• 6
  • 7
2022-01-23, 16:51
Medlem
Tror att Netflix ska visa säsong 4.
Citera
2022-01-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Vadå det absolut sista avsnittet någonsin?

I februari kör vi igång med nya härliga avsnitt med Birgitte och gänget.

När jag skrev det där inlägget så var det inte tal om någon mer säsong. Men kul ska det bli med Borgen igen!

Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Tror att Netflix ska visa säsong 4.

Vi kommer även att kunna följa den nya säsongen via dr.dk helt gratis.
Citera
2022-01-24, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
När jag skrev det där inlägget så var det inte tal om någon mer säsong. Men kul ska det bli med Borgen igen!

Man skall vara försiktig med att benämna någon som "det absolut sista någonsin". Man vet ju aldrig vad som händer.

Dra på trissor inte visste jag att Søren Spanning inte finns med oss längre. Det var ju inte så konstigt att jag inte hittade Hesselboe i rollbesättningen.

Otroligt sorgligt. Han var en av mina favoriter i serien.
Citera
2022-01-24, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Man skall vara försiktig med att benämna någon som "det absolut sista någonsin". Man vet ju aldrig vad som händer.

Dra på trissor inte visste jag att Søren Spanning inte finns med oss längre. Det var ju inte så konstigt att jag inte hittade Hesselboe i rollbesättningen.

Otroligt sorgligt. Han var en av mina favoriter i serien.

Det där var nytt för mig! Ska vi gissa på att ny partiledare för De Liberale blir en kvinna?
Citera
2022-04-18, 15:16
Medlem
Såg klart säsong 4 igår. Helt klart sämre än säsong 3 som var mycket sämre än de 2 första säsongerna.
Citera
2022-04-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Såg klart säsong 4 igår. Helt klart sämre än säsong 3 som var mycket sämre än de 2 första säsongerna.

En stark fyra av fem från mig.
Citera
2022-04-18, 19:23
Medlem
Det är så många "maskin"tillverkade serier idag så när det kommer något med tanke och kvalite så höjer jag gärna betyget ett snepp.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in