
2, Från ditt Bitstamp konto skickar du pengar till ett blockchain konto som du givetvis är inloggad från via TOR. Från blockchain kontot skickar du pengarna till http://foggeddriztrcar2.onion/ som tumblar dina bitcoins. Nu är bitcoinen ytterst ytterst svåra att koppla till dig så nu kan du skicka iväg dem till personen i fråga som säljer "dödsknarket"