Citat:
Ursprungligen postat av Mummie
Medierna springer inte och gömmer sig.
Många här får hjälp av medierna, så mycket tid härute går åt till att hjälpa andra, det är något medierna gärna gör.
Du tror väl inte medierna väljer att sitta här och jiddra om samma sak om och om igen hela tiden, det finns annat att göra med.
Själv blir jag snabbt utråkad av sådanthär, det är som att läsa en repris om och om igen så jag blir inte långvarig i denna tråd.
Ni skeptiker ger er inte, ni bara måste slänga in en "väl genomtänkt" kommentar då och då och om ni lyckas förstöra en tråd, då har ni tjänat ert syfte.
Därför dör många trådar ut och sköts via pm istället i ordnade former.
Många här får hjälp av medierna, så mycket tid härute går åt till att hjälpa andra, det är något medierna gärna gör.
Du tror väl inte medierna väljer att sitta här och jiddra om samma sak om och om igen hela tiden, det finns annat att göra med.
Själv blir jag snabbt utråkad av sådanthär, det är som att läsa en repris om och om igen så jag blir inte långvarig i denna tråd.
Ni skeptiker ger er inte, ni bara måste slänga in en "väl genomtänkt" kommentar då och då och om ni lyckas förstöra en tråd, då har ni tjänat ert syfte.
Därför dör många trådar ut och sköts via pm istället i ordnade former.
Citat:
Ursprungligen postat av Mummie
En kostnad, Ohly?
Nä, något sådant vet jag inget om.
Klart du inte gillar mitt svar, du är en skeptiker.
Jag känner inte att du och dina vänner behöver övertygas, därför lägger jag ingen energi på det heller, råkar bara sitta här och tjattra lite i brist på annat för stunden.
Imorrn är det en ny dag och jag får mycket att göra igen och har inte tid med sådanthär trams.
Spelar ingen roll vad vi säger åt er, ni har redan bestämt er för att vi lurar er, vill bara tjäna pengar, ha uppmärksamhet osv osv.
Ni har ingen aning om vad ni talar om.
edit: Nej, jag kan inte hitta dig, var inte orolig.
Nä, något sådant vet jag inget om.
Klart du inte gillar mitt svar, du är en skeptiker.
Jag känner inte att du och dina vänner behöver övertygas, därför lägger jag ingen energi på det heller, råkar bara sitta här och tjattra lite i brist på annat för stunden.
Imorrn är det en ny dag och jag får mycket att göra igen och har inte tid med sådanthär trams.
Spelar ingen roll vad vi säger åt er, ni har redan bestämt er för att vi lurar er, vill bara tjäna pengar, ha uppmärksamhet osv osv.
Ni har ingen aning om vad ni talar om.
edit: Nej, jag kan inte hitta dig, var inte orolig.

Jag hoppas du inte är ett medium, för du sprang precis och gömde dig med raden "Jag känner inte att du och dina vänner behöver övertygas, därför lägger jag ingen energi på det heller"
Här har du anledningen varför vi ifrågasätter och sen sitter å skakar med huvudet när ni påstår kan hjälpa dem som redan tror men vägrar att bevisa något för den som är skeptisk. Att agera barmhärtig åt vissa sen ge andra kalla handen är förjävla äcklande bara för att man blir ifrågasatt.
Man kan ju tycka att ni är lite högfärdiga med den attityden. Tolka det som du vill..