2012-02-12, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charliecokes
Jag syftar p detta citat:

"Mot Rickys ja.... Som han sjlv gillar att ppeka - "Steve wouldn't be anywhere if it wasn't for me" "

Den Steve Ricky syftar p r Steve Carell. Inte Stephen Merchant.

h! D r jag med.
Citera
2012-02-12, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Hade velat se Anders Jansson eller annan liknande som chef och Ove Sundberg i Dwight/Bjrn Gustafssons roll istllet.
Exakt vad jag tnkte nr jag sg avsnittet.

Jag tyckte att de var ok underhllning men verkligen inget speciellt. Det hr med Kaffepengarna vara bara s trkigt och alltfr "Ove".
Citera
2012-02-12, 21:37
Medlem
Aviarts avatar
Hade stora frhoppningar p detta men dom dk nstan direkt efter 5-10 minuter. Jag lskar den amerikanska med Steve Carell och detta var inte alls rttvist. Visst, om man ska frska gra det lite "eget" men detta var inte vidare bra. Skrattade en enda gng och det var nr den lnghrige sa "Stt tbak"

Ett annat plus r dock hur snygg "Therese" i serien r! Kan fan aldrig minnas hennes namn och nd sg jag avsnittet fr 1-2 minuter sen Cecilia? Hon sg ju sjukt bra ut om man jmfr med hennes tidigare karaktrer.
Citera
2012-02-12, 21:49
Medlem
saggesalivs avatar
Haha, gillade faktiskt dagens avsnitt.

"Vill du vara med och lgga pengar till Lennarts present Ove?
Ja (ngot namn jag inte minns) har lagt till mig, vi gr s lgger varannan.
(ngot namn) r sjuk idag.
Har rjan lagt pengar?
Ja.
Ja, rjan lgger pengar till mig nr (ngot namn) r sjuk.
Hahaha
Citera
2012-02-12, 21:51
Medlem
Vilket skit, var nog det smsta jag sett p bra mnga r.
Citera
2012-02-12, 21:53
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Ett annat plus r dock hur snygg "Therese" i serien r! Kan fan aldrig minnas hennes namn och nd sg jag avsnittet fr 1-2 minuter sen Cecilia? Hon sg ju sjukt bra ut om man jmfr med hennes tidigare karaktrer.

Sissela Benn som spelar Therese var riktigt snygg ja. S har man aldrig tnkt p henne tidigare nr hon spelat Filippa Bark m.fl.
Citera
2012-02-12, 22:02
Medlem
damparnes avatar
Illa, illa, illa... Detta var riktigt uselt

Hur kan de frstra ett vinnande koncept? Ove S var kung i solsidan, hr va han fel hela tiden. BG r alltid fel s inte s konstigt att det floppade
Citera
2012-02-12, 22:13
Medlem
Tillskillnad frn typ alla hr inne s tycker jag egentligen att Ove var den enda som spelade sin karaktr trovrdigt.
Citera
2012-02-12, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag sger som i stort sett alla p Twitter: USELT. Jag skrattade mer t Twitterfldet p 1 min n under hela avsnittet dr jag drog p smilbandet kanske 1 gng.

En chef som inte kan LAS? Det knner ju hgstadieelever till.

Som kontorsarbetare var det ju enbart jobbigt att se vad TV4 tror kontorsarbetare jobbar med.

S ska det lta nsta sndag igen

Anser du att det r bttre gestaltat i US/UKvarianterna? VAD arbetar kontorsarbetare med, enl dig? r twitter stort bland kontorsarbetarkren?
Senast redigerad av Attributt 2012-02-12 kl. 22:28.
Citera
2012-02-12, 22:25
Medlem
Vnlighetens avatar
Roligaste p lnge. Men det tar tid innan personligheterna stter sig. Skilda frn andra versioner sklart.
Ove kommer att bli mycket svrt att gilla som man gjorde med Gervais som chef.
Citera
2012-02-12, 22:25
Medlem
Uncle Dukes avatar
Mediokert. Inte provocerande dligt, men inte vidare bra heller. Dorsin kan bttre. Gustafsson ocks, det r jag sker p. Deras tv rollfigurer har ju potential i alla fall. Ingen av de andra sticker ut precis. Sista scenen med skraplotten var dremot kul tyckte jag. Hrligt dlig stmning.
Jag har inte sett Solsidan, d jag ogillar Felix Herngren starkt, och inte mer en halva avsnitt av de brittiska och amerikanska The Office heller. S ovanstende r sagt med en frskings gon.
Citera
2012-02-12, 22:27
Medlem
uffepuffes avatar
torr svenssonhumor om vardagen p ett kontor.

s jvla krystat i sitt frsk till att vara modern svart humor.

trodde det skulle vara bttre med tjejen frn "i anneli", den serien r tminstone bra.

n, detta var smsta skiten p tv ngonsin.

edit, visst, han r en bra skdis, men han r fan inte rolig. inte i solsidan heller. den serien r ocks skit. frutom josefin d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in