Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-05, 03:37
  #1
Medlem
Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans eftersom att hela den här historien är smått sjuk, och det skulle inte förvåna mig om folk tror att jag trollar (vilket jag definitivt inte gör!)

WALL OF TEXT, TYP.

Mitt problem är följande (eller ja, problem och problem, men något jag har smått ångest över...);
Bör jag säga att det är min första gång när vi håller på med förspelet? Jag vet definitivt att jag kommer vara sjukt fumlig etc under själva akten, så det kanske är lika bra att "förvarna" henne.

Och sedan till en smådum fråga; Då min kuk är något mindre än medel, vad för kondomer bör jag införskaffa?

Edit: Om tråden ligger fel (jag var osäker på om jag skulle lägga den här eller i Relationer och samlevnad) får mod flytta.

MVH
- En vilsen, men glad, kille.
__________________
Senast redigerad av gyllenetiderfan 2011-02-05 kl. 03:39.
Citera
2011-02-05, 03:52
  #2
Medlem
JeanRaphaels avatar
Till att börja med, grattis!

Själv så hade jag nog inte sagt något utan bara "gått med the flow". Men det finns en risk, som drabbar många förstaknullare, att det kommer vara svårt att få upp den (dvs om du är väldigt nervös). Då kanske det är kan vara bra att vara ärlig och säga som det ligger till. Jag vet inte hur gammal du är men i de allra flesta fall borde det inte vara något problem för tjejen, hon kan mycket väl bli SMICKRAD till och med. Eventuellt en fet turn-on. Kanske inte, om hon är o-soft.

Vad gäller storleken, så är det heller knappast ett problem för tjejen när hon väl ligger där och är sugen. Det där med penisstorlek är framför allt något som killar tänker på. Tjejer fungerar inte riktigt likadant, de tänder på män - inte deras könsorgan, medan vi ofta är lite för inriktade på tits and ass..

Lycka till! Det kommer gå bra.
Citera
2011-02-05, 03:54
  #3
Medlem
C8H11Ns avatar
Berätta efteråt, så slipper du riskera en pinsam stämning för er båda.
Citera
2011-02-05, 03:59
  #4
Medlem
Barnpartys avatar
Fuck kondom, fuck att säga något, tänk att du är bäst och snyggast, men var generös med tunga, kan aldrig gå fel? eller....
Citera
2011-02-05, 04:01
  #5
Medlem
Det är cooool! Säg INTE att du är oskuld.. Eftersom du nu inte planerar något mer seriöst med bruden så finns det inget behov av att verka snälla killen..
Om du inte har några övriga planer för kvällen så tar någon en klunk sprit innan hon kommer så släpper nervositeten lite skulle jag tippa på.. Att hon har haft sex tidigare är en fördel då hon förhoppningsvis lärt sig att killar gillar när tjejer tar kommando under sex akten.. Oroa dig inte, alla förlorar sin oskuld någon gång å du har din planerad! Way to go boy!
Citera
2011-02-05, 05:01
  #6
Medlem
Dorioxs avatar
Om det bara är ett ONS så säg ingenting, tänk bara på något sjukt äckligt som 2 girls 1 cup och dra en runk innan hon kommer så äre lugnt.
Citera
2011-02-05, 05:09
  #7
Medlem
nannous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doriox
Om det bara är ett ONS så säg ingenting, tänk bara på något sjukt äckligt som 2 girls 1 cup och dra en runk innan hon kommer så äre lugnt.


Eller hur Komma för tidigt är lika med tugga bajsig arabförhud på lidl. Håll dig lugn bara, det kommer flyta på av sig självt. Var glad att du har softa förutsättningar och känner henne. Själv var man rökt, full, tjackad och käkade doloxen innan första samlaget. Ingen kul historia för barnbarnen..
Citera
2011-02-05, 05:22
  #8
Medlem
dekanmis avatar
Okej, det verkar som om de flesta killar här sitter och säger att du inte ska säga till att du är oskuld. Jag, som är tjej, tycker att du borde säga det innan någon sexakt utförs av 3 anledningar.

1. Det kommer att bli lättare med kommunikation och sexet kommer att bli bättre eftersom att...
2. ...hon vet att du är oskuld och har förståelse för att du kanske har problem med att få upp den, kommer för fort eller är fumlig i sängen. Att säga det tar bort pressen från dig själv.

Och till sist:
3. Jag blev själv 'lurad' till att ta en killes oskuld en gång. Han sa ingenting, utan valde att säga det efteråt. Det kändes... inte helt okej faktiskt.
Citera
2011-02-05, 08:32
  #9
Medlem
luftburens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag blev själv 'lurad' till att ta en killes oskuld en gång. Han sa ingenting, utan valde att säga det efteråt. Det kändes... inte helt okej faktiskt.

Har varit med om samma sak. Sexet var helt okej men när han berättade kände jag mig fånig som inte hade brytt mig om att göra det speciellt för honom. I efterhand känner jag att jag hade velat veta! Helt enkelt för att han förtjänade en fin och bra första gång, och för att vara ärlig så ansträngde jag mig inte särskilt mycket under själva akten utan tog mest emot, vilket jag själv gillar men som jag senare lärde mig att han också gillar att få göra.

Oavsett om du vill ha något längre med den här tjejen eller gör det för att få det gjort eller whatever, berätta för henne! Det gör situationen mer bekväm och hon tar troligtvis kommandot om du vill det.

Angående kondomerna så kommer de vanliga paketen som hänger i mataffären troligtvis att passa alldeles utmärkt! De är gjorda för att passa de allra flesta så såvida du inte är abnormt liten behöver du inte köpa några specialgrejer. Köp ett paket och testa.

Och till slut, lycka till och grattis mannen! Du kommer att få ditt livs helg.
Citera
2011-02-05, 09:13
  #10
Medlem
Det kommer gå bra, tror inte hon bryr sig om att du är oskuld så det är självklart något du ska berätta för henne. Hon kommer nog med största sannolikhet bli väldigt smickrad, om hon inte är helt jävla dum i huvudet.

Runka en timme innan hon kommer och ta det bara jävligt lugnt, finns ju ingen anledning att slita av henne kläderna direkt när hon kommer innanför dörren. Eftersom ni har så mycket gemensamt är det bara snacka, lyssna på musik och chilla. Sen när du känner att det känns rätt kan du börja med dina närmanden.

LYCKA TILL!
Citera
2011-02-05, 09:45
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luftburen
Har varit med om samma sak. Sexet var helt okej men när han berättade kände jag mig fånig som inte hade brytt mig om att göra det speciellt för honom. I efterhand känner jag att jag hade velat veta! Helt enkelt för att han förtjänade en fin och bra första gång, och för att vara ärlig så ansträngde jag mig inte särskilt mycket under själva akten utan tog mest emot, vilket jag själv gillar men som jag senare lärde mig att han också gillar att få göra.

Oavsett om du vill ha något längre med den här tjejen eller gör det för att få det gjort eller whatever, berätta för henne! Det gör situationen mer bekväm och hon tar troligtvis kommandot om du vill det.

Angående kondomerna så kommer de vanliga paketen som hänger i mataffären troligtvis att passa alldeles utmärkt! De är gjorda för att passa de allra flesta så såvida du inte är abnormt liten behöver du inte köpa några specialgrejer. Köp ett paket och testa.

Och till slut, lycka till och grattis mannen! Du kommer att få ditt livs helg.

Är inte det lite taskigt egentligen att göra något speciellt av det bara för att det är första gången? Jag tycker att det ska vara som vilket annat sex som helst. Då får han inga bilder av att det är på ett vis för att sedan några gånger senare få känslan av att det är mycket sämre och börja fundera på om han gör något fel för att det inte är lika passionerat/vilt/fint/etc som första gången.

Står man däremot fast vid att göra det speciellt varje gång är det en annan sak. Då inser han att du är en bättre sexpartner, eftersom du är villig att ge det lilla extra.

Topic: Jag tycker att det är upp till var och en att berätta eller inte. Jag tycker TS borde känna efter vad han själv känner. Det finns för och nackdelar med allt. Ärligt talat så vet jag inte själv hur jag hade gjort i dagsläget.

Gällande kondom så kan jag bara instämma med luftburen att de vanliga bör passa. Om du någonsin sett töjbarheten på en kondom så inser du nog att det görs relativt smala för att de ska passa i stort sett alla. Längden är ju bara att du rullar tills hela är täckt.

Glöm inte heller att köpa lite Red Bull som du kan ta vid behov om det skulle gå lite för fort första gången och ni är sugen på mer efteråt. Dessutom så är det alltid skönt att ha något att dricka efteråt om det blir svettigt.

PS
Varför skriver TS att hon skulle komma på fredag när det nu är lördag morgon och han skrev sitt inlägg inatt? Det känns ju lite skumt. Dock kan det självklart vara så att det är nästa helg han menar. Men min spontana tanke hamnade på denna helg.
DS
Citera
2011-02-05, 10:16
  #12
Medlem
MrHumpes avatar
Som dekanmi sa, försök smyga fram med att du är oskuld. Det kommer få allt att flyta på bättre, då hon kommer ha förståelse för om du gör lite fel eller inte får upp den.

Det viktigaste att tänka på är - TÄNK INTE. Bara gör! Koncentrerar du dig bara på att du måste hålla åderpålen i upprätt läge så kommer den inte stanna där. Du får prestationsångest och sen går det snett. Bara flyt med istället på det hon gör, och koncentrera dig på henne istället för på att du ska hålla den uppe.


Sist men inte minst, Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback