2011-02-04, 20:25
Medlem
En trailer ska komma ut imorgon (läs 4:e Februari 2011) enligt http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20...-forsta-filmen

Hoppas på en striptease alá datorspels form som får det att rycka till i byxorna!

Nötade BF2 innan och nu BC2, så jag kommer att boka Battlefield 3 utan tvekan.

Edit: Såg att någon redan postat den, never mind me
Senast redigerad av Phloam 2011-02-04 kl. 20:27.
Citera
2011-02-04, 20:40
Medlem
Gillade inte BC2 (körde igenom campaign och sen blev det inget mer) men 3:an ser jag f*n fram emot . Ser ut att kunna ersätta BF2 än så länge. Men som sagt, får väll se när det släppts.
Citera
2011-02-04, 21:46
Medlem
Ser fram emot detta!

32 vs 32 kommer vara sjukt mäktigt!

Hoppas dom fångar samma känsla som i gamla 1942 spelet.
Citera
2011-02-04, 22:06
Medlem
b4jss avatar
Ni får inte kåtas upp för mycket, vi inväntar konfirmation om commo rose och commander etc.

Annan info om in har missat är att man kan mounta vapen (som lmg,s tex)nästan vart som helst och att man verkar kunna dra sinna skadade lagmedlemmar till skydd osv.
Citera
2011-02-04, 22:06
Medlem
harrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krid
Blir definitivt ett köp om det är bättre än BC2 och INTE har punkbuster, för då kan de va utan mina pengar
Citat:
Ursprungligen postat av Snotric
Vad hade du tänkt dig för anti-cheat då? VAC?

Kör på konsoll skulle jag sagt om det nu inte var skillnad på konsoll och PC i detta spel
Microsoft har ett avtal med utgivare som säger att spel som släpps på xbox inte får släppas på andra platformar och innehålla material som inte finns i 360 utgåvan, 64-spelare på PC och 32-spelare på resten bryter mot detta så antingen kommer inte spelet på 360 eller så ändras detta på något sätt gissar jag.
Vad tror ni?
Citera
2011-02-04, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av harring
Kör på konsoll skulle jag sagt om det nu inte var skillnad på konsoll och PC i detta spel
Microsoft har ett avtal med utgivare som säger att spel som släpps på xbox inte får släppas på andra platformar och innehålla material som inte finns i 360 utgåvan, 64-spelare på PC och 32-spelare på resten bryter mot detta så antingen kommer inte spelet på 360 eller så ändras detta på något sätt gissar jag.
Vad tror ni?
Tror inte att de avtalet gäller alla spel.
Citera
2011-02-04, 22:53
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Hoppas med hela mitt hjärta att dem håller kvar möjligheten till Moddning.
Project Reality kommer vara SJUKT till det här spelet isf.
Citera
2011-02-04, 23:18
Medlem
onda-oegats avatar
jag har en sak jag tycker de borde göra. gör om "deploymenbaserna" från bad company till vanliga "comandposts".
Citera
2011-02-05, 02:07
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Vad tror ni?
Nej, så är det inte. BC2 stödjer t.ex. 32 spelare till PC och 24 till konsoll.
Citera
2011-02-05, 02:09
Medlem
theshades avatar
Citat:
Vad tror ni?

Battlefield 3 utvecklas ju primärt för PC vad jag hört. Konsol är ju knappast att föredra i fps i övrigt, och när det gäller BF tycker jag du är dum om du köper det till konsol.
Citera
2011-02-05, 02:40
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Hoppas de skaffar BRA banor nu, banor som man inte tröttnar på efter man spelat de fem gånger.
Citera
2011-02-05, 03:07
Medlem
Resanias avatar
Någon som vet när betan släpps? (hoppas på snart så vi får lite gameplay osv.) för teaserna var jue som sagt väldigt intetsägande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in