Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-02, 18:57
  #1
Medlem
Någon som vet mer än det lilla som står i tidningarna på nätet? 6 Polisbilar står i centrum men ingen övrig aktivitet vad jag såg.
Citera
2011-02-02, 19:15
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
En man blev vid 17:30-tiden på onsdagen misshandlad och eventuellt knivskuren vid ett bråk i Salems Centrum.

Gärningsmannen söks, och en förundersökning om mordförsök har öppnats.

http://www.svd.se/stockholm/nyheter/...em_5911689.svd
Citera
2011-02-02, 22:28
  #3
Medlem
Sveriges säkraste kommun stog det nyss i tidningarna....
Citera
2011-02-03, 08:50
  #4
Medlem
Linazs avatar
Salem blir bara värre & värre...
Citera
2011-02-03, 11:48
  #5
Medlem
Shalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linaz
Salem blir bara värre & värre...

Vad pratar du om? Vad baserar du det här på herregud? Efter att ha bott i över 5 kommuner i Stockholm kan jag bara intyga att Salem är det närmaste en idyll och lugn kommun du kommer. Det sker ett mordförsök enligt SvD och "det spårar ur" enligt vissa?

Någon som har mer information om GM, offer?
Citera
2011-02-03, 17:04
  #6
Medlem
Linazs avatar
Jag har bott i Salem i hela mitt liv så jag VET vad jag pratar om när det gäller utvecklingen iaf i den här kommunen! ... Brottsoffret är enligt min källa ingen skötsam kille... 17 år med ett förnamn som börjar på D och med ett jugoslaviskt efternamn... Var uppe i rättegång senast i höstas..
Citera
2011-02-03, 17:05
  #7
Medlem
Linazs avatar
Gärningsmannen har inte blivit gripen vad jag vet!?
__________________
Senast redigerad av Linaz 2011-02-03 kl. 17:07. Anledning: felskrivet
Citera
2011-02-05, 13:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linaz
Jag har bott i Salem i hela mitt liv så jag VET vad jag pratar om när det gäller utvecklingen iaf i den här kommunen! ... Brottsoffret är enligt min källa ingen skötsam kille... 17 år med ett förnamn som börjar på D och med ett jugoslaviskt efternamn... Var uppe i rättegång senast i höstas..

Jag har också bott i Salem i hela mitt liv och hävdar att du snackar skit gällande utvecklingen i kommunen.
Citera
2011-02-07, 07:14
  #9
Medlem
Linazs avatar
Vi har olika erfarenheter och synsätt då helt enkelt. Att knarket tex flödar i Salem är ju ingen nyhet precis... och det i mina ögon är inte positivt, men kanske i dina ögon att det är det???
Nu blir det offtopic, då detta inte handlar om kommunen i sig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback