Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-30, 00:33
  #1
Medlem
Tjenare massiva krampor!

Det är så att jag har två kurer i bagaget.. med testo, dboll, oxar.. testo har alltid varit bas.

Nu är det så att jag slappa rejält med träningen, o senaste kuren var snart 1år sen. Har gått upp i vikt ganska mycket. Nu är jag tillbaka, ska bränna bort fettet samt bygga igen.

Steroiderna jag använde gjorde mig stark o gav mig massa men blev samtidigt väldigt uppsvullen.

Jag vet att jag kan få upp musklerna ganska snabbt, samt att gå ner i vikt. Men jag vill gå ner till väldigt låg % fett i kroppen.

Vilka varor tycker ni jag ska köra? Har tänkt på primobolan.. den är väl väldigt mild?
Sen kanske komplettera med OT? Vad säger ni?

Målet är att vara i toppform till sommaren, med toppform menar jag låg fett samt någorlunda muskulös för jag är redan ganska stor.

Jag kände mig nere efter mina andra kurer, tror ni att man landar mildare med Primo samt OT?

Längd 177-181
Vikt 100+
Bänk 145 ( när jag väl tränade hård, nu tar jag betydligt mindre då jag nyligen börjat igen, men att notera så vägde jag under 90kg när jag tog 145kg bänk )

Ps. dragit på några pilsner så ni får ursäkta om jag är lite luddig+stavfel!

Kom med era råd!

Ha de bäst!
Citera
2011-01-30, 00:37
  #2
Medlem
oxicums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miami40
Tjenare massiva krampor!

Det är så att jag har två kurer i bagaget.. med testo, dboll, oxar.. testo har alltid varit bas.

Nu är det så att jag slappa rejält med träningen, o senaste kuren var snart 1år sen. Har gått upp i vikt ganska mycket. Nu är jag tillbaka, ska bränna bort fettet samt bygga igen.

Steroiderna jag använde gjorde mig stark o gav mig massa men blev samtidigt väldigt uppsvullen.

Jag vet att jag kan få upp musklerna ganska snabbt, samt att gå ner i vikt. Men jag vill gå ner till väldigt låg % fett i kroppen.

Vilka varor tycker ni jag ska köra? Har tänkt på primobolan.. den är väl väldigt mild?
Sen kanske komplettera med OT? Vad säger ni?

Målet är att vara i toppform till sommaren, med toppform menar jag låg fett samt någorlunda muskulös för jag är redan ganska stor.

Jag kände mig nere efter mina andra kurer, tror ni att man landar mildare med Primo samt OT?

Längd 177-181
Vikt 100+
Bänk 145 ( när jag väl tränade hård, nu tar jag betydligt mindre då jag nyligen börjat igen, men att notera så vägde jag under 90kg när jag tog 145kg bänk )

Ps. dragit på några pilsner så ni får ursäkta om jag är lite luddig+stavfel!

Kom med era råd!

Ha de bäst!

Ingen pct efter dem förra kurerna?mvh
Citera
2011-01-30, 00:42
  #3
Medlem
Jodå självklart, PCT på nolva, körde även HCG under kur. Men kände mig ändå nere ett bra jävla tag. Än idag kan de kännas som jag inte är helt 100 som jag va innan.

Nolva 2v 40mg, sedan 20mg resten av tiden.
Citera
2011-01-30, 00:52
  #4
Medlem
oxicums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miami40
Jodå självklart, PCT på nolva, körde även HCG under kur. Men kände mig ändå nere ett bra jävla tag. Än idag kan de kännas som jag inte är helt 100 som jag va innan.

Nolva 2v 40mg, sedan 20mg resten av tiden.

Okey jobbigt, jag tycker du ska köra en kur hcg ev lågdos testo och fokusera mer på kosten och träningen, kanske slänga in lite winnar dem sista veckorna.mvh
__________________
Senast redigerad av oxicum 2011-01-30 kl. 00:55.
Citera
2011-01-30, 01:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oxicum
Okey jobbigt, jag tycker du ska köra en kur hcg ev lågdos testo och fokusera mer på kosten och träningen, kanske slänga in lite winnar dem sista veckorna.mvh

Vad får jag ut av hcg kur?
Citera
2011-01-30, 02:23
  #6
Medlem
oxicums avatar
Glöm det med hcg läste mellan raderna trodde du kände dig låg just nu...

Kör testo och winnar en rejäl pct hcg och nolva.:-B
__________________
Senast redigerad av oxicum 2011-01-30 kl. 02:27.
Citera
2011-01-30, 02:59
  #7
Medlem
stopmeifucans avatar
Dålig ide att kura direkt efter en sån lång vila, träna hårt minst 2-3 månader om du nu MÅSTE MÅSTE kura, så du inte skadar dig och får ett effektivt resultat av kuren och även kommer in delvis i gymlifestyle , för om inte din livstil är anpassad för att gynna är det ingen ide att kura (enligt mig/tycker jag)
Citera
2011-01-30, 03:22
  #8
Medlem
italian-stalions avatar
Håller med ovanstående...
Kom igång först med: kost,träning,pyske och livsstil.

Annars är mitt andra råd en E/C/A kur på 2 on 2 off..med kombinerad kost och kcal fokus samt träning, kan du komma in i "systemet" igen..Risk annars för ERROR.

Mvh
Citera
2011-01-30, 11:29
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopmeifucan
Dålig ide att kura direkt efter en sån lång vila, träna hårt minst 2-3 månader om du nu MÅSTE MÅSTE kura, så du inte skadar dig och får ett effektivt resultat av kuren och även kommer in delvis i gymlifestyle , för om inte din livstil är anpassad för att gynna är det ingen ide att kura (enligt mig/tycker jag)

Ber om ursäkt, glömde skriva det i mitt första inlägg, nej jag hade inte tänkt o kura nu. Ska jag kura så gör jag precis som du säger, om ca 3 mån. Jag kör in kroppen just nu.
Citera
2011-01-30, 11:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italian-stalion
Håller med ovanstående...
Kom igång först med: kost,träning,pyske och livsstil.

Annars är mitt andra råd en E/C/A kur på 2 on 2 off..med kombinerad kost och kcal fokus samt träning, kan du komma in i "systemet" igen..Risk annars för ERROR.

Mvh

ECA kör jag redan, samt har jag grovt med kcal underskott just nu för att bli av med de onödiga fettet.

Som sagt nu gäller det o bli av med de största fläsket samtidigt som jag tränar upp musklerna/leder osv.
För att kanske tre månader senare kura.

Det jag undra främst var ifall primo+ot kan vara något för mig?

Eventuellt bygga lite granna med de och sedan bränna fett. Vill egentligen ha kroppsfett under 10%
Citera
2011-01-30, 14:37
  #11
Medlem
italian-stalions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miami40
ECA kör jag redan, samt har jag grovt med kcal underskott just nu för att bli av med de onödiga fettet.

Som sagt nu gäller det o bli av med de största fläsket samtidigt som jag tränar upp musklerna/leder osv.
För att kanske tre månader senare kura.

Det jag undra främst var ifall primo+ot kan vara något för mig?

Eventuellt bygga lite granna med de och sedan bränna fett. Vill egentligen ha kroppsfett under 10%

Hehehe..vi sitter ju fan i samma båt..

Just exakt så kör jag idag och planerar för FULLT mitt kur upplägg..men för mig är det 1:a gången jag ska kura.

Jag planerar/funderar iallafall på att köra:

Testo E 250mg/e5d + Anavar eller Primobolan.

Anavar och primobolan fungerar vid deff och kcal underskott har jag läst och i kombination med Testo E så bör resultaten vara god..tror jag

Jag själv kommer att gymma 4 ggr i veckan med simpass direkt efter gymmet...först pumpa på gym, sedan cardio/simma
Citera
2011-01-30, 16:47
  #12
Medlem
Hahah.. ja så kan det ligga till.

Jag va ganska så stor på min senaste kur, men efter kuren så känner jag mig fan nere o lägger av med träningen. Jag har svårt o "underhållsträna" utan jag går all in. Toppen eller botten typ :P

Ungefär efter min senaste kur la jag ner träningen, o tills idag så har jag gått upp i vikt en del, samt tappat mycket muskler.

Jag vet att felet ligger hos mig, men man är bara en människa. Känns som det är lite tajt med tid tills sommaren för att gå ner en 20kg plus skaffa tillbaka så mycket muskler jag kan. Men jag vet att jag klarar av det. Då detta inte är första gången.

Värt o köra primo+ot (alt något annat?) om någon månad? Tanken med kuren är ju att nå en ännu lägre fetthalt i kroppen medans jag lägger på massa. Till sommaren

Italian-stalion: Lycka till med din första kur! Men hade jag kört testo så hade jag kört typ 500mg/v.. typ skjuta 2ggr/v. Men som sagt det är jag
__________________
Senast redigerad av miami40 2011-01-30 kl. 16:50.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback