Frlt alla haters :P men jag tycker serien vxer fr varje avsnitt. Det ska fortfarande ta vldigt mycket fr att komma upp i en bra kvalite, men detta var nd bttre n de tv tidigare.
Klart programmet ska brja levererar fr frsta gngen bara fr jag hade bestmt mig fr att sluta flja skiten. Kanske fr ta mig en titt i veckan p dagens avsnitt trots allt Majoriteten verkar ju faktiskt uppskatta det.
Jag tycker att det fr varje avsnitt som snds ytterligare bekrftar vilken skitproduktion detta r. Dorsin som jag gillat tidigare i det han har gjort skmmer ju ut sig ordentligt i denna roll. Bjrn Gustavsson behver vi inte ens kommentera.
Detta r ju i klass med nn sketch man gjorde p roliga timmen i mellanstadiet.
Scenerna mellan "Tim" och "Dawn" (har inte ens snappat upp vad de heter i denna version) r ju s oladdade och platta att man skms, och man undrar ju om produktionsteamet ens har provtittat p det frdiga materialet innan det snts nu p tv.
Nej det hr var det sista jag sg av denna serie. Fr vl nd sga grattis till er som tycker det r kul. Ni kan ju omjligt ha sett UK-versionen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!