2012-03-12, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Ali Khan och Fakhro är dom släkt på något sätt?! Vet att dom är Kurder men inte mer.

Alla familjerna kommer från samma ställe där de har inavlat sig med varandra, så de är släkt.
Citera
2012-03-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superman4ever
Alla familjerna kommer från samma ställe där de har inavlat sig med varandra, så de är släkt.

Jag anade det. Vart är dom ifrån vet du det?!
Citera
2012-03-12, 15:47
Medlem
Citat:

Alla kom från kriget i Libanon.
Citera
2012-03-13, 01:14
Medlem
aceblacks avatar
Citat:

Jag har hört att de kommer ifrån Mardin i Turkiet.
Citera
2012-03-13, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Jag har hört att de kommer ifrån Mardin i Turkiet.

Samma här!
Citera
2012-04-21, 21:13
Medlem
Al Zein-miri-alikhan-fakhro m.m är inte kurder, De är araber Från Mardin!!!

De snyltar på staten och begår brott, får massa bidrag för moské m.m.

För att inte utvisas kallar de sig för kurder som statslösa.. De är araber från Mardin I Kurdiska delen av Turkiet!!!!!

De är inte kurder! Sen ljuger de om att de har samröre med PKK, Fyfan asså!!!

PKK rör inte ens såna kameler med en tandpetare!
Senast redigerad av sonysonysony 2012-04-21 kl. 21:18.
Citera
2012-06-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
det var bmc som var öppe i gårdsten och jaga dom med automat vapen. och bmc o x-team finns kvar i stan jag har sätt flera st.

och ärligt talat så fick visst abdel stryck på hällbyanstalten.

en sak jag inte fattar varför va abdel med asir och fick stryck av bmc på hällby när du bråka med asir här i gbg. håller ni inte ihop eller. bara undra

hahaha BMC jaga VEEM?? kompis nu e du heeelt ute o cycklar måste tyvvär krossa dina våta bmc drömmar men kliver man på dom äldre i Angered så finns de inte så mycke mer o hämta än FÖRLUST
Citera
2012-06-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uziiiiii
hahaha BMC jaga VEEM?? kompis nu e du heeelt ute o cycklar måste tyvvär krossa dina våta bmc drömmar men kliver man på dom äldre i Angered så finns de inte så mycke mer o hämta än FÖRLUST

Ali-Khan är säkert tunga men Al-Zein/El-Zein knullar dem upp och ner, det vet dem själva.
Citera
2012-06-15, 23:20
Medlem
Citat:

Kliver man på Svensk mark skall man passa sin tunga innan KORSRIDDARNA återuppstår och skär av tungan... eller vad var det han pajasen i malmö sa när han jagade han Mangs.

Även fast jag inte bor i Göteborg har jag förstått att det som hämtas i Angered är mest Soc.bidrag
Senast redigerad av spixxaren 2012-06-15 kl. 23:22. Anledning: Fel ordval
Citera
2012-06-17, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spixxaren
Kliver man på Svensk mark skall man passa sin tunga innan KORSRIDDARNA återuppstår och skär av tungan... eller vad var det han pajasen i malmö sa när han jagade han Mangs.

Även fast jag inte bor i Göteborg har jag förstått att det som hämtas i Angered är mest Soc.bidrag

vi kliver på svensk mark o tar över tyvvär sorry men dina korsriddare existerar bara i dina fantasier. du har rätt de finns feett mycke socialbidragstagare.... men de finns en hel del grabbar som gör mer pengar än du kommer göra under hela din livsstid... hur känns de?
Citera
2012-06-17, 07:22
Medlem
Det känns inget eftersom jag tjänar så jag kan leva livet som jag vill utan att behöva vara rädd för att Farbror Blå kommer knackande på ryggen eller att jag får ett skott i pannan av någon
"konkurrent". Så sitt här på Flashback och hajpa dina polare i Angered som säljer lite skit runt hörnet eller rånar någon ensam gammal människa å fortsätter jag mitt Svensson liv och går ut på altanen och tar en kaffe innan jag hoppar i poolen. Tjo flöjt
Citera
2012-06-17, 07:33
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
vi kliver på svensk mark o tar över tyvvär sorry men dina korsriddare existerar bara i dina fantasier. du har rätt de finns feett mycke socialbidragstagare.... men de finns en hel del grabbar som gör mer pengar än du kommer göra under hela din livsstid... hur känns de?
Det kommer en dag då svartklädda trupper med vapen kommer till ghettot där du bor. Dina föräldrar och andra äldre skjuts ihjäl direkt på gatan för att dem är för gamla för att jobba i lägren dit ni andra yngre parasiter ska till. Du med flera trycks in i containarar som ligger på lastbilar och de fylls på till bristningsgränsen innan dörrarna stängs och låses. Ni körs till ett läger där ni får jobba ihjäl er. Er egendom beslagtas av staten.

Dessa blattesvin Ali-Khan, i vilket land är dem medborgare i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in