2011-02-02, 20:31
Medlem
fergusons avatar
Det har jag ocks svrt att frst, ha sett ngra avsnitt av bde den Engelska och den Amerikanska och jag har inte skrattat en nda gng....
Citera
2011-02-02, 20:37
Medlem
CrimsonIdols avatar
Vilken KANAL gr detta?
I vilket fall som helst s surfar ju skert svensk sitcom p "Solsidans" oerhrda succe.
S nu r vl lge om nt att GRA nt.
Svensson,Svensson hade ju en del skratt, men annars r svensk sitcom DD.

S jag har inga strre problem, med att nn frsker.

Standarden gr nog terkomma till, eftersom ven JAG misstnker att detta blir en stinkande hg av bajs

//Crimson
Citera
2011-02-02, 20:39
Medlem
_jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
P ett (ngot lngskt) stt finns det ju redan ett svenskt The Office, frn 2004, nmligen det fantastiska och underskattade Herngren & Ulvesson som snodde dokumentrknslan helt av. Frvrigt str det brittiska originalet helt i srklass jmfrt med "det onmnbara".

ntligen hittat ngon mer n mig som kommer ihg den fantastiska serien!
Citera
2011-02-02, 20:57
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _js
ntligen hittat ngon mer n mig som kommer ihg den fantastiska serien!

Den var otroligt bra
Citera
2011-02-02, 21:01
Medlem
CrimsonIdols avatar
"Ingesson" med Fredrik Lindstrm var bttre.

//Crimson
Citera
2011-02-02, 21:10
Medlem
Zeromatics avatar
Sverige brukar kopiera alla framgngsrika TV-koncept frn USA och Storbritannien, just vad gller The Office s tycker jag bara att de r ganska sent ute.
Citera
2011-02-02, 22:25
Medlem
Falcos avatar
Sverige har trots allt haft en del hyfsat bra komediserier p senare r (Starke man, I Anneli, frsta ssongen av Grotesco, Solsidan etc.) s tycker man skulle fortstta p den linjen, med bra egna ider istllet fr att nu komma med en svensk The Office. Lr bli kasst.
Citera
2011-02-02, 22:54
Medlem
Walkers avatar
Tja grs det med relativt oknda frmgor (bortsett frn Dorsin) kan det bli bra. Det r ganska alldagliga utseenden p skdisarna i orginalet & US, det skulle kunna vara riktiga kontorsarbetare. Nu nr detta grs i Sverige finns risken fr att "komikerfacket" bokar upp samtliga roller, dvs terigen Schyffert, Rheborg, Herngren, Glans mfl. precis som vilken svensk humorserie som helst.

Svaret p frgan varfr : Rickie Gervais r inte motstndare till mer pengar, han gillar att serien grs i internationella versioner. Jmfr hur Claes Eriksson hade agerat om frgan kommit om att gra en fransk, tysk eller amerikansk version av "Macken" Knappast troligt att Eriksson tilltit NBC frvanska hans kulturella arv..
Citera
2011-02-03, 20:14
Medlem
rich1s avatar
Jaha snart har man ftt en verdos av Henrik Dorsin lite synd eller.
Citera
2011-02-03, 20:44
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obin_gam
Starke Man ngon?
Tnkte detsamma!
Citera
2011-02-05, 09:37
Medlem
Wittgensteins avatar
Trdar sammanfogade.

/Mod.
Citera
2011-02-05, 10:38
Medlem
PastorAstors avatar
Dorsin kan nog bli bra - men Tv 4...
Jag r skeptisk...
Kan vi se fram mot ett gng dubbade tyska skdespelare, kanske? Eller hela Svensson, Svensson-ensemblen? Babben Larsson som Pam? Robert Gustafsson utkldd till ostbit i lunchrummet? Burkade idiotskratt? 12 minuters "action" och 18 minuter reklam? Peter Jihde som inhoppande konferencir?
Redan nu finns 1001 skl att misstro Tv 4:s frmga att ro detta i land...
Jag r skeptisk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in