Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-31, 11:22
  #1
Medlem
Jag var tillsammans med en kille i tre år och det slutade med att han krossade mitt hjärta. Har nu en ny som är "bättre på pappret". Stabil, trofast, bra familj som jag trivs jättebra ihop med. Listan kan göras lång. Problemet är att han kysser urdåligt! Mitt ex var jättebra och det kändes helt naturligt. Nu vill jag bara bort. Känns som att han försöker äta mig. Allldeles för mycket tunga och öppen mun. Det har gått så långt att jag känner mig äcklad. Vad gör man? Vill inte dumpa honom för det här men man kan ska ju inte tycka att det är äckligt att kyssa sin pojkvän.

Hjälp!
Citera
2011-01-31, 11:25
  #2
Medlem
systems avatar
Om det är viktigt för dig finns två alternativ:
– be honom kyssa bättre
– hitta en man som kysser som du vill

Inte så svårt att lista ut.
Citera
2011-01-31, 11:26
  #3
Medlem
Kanske är lika bra att göra slut om er kommunikation är så dålig att du hellre vänder dig till flashback än att ta upp saken med honom...
Citera
2011-01-31, 11:26
  #4
Medlem
SalmonellaDicks avatar
Lose the zero and get yourself a hero... Eller så kan du försöka lära upp honom, ditt cp.
Citera
2011-01-31, 11:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baramera
Jag var tillsammans med en kille i tre år och det slutade med att han krossade mitt hjärta. Har nu en ny som är "bättre på pappret". Stabil, trofast, bra familj som jag trivs jättebra ihop med. Listan kan göras lång. Problemet är att han kysser urdåligt! Mitt ex var jättebra och det kändes helt naturligt. Nu vill jag bara bort. Känns som att han försöker äta mig. Allldeles för mycket tunga och öppen mun. Det har gått så långt att jag känner mig äcklad. Vad gör man? Vill inte dumpa honom för det här men man kan ska ju inte tycka att det är äckligt att kyssa sin pojkvän.

Hjälp!

Jag har varit med om samma sak. Var tillsammans med en kille för ungefär ett år sen som var skitbra på alla sätt och vis. Smart, roligt, snygg, bra jobb, snäll, ärlig, pålitlig osv men alldeles usel på att kyssas. Jag hade en tanke om att han skulle bli bättre eller att det kanske inte var så viktigt men det hela slutade bara med att jag blev avtänd och irriterad, inte bara på kyssandet, utan på i princip allt han gjorde. Saken är den också, att killar som är dåliga på att kyssas, ofta också är dåliga i sängen. Det var denna killen också och vissa kan aldrig bli bra, de har det inte i sig, helt enkelt. Jag dumpade honom efter en månad, stod inte ut längre.
Citera
2011-01-31, 11:31
  #6
Medlem
Epeemasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonellaDick
Lose the zero and get yourself a hero... Eller så kan du försöka lära upp honom, ditt cp.

Japp det sammanfattar mina tankar, även om jag kanske hade valt andra ord....
Citera
2011-01-31, 11:43
  #7
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Kanske är lika bra att göra slut om er kommunikation är så dålig att du hellre vänder dig till flashback än att ta upp saken med honom...


Klockrent svar!!!
Citera
2011-01-31, 11:44
  #8
Medlem
Wickermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baramera
Jag var tillsammans med en kille i tre år och det slutade med att han krossade mitt hjärta. Har nu en ny som är "bättre på pappret". Stabil, trofast, bra familj som jag trivs jättebra ihop med. Listan kan göras lång. Problemet är att han kysser urdåligt! Mitt ex var jättebra och det kändes helt naturligt. Nu vill jag bara bort. Känns som att han försöker äta mig. Allldeles för mycket tunga och öppen mun. Det har gått så långt att jag känner mig äcklad. Vad gör man? Vill inte dumpa honom för det här men man kan ska ju inte tycka att det är äckligt att kyssa sin pojkvän.

Hjälp!

Prata med honom? Han kanske har haft kvinnor som uppskattat hans kyssteknik tidigare, någon kvinna som gillade mera tunga och öppen mun? (Finns ju många smaker när det gäller sådant) Så det kanske inte är 'dåligt' utan snarare inte som du vill? Då är det ju läge att prata med honom om det. Hur ska det gå i ert förhållande om du inte kan prata med honom om en så enkel sak?
Citera
2011-01-31, 11:44
  #9
Avstängd
ToMuchBrandys avatar
Lär honom kyssar, svårare en så är det inte.
Citera
2011-01-31, 11:45
  #10
Medlem
Amsterdaims avatar
Men skämtar du med mig? Mitt ex käkade också upp mig, men jag sa väl fan till honom att sluta använda tungan för mycket. Så snacka med honom...
Citera
2011-01-31, 11:56
  #11
Medlem
knullklassons avatar
Stanna. Kyssandet är ändå något som kommer avta efter några månader tillsammans. Pubertalt trams är vad det där.
Citera
2011-01-31, 11:57
  #12
Medlem
Truffs avatar
Stanna kvar hos killen & lär upp han till att kyssas bättre svårare än så är det inte
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback