2011-08-17, 18:25
Medlem
FeedTheNeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sallypro
bara jag som får ett leende på läpparna när jag ser dessa 2 bilder? :
http://forums.electronicarts.co.uk/b...-gamescom.html

Hade inte MW3 mer förbokningar än BF3 (konsol + PC)? Tror den där bilden är väldigt missvisande, ogillar man CoD så är det såklart roligt i alla fall.
Citera
2011-08-17, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sallypro
bara jag som får ett leende på läpparna när jag ser dessa 2 bilder? :
http://forums.electronicarts.co.uk/b...-gamescom.html

Hahaha, fick med ett gott skratt.
Citera
2011-08-17, 18:34
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurassic579
Jag har en fråga.

Alltså många ink jag är ju sjukt taggade på 64 spelare. Men hur många kartor kommer det vara? Antar att det bara är conquest. Men är 64 standard eller är det typ 1-2 kartor.
Nio banor totalt. Alla har en Conquest- och en Rush-variant. Conquestkartorna kommer i två storlekar: en för 24/32 spelare och en för 64.
Citera
2011-08-17, 18:39
Medlem
Lillemess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedTheNeed
Hade inte MW3 mer förbokningar än BF3 (konsol + PC)? Tror den där bilden är väldigt missvisande, ogillar man CoD så är det såklart roligt i alla fall.
BF3 har mer.
Citera
2011-08-17, 18:42
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:

Webhallen PC

Webhallen Konsol

Skulle ta information från cdon och game men Game hade inte den funktionen och på cdon så var det Sims( :O ?!). Måste vara något fel med cdons hemsida.
Citera
2011-08-17, 18:48
Medlem
Klippa-Tungs avatar
Tja, vet ej om detta har skrivits tidigare men jag fick idag reda på att bf3 inte släpps den 25:e oktober som jag hela tiden har trott.. Utan i Europa släpps det den 27:e men i Nordamerika släpps det den 25:e..

Tycker det känns lite små pissigt om jag skall vara helt jävla ärlig
Citera
2011-08-17, 18:56
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klippa-Tung
Tja, vet ej om detta har skrivits tidigare men jag fick idag reda på att bf3 inte släpps den 25:e oktober som jag hela tiden har trott.. Utan i Europa släpps det den 27:e men i Nordamerika släpps det den 25:e..

Källa på det? Då DICE/EA under sin presskonferens igår sa att det skulle släppas över hela europa den 25e. Och sa absolut inte ett ord om Nordamerika.
Citera
2011-08-17, 18:59
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Källa på det? Då DICE/EA under sin presskonferens igår sa att det skulle släppas över hela europa den 25e. Och sa absolut inte ett ord om Nordamerika.
De sa 27 om du inte hörde det. 27 i hela Europa.

Edit; http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...5660_bevis.png bevis
Senast redigerad av Ozstriker 2011-08-17 kl. 19:14.
Citera
2011-08-17, 19:05
Medlem
Klippa-Tungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro

Jag mailade till webhallen och frågade varför de har release den 27:e när spelet släpps 25:e.

Och då svarade webhallen det jag skrev förut.
Citera
2011-08-17, 19:11
Medlem
FeedTheNeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Webhallen PC

Webhallen Konsol

Skulle ta information från cdon och game men Game hade inte den funktionen och på cdon så var det Sims( :O ?!). Måste vara något fel med cdons hemsida.

På Webhallen är det uppenbarligen inte det i alla fall. Kommer inte ihåg riktigt vart jag hörde att MW3 var mer förbokad, någonting med game eller gamestop är det som ploppar upp i huvudet.

I vilket fall som helst så tror jag inte bilden reflekterar intresset över de båda spelen precis.
Citera
2011-08-17, 19:33
Medlem
Urverkets avatar
Citat:
På Webhallen är det uppenbarligen inte det i alla fall. Kommer inte ihåg riktigt vart jag hörde att MW3 var mer förbokad, någonting med game eller gamestop är det som ploppar upp i huvudet.

I vilket fall som helst så tror jag inte bilden reflekterar intresset över de båda spelen precis.

På vilket sätt reflekterar det inte intresset för de båda spelen? Tycker det är rätt uppenbart att intresset för BF3 är större än MW3 med tanke på både Gamescom-kön och antalet förbokningar
Citera
2011-08-17, 19:40
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klippa-Tung

Dock har dom på DICE sagt den 25e i alla Svenska intervjuer så vi får hoppas att Sverige får spelet då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in