Ligger hemma och har feber nu. Jag vaknade för ett tag sedan av att jag var genomsvett. Tänkte att jag skulle ta av mig min tröja. Men då märkte jag att jag helt enkelt inte kunde det. Var som det skrek en massa i huvudet på mig, när jag försökte göra det. Blev livrädd givetvis eftersom jag inte kunde utföra denna enkla sak. Satt och väntade i min säng ett tag, tills ojudet i huvudet slutat. Reste mig då upp ur sängen, märkte att jag kunde kontrollera mig själv ifall jag rörde mig väldigt sakta framåt. Jag försökte då även att ta upp en macka från mitt bord, och fick återigen samma panik känsla eftersom det började "skrika" i huvudet när jag skulle göra detta. Efter ett antal minuter börjar det bli lite bättre, men känns ändå som jag får massor av intryck av det jag gör och att det går i 200%. Efter ett tag så känns det nu sedan som normalt. Vet inte hur jag ska jag ska beskriva kännslan jag känner i huvudet. Men, trevligt är det ej.
Vet att jag har haft feberdrömmar som liknar detta, med samma känsla i huvudet. Men jag har aldrig haft det när jag varit vaken. Och detta är nog utan problem det värsta jag någonsin varit med om
Är det några andra som har liknaden upplevelser?