2013-01-09, 21:36
Medlem
Falcãos avatar
Har laddat ner och sett de sex första avsnitten på första säsongen nu. Tycker det är jäkligt bra faktiskt. Invändningen man skulle kunna ha är möjligtvis att den framstår som något idealistisk och politiskt naiv i sin skildring av det politiska livet men jag väljer istället att se den på samma sätt som man såg på West Wing dvs. som en beskrivning av hur politiken skulle kunna fungera i en bättre värld, med mer sympatiska ledare, snarare än som ett försök till skildring av hur det faktiskt fungerar.
Citera
2013-03-13, 20:31
Medlem
Då har jag sett sista avsnittet av säsong 3. Alltså det absolut sista avsnittet någonsin! Jag ska inte spoila, ni får själva ta och titta på dr.dk
Citera
2013-03-13, 20:46
Medlem
Falcãos avatar
Har, åtminstone tillfälligt, lagt ner tredje säsongen. Tyckte den var så otroligt mycket svagare än de föregående och mer fånig än bra.
Citera
2013-04-29, 21:08
Medlem
De Borgen avsnitt som börjar nu......vilken säsong är det? Jag följde de avsnitt som gick förra vintern men den summering de visade i början nu ikväll känner jag inte igen. Känns som jag missat en säsong....har SVT visat den och jag helt enkelt missat? Märkligt.
Citera
2013-04-29, 21:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
De Borgen avsnitt som börjar nu......vilken säsong är det? Jag följde de avsnitt som gick förra vintern men den summering de visade i början nu ikväll känner jag inte igen. Känns som jag missat en säsong....har SVT visat den och jag helt enkelt missat? Märkligt.

Det är andra avsnittet av tredje säsongen. De hoppar över en rätt lång tid mellan andra och tredje säsongen och det kan nog förvilla lite.
Citera
2013-04-29, 21:15
Medlem
Ok, tack. Jag trodde detta var första avsnittet.
Citera
2013-06-03, 22:02
Medlem
Säsong 3 är verkligen mycket sämre än de två tidigare!
Citera
2013-06-04, 07:14
Medlem
Barytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isso
Säsong 3 är verkligen mycket sämre än de två tidigare!
Enda ljusglimten är karaktären Nete Buch. Henne skulle jag gärna få barn med
Citera
2014-09-11, 14:40
Medlem
Är det bara jag som tycker att Arbejderpartiets ordförande Bjørn Marrot (säsong 2) speglar Stefan Löven nu? Han är ju trotts allt den sista arbetaren i arbetarpartiet i Sverige. Sossarnas sista fall kommer efter honom.
Citera
2019-05-01, 15:11
Medlem
FFredPalakons avatar
Vet nån var denna serie kan laddas ner/streamas?
Citera
2021-01-07, 21:12
Medlem
Triremers avatar
Sett den på Netflix nu. Riktigt bra serie men bra skådisar, bra dialoger osv. Brukar inte gilla serier men denna var riktigt bra.
Citera
2022-01-23, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Då har jag sett sista avsnittet av säsong 3. Alltså det absolut sista avsnittet någonsin! Jag ska inte spoila, ni får själva ta och titta på dr.dk

Vadå det absolut sista avsnittet någonsin?

I februari kör vi igång med nya härliga avsnitt med Birgitte och gänget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in