Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-30, 22:56
  #1
Medlem
Hejhej

Jag har varit sexuellt aktiv i många år men har inte lyckas komma varken själv eller med min pojkvän. Pojkvännen är helt underbar och kan sina grejer och har lyckats med andra tjejer men jag kan verkligen inte! Det känns som om han börjar ge upp..

Känns som om man vart nära många gånger, men då har jag blivit tvungen att sluta för att det "blir liksom för mycket" (you know what I mean) eller att det känns som att jag ska kissa på mig?

Jag vet att det är olika för alla kvinnor vad de kommer av men ge mig så mycket tips som det bara går!

Yours sincerely
__________________
Senast redigerad av vaniljkakan 2011-01-30 kl. 23:04.
Citera
2011-01-30, 22:58
  #2
Medlem
Plastpolisens avatar
måste ju finnas 1000 sådana här trådar? testa sökfunktionen
Citera
2011-01-30, 22:59
  #3
Medlem
ziggenoss avatar
Har du någon gång testat nr rabbit? Testa den och se om det funkar för dig! Har själv svårt att komma, men den är grymt bra!
Citera
2011-01-30, 22:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljkakan
Känns som om man vart nära många gånger, men då har jag blivit tvungen att sluta för att det "blir liksom för mycket" (you know what I mean) eller att det känns som att jag ska kissa på mig?

Alltså nu känns det smågay eftersom jag är kille och svarar på den här tråden.
Men känner igen det där, ba köra vidare när det är sådär, du måste ba ta "första doppet"
så att säga du pissar inte ner dig
Citera
2011-01-30, 22:59
  #5
Medlem
bajsklets avatar
Börja med onani. Lär känna din kropp och vad du behöver för att komma. Sen handlar det om att kontrollera fantasi + stimulans. Testa dildo först och låt honom leka med dig. Slappna av. Fantisera snusk.

good luck
Citera
2011-01-30, 23:00
  #6
Medlem
danneohs avatar
Nu är jag ingen tjej, men det låter som att du borde försöka slappna av mer, testa att supa dig lite full (jag vill inte förespråka droger, men vissa droger kan faktiskt vara mycket hjälpsamma i ditt fall)


Någon form av avslappning (om det nu ens är det som är problemet) torde göra susen!

Lycka till
/Danne
Citera
2011-01-30, 23:03
  #7
Medlem
AlexOnTops avatar
Det kanske blir för laddat? Du måste släppa allt du har i huvudet, om man bara tänker "jag kommer komma, jag kommer komma, jag kommer komma nuuu" så kommer man inte, av någon dum anledning.
Se till att rensa hjärnan och "leva i nuet", om man får vara så klyschig.

Om man känner att man ska kissa ner sig så håll inte igen, se bara till att kissa innan så kan du vara säker på att du faktiskt inte kommer kissa. Det är oftast kissnödigkänslan som infinner sig innan en riktig dunderorgasm, och då gäller det att inte kämpa emot detta

Är du helt säker med din pojkvän och känner du att du inte är "till besvär" när han ska tillfredsställa dig?
För jag vet några tjejkompisar som haft det problemet, de känner att de är jobbiga som kräver massa jobb för att nå orgasm, men oftast när man är ihop med någon och om ni älskar varann så vill han antagligen inget annat än att se dig skaka och skrika av njutning. Så gör honom en tjänst och öva på att slappna av och låta det gå som det går. Ha inte orgasmen som mål, ha som mål att slappna av och ha det skönt. Det är ju trots allt skönt långt innan man faktiskt kommer med, och något man kan nöja sig med om det helt enkelt inte går just den dagen, tills ni är tillräckligt bekväma med varann att du kan slappna av helt och slippa dina inre motgångar!

Edit: som ovanstående säger kan det faktiskt hjälpa med lite alkohol (bli inte full, men lullig) i början tills du blir bekvämare. Det är kanske inte det första du ska testa men om du bara försöker tvinga dig själv att slappna av och det inte går så är det faktiskt ett alternativ.

Dessutom, har du snackat med din kille om detta? Få hans perspektiv på hur han känner om att du "aldrig kommer"?
Testa porr när du är själv, om du inte har gjort det än, och sexleksaker om du känner dig bekväm med det.
__________________
Senast redigerad av AlexOnTop 2011-01-30 kl. 23:07.
Citera
2011-01-30, 23:16
  #8
Medlem
Thisismadness.s avatar
Det här med att du aldrig kommit själv, det bästa rådet jag har är att inte stressa. Stressar man och tänker "jag kommer aldrig komma" så kommer du inte heller det. Sen ett annat tips, jag kommer iaf mycket lättare med vibrator. Så prova det om du inte redan prövat, annars så får du väl pröva dig fram lite mer! Lycka till!
Citera
2011-01-30, 23:32
  #9
Medlem
Sluta tänka på det.

Eventuellt som tidigare nämnts, testa någon leksak.
Citera
2011-01-31, 00:25
  #10
Medlem
svårt att inte tänka på det när man vart sexuellt aktiv i 4år, men tack för alla tips!! Gärna fler?

"Det är oftast kissnödigkänslan som infinner sig innan en riktig dunderorgasm, och då gäller det att inte kämpa emot detta" - Skönt att något är på gång!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback