• 1
  • 2
2011-01-30, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacquer-head
Kör du på samma märke/fabrikat som innan? Imovane Meda?

Vadå spelar det någon roll? Det är ju samma ämnen bara olika märken?
Citera
2011-01-30, 01:12
Medlem
Lacquer-heads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraum
Vadå spelar det någon roll? Det är ju samma ämnen bara olika märken?

Spelar stor roll i många fall ja. Stor skillnad på t.ex roche-valium och generiska diazepam. Just med Imovane är jag inte 100% säker på att skillnaden är väldigt stor men skillnaden mellan Stilnoct och annan zolpidem är väldigt påtagbar.
Citera
2011-01-30, 01:17
Medlem
Citat:
Spelar stor roll i många fall ja. Stor skillnad på t.ex roche-valium och generiska diazepam. Just med Imovane är jag inte 100% säker på att skillnaden är väldigt stor men skillnaden mellan Stilnoct och annan zolpidem är väldigt påtagbar.

Skulle du snälla, alltså SNÄLLA det är viktigare än vad du tror ta reda på det åt mig? Det är JÄTTEviktigt för mig att få veta det inom dom kommande 1-2 dagarna. Och är så jävla seg och dum när det gäller att hitta. Om du hittar det är du RIKTIGT jävla schysst. Kan t o m tänka mig att KANSKE föra över en 50lapp till ditt konto om du skulle ta reda på och lära mig skillnaderna!
Citera
2011-01-30, 18:49
Medlem
Lacquer-heads avatar
Citat:
Skulle du snälla, alltså SNÄLLA det är viktigare än vad du tror ta reda på det åt mig? Det är JÄTTEviktigt för mig att få veta det inom dom kommande 1-2 dagarna. Och är så jävla seg och dum när det gäller att hitta. Om du hittar det är du RIKTIGT jävla schysst. Kan t o m tänka mig att KANSKE föra över en 50lapp till ditt konto om du skulle ta reda på och lära mig skillnaderna!

Säg bara till på apoteket att du vill ha Imovane och inte zopiklon när du ska hämta?
Citera
2011-01-31, 20:21
Medlem
Citat:
Säg bara till på apoteket att du vill ha Imovane och inte zopiklon när du ska hämta?

vadå menar du att varumärkeskillnaden skulle göra någon skillnad? Det är ju exakt samma verksamma ämne (zopiklon)
Citera
2011-01-31, 20:27
Medlem
Lacquer-heads avatar
Citat:
vadå menar du att varumärkeskillnaden skulle göra någon skillnad? Det är ju exakt samma verksamma ämne (zopiklon)

Jag svarade på den frågan tre inlägg upp...
Citera
2011-01-31, 22:55
Medlem
Citat:
Jag svarade på den frågan tre inlägg upp...

Oj, förlåt måste väl ha varit bäng då eller något:P

Men vet du varför det skulle göra en skillnad? Ja menar de e trots allt samma verksamma ämne liksom..
Citera
2011-02-02, 02:36
Medlem
Lacquer-heads avatar
Citat:
Oj, förlåt måste väl ha varit bäng då eller något:P

Men vet du varför det skulle göra en skillnad? Ja menar de e trots allt samma verksamma ämne liksom..

Privat meddelande: tja!
Idag, 01:43
fraum
Medlem
Reg: Sep 2010

tja!
svara gärna på sista frågan här:
https://www.flashback.org/t1439864p2

tack på förhand.

Alltså är du seriöst efterbliven?
Citera
  • 1