2012-03-18, 20:34
Medlem
Slashcares avatar
En riktig skrll att f se den fantastiska Claes Eriksson i kvllens avsnitt. Tror aldrig att jag sett honom i ngon kommersiell produktion tidigare. Ngon som vet varfr han stllde upp?
Citera
2012-03-18, 20:46
Medlem
CoopColas avatar
Inte alls roligt, skrattade inte en enda gng under kvllens avsnitt.
Citera
2012-03-18, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
En riktig skrll att f se den fantastiska Claes Eriksson i kvllens avsnitt. Tror aldrig att jag sett honom i ngon kommersiell produktion tidigare. Ngon som vet varfr han stllde upp?

Har verkligen ingen aning, men det r vldigt ovntat som sagt! Han har aldrig hoppat in som gstroll i en annan serie ngongng, och framfrallt inte i en kommersiell kanal! Vet ju sedan tidigare att Henrik Dorsin r ett stort fan av Galenskaparna och After Shave, han fick bla ridhjlmen som Knut Agnred hade p sig i Har du gtt din sista mil i Macken som brllopspresent
Citera
2012-03-18, 21:00
Medlem
SadantElivets avatar
ingen slutklm p ngot i avsnitten nstan, lmnar allt oavklarat p ngt stt.
Citera
2012-03-18, 21:05
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare

Kanske fr att han ngon gng ville vara med i en tv-produktion som helt bygger p reklampausintkter och produktplaceringar?

Srskilt rolig var han (rollen) inte. Men vem var det?
Citera
2012-03-19, 05:17
Medlem
pumpadskinheads avatar
Extraklipp - Erik gr p dejt.
http://www.tv4play.se/film_och_serie...ideoid=2144722

Vad tnkte de med att lgga upp det hr? Var inte roligt ngonstans och man tycker bara mer illa om frken Pam/Dawn.
Citera
2012-03-19, 11:53
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumpadskinhead
Extraklipp - Erik gr p dejt.
http://www.tv4play.se/film_och_serie...ideoid=2144722

Vad tnkte de med att lgga upp det hr? Var inte roligt ngonstans och man tycker bara mer illa om frken Pam/Dawn.

Pinsamt dligt. Det enda roliga extraklippet(och det enda roliga frn kontoret verhuvudtaget) r Viking och rjan p afterwork, dr r rjan riktigt rolig.
Citera
2012-03-19, 12:06
Medlem
Kim Sulocki r s jvulskt mycket bttre i Karatefylla, vilken klassskillnad.

TV4, TV3 skitkanaler. Kanal 5 lite bttre verlag. (Filip o Fredrik nu)
Citera
2012-03-19, 12:45
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Pinsamt dligt. Det enda roliga extraklippet(och det enda roliga frn kontoret verhuvudtaget) r Viking och rjan p afterwork, dr r rjan riktigt rolig.

Haha, hller jag med om.

Baconana
Citera
2012-03-19, 19:41
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Kim Sulocki r s jvulskt mycket bttre i Karatefylla, vilken klassskillnad.

TV4, TV3 skitkanaler. Kanal 5 lite bttre verlag. (Filip o Fredrik nu)

Tack fr att du skrev att han r med i karatefylla. D vet man att man kan skita i att kolla p det. Fy fan vilken hemsk mnniska... Mest irriterande skdisen ngonsin.
Citera
2012-03-19, 19:56
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Tack fr att du skrev att han r med i karatefylla. D vet man att man kan skita i att kolla p det. Fy fan vilken hemsk mnniska... Mest irriterande skdisen ngonsin.
Gillar du Kontoret s kan du definitivt skita i Karatefylla, dom r varandras motpoler, Karatefylla r lika bra som Kontoret r dligt. Om du dremot ratar Karatefylla fr att Kim ger dig ngest s gr du en tabbe, tror jag(KF r lngt ifrn allas cup of tea, man fr inte vara knslig, pryd eller kristen).
Citera
2012-03-19, 20:02
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Gillar du Kontoret s kan du definitivt skita i Karatefylla, dom r varandras motpoler, Karatefylla r lika bra som Kontoret r dligt. Om du dremot ratar Karatefylla fr att Kim ger dig ngest s gr du en tabbe, tror jag(KF r lngt ifrn allas cup of tea, man fr inte vara knslig, pryd eller kristen).

Kanske ger det det en chans d, finns ngestdmpade medicin i vrsta fall ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in