2017-01-08, 18:32
Medlem
familjen är från turkiet, de är turkar.
Citera
2017-01-09, 17:34
Medlem
BaraMigSjalvs avatar
[quote=hansen.klas|59413636]Vart tog alla vägen? De som stödjer familjen på FB?

Dom finns nog här, jag är här iallafall och dom jag haft äran att få träffa i familjen är fantastiska människor!!
Citera
2017-01-09, 21:26
Medlem
Inget nytt?
Citera
2017-01-11, 03:51
Medlem
Researchgruppen101s avatar
Okej visst har dom busungar i familjen som stör andra men det äldre är arbetarfolk. Dom är stora inom livsmedels import bil export och kina import med mera...

Det mesta men inte allt som står på FB är rent av skitsnack och hat och visst en del idiot folk har dom men alla är inte D...
Citera
2017-02-02, 20:44
Medlem
Den här familjen är inavlade, dessa små pojkar som stöttar dem gillar deras dakhri.
Citera
2017-02-09, 14:03
Medlem
415brushans avatar
[quote=BaraMigSjalv|59546933]
Citat:
Ursprungligen postat av hansen.klas
Vart tog alla vägen? De som stödjer familjen på FB?

Dom finns nog här, jag är här iallafall och dom jag haft äran att få träffa i familjen är fantastiska människor!!

jasså? gissar på att du är en sån avdankad 45årig wt som hänger på den där lokala förortskrogen och tar emot shish-kebab på helgerna
Citera
2017-02-09, 22:05
Medlem
BaraMigSjalvs avatar
jasså? gissar på att du är en sån avdankad 45årig wt som hänger på den där lokala förortskrogen och tar emot shish-kebab på helgerna [/quote]

Gissar!? Skulle inte tro det va..
Du har hyfsad koll och vi har ju faktiskt setts hastigt, en vardag, ej på lokal!
Vet inte om du gav kebab eller om du tog emot, är inget som jag har intresse utav att veta heller..

Som sagt, jag tycker dom är fina människor och alla behöver inte ha samma uppfattning och ni som sitter och drömmer, fantiserar ihop nåt sjukt om familjen behåll det för er själva och sök hjälp för era mörka tankar så ni inte ruttnar upp inifrån!
Citera
2017-03-22, 13:15
Bannlyst
Simmo familjen har hamnat i hetluften igen, dessa är släkt med Ali Khan.

Tråd: (FB) Snusimperium avslöjat i Göteborg, 2017-03-21

Fakta: (FB) Snusimperium avslöjat i Göteborg, 2017-03-21
Citera
2017-03-27, 21:38
Medlem
Handlar artikeln om Ali-Khan klanen?
Citat:
En enda stor maffialiknande släkt styr mycket av den kriminella verksamheten i Angered. Det hävdar Ulf Merlander, polischef i nordöstra Göteborg. – Den här familjen har påverkat lokalsamhället negativt under en väldigt lång tid, säger han.
http://www.gp.se/nyheter/göteborg/po...ered-1.4212317
Citera
2017-03-27, 22:42
Medlem
Det är jävligt vidrigt av snutmedia att hänga ut en hel släkt där majoriteten inte är det minsta delaktiga i det media åsyftar. Detta kommer skapa mer utanförskap, mer vi mot dem, att tighta till gruppen, att man per automatik har två val, tidningen skriver ju att det är olagliga och lagliga, så de som är yngre får ju det rakt i fejan. Detta gör snuten medvetet, men det är oerhört otaktiskt och den snuten som hänger ut dem säger ju själv att de måste vara extra många när de ska ingripa mot dem, och detta uttalanden gör ju fan inte att de kommer behöva mindre folk, det kommer skapa mer agg, ännu mer svårarbetad terräng och hela orten är emot snuten.

Snuten ljuger en hel del när de drar ett korkat streck att 9 tjänar pengar men 51 gör det inte, av 100 är endast 30 straffade, alltså 3 på 10, en jävla felmarginal om man nu ska kliva ut i media.
Citera
2017-03-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det är jävligt vidrigt av snutmedia att hänga ut en hel släkt där majoriteten inte är det minsta delaktiga i det media åsyftar. Detta kommer skapa mer utanförskap, mer vi mot dem, att tighta till gruppen, att man per automatik har två val, tidningen skriver ju att det är olagliga och lagliga, så de som är yngre får ju det rakt i fejan. Detta gör snuten medvetet, men det är oerhört otaktiskt och den snuten som hänger ut dem säger ju själv att de måste vara extra många när de ska ingripa mot dem, och detta uttalanden gör ju fan inte att de kommer behöva mindre folk, det kommer skapa mer agg, ännu mer svårarbetad terräng och hela orten är emot snuten.

Snuten ljuger en hel del när de drar ett korkat streck att 9 tjänar pengar men 51 gör det inte, av 100 är endast 30 straffade, alltså 3 på 10, en jävla felmarginal om man nu ska kliva ut i media.

Det var bra av snuten att inte vara så förbannat PK utan att kunna peka ut. Sverige är så illa ute så vi blir helt tokiga och paranoida så allt måste fram. Inget får döljas!

Nu vet jag inte om Eliasson och riktiga maffiatoppen av Polisen skulle vilja peka ut på detta sätt, men det jäser ju överallt inom Poliskåren, underifrån....
Citera
2017-03-27, 23:17
Medlem
3 av 10 i en familj är jäkligt mycket
Kollar man dessutom bara på straffmyndoga så är det 5 av 10.

Men de e guld.

Ställ upp de på rad och avrätta eller utvisa hela packet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in