2011-01-29, 23:43
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmurre
varför ska ni tuffingar alltid gnälla på folks svenska. Ni förstår väl vad han säger och så gräsligt skriver han ju knappast.

On topic.
Jag tycker det är störtskönt gjort. Men om du endast är tillsammans med hennes kompis för att göra henne avis är det ju .. sådär. Om du däremot skattar dig lyckligt med henne är det två tummar upp

aa fattar inte heller vitsen med att fokusera på språket. Skriver snabbt och är ganska okoncentrerad! who cares? Sen gillar ja den här tjejen också
Citera
2011-01-29, 23:47
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbbell
Att hämnas bara för att såra henne såklart, börjar du gråta nu när ingen blir imponerad av din skrythistoria? Tror du att du är den första som satt en tjej eller?

Har inget med skryta att göra? frågade om någon hade gjort samma sak och ville dela med sig av det. Vilket innebär att du hade kunnat skippa att kommentera tråden överhuvudtaget då Om du inte är intresserad av de, så dra
Citera
2011-01-29, 23:50
Medlem
Dumbbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ub09
Har inget med skryta att göra? frågade om någon hade gjort samma sak och ville dela med sig av det. Vilket innebär att du hade kunnat skippa att kommentera tråden överhuvudtaget då Om du inte är intresserad av de, så dra
Svider sanningen, d.v.s. att du är otroligt omogen? Om du inte är intresserad av folks synpunkter så ge fan i att skapa trådar.
Citera
2011-01-29, 23:52
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbbell
Svider sanningen, d.v.s. att du är otroligt omogen? Om du inte är intresserad av folks synpunkter så ge fan i att skapa trådar.

Nej ja är inte intresserad av dina åsikter
Citera
2011-01-29, 23:54
Medlem
TheKickss avatar
Då sänkte du dig till hennes nivå vilket betyder att du nu passar väldigt bra ihop med den så kallade slynan. Hämnd är för mesar som är för klen för att gå vidare. Väx upp din snöboll...
Citera
2011-01-30, 00:00
Medlem
Citat:
Ungdomar? lär dig stava som en vuxen då

Du ska knappast anmärka på stavning. Du skrev själv "sommras" när det stavas "somras". Du skrev "lungt" när det stavas "lugnt". Försök att ha lite självinsikt. Du stavar riktigt illa.
För övrigt är du, som många andra har påpekat, inte ett dugg bättre än tjejen du vill hämnas på. Endast en ickeintellektuell, omogen pojkvasker.
Citera
2011-01-30, 00:25
Medlem
soloultras avatar
Fan va alla klankar ner på grabben! Han är kung ju!
Citera
2011-01-30, 00:31
Awaiting Email Confirmation
Gud vad du kommer få mycket skit. Men du har väl på något sätt sparat upp till det hela. GLHF!
Citera
2011-01-30, 00:31
Bannlyst
Fakepost
Citera
2011-01-30, 00:45
Medlem
CabriniGreens avatar
Lägger mig inte i det moraliska; har också varit tonåring och ett svin och växt ur det. Språkbruket däremot gör mig ordentligt skrämd över den intellektuella återväxten i det här landet.
Citera
2011-01-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ungdomar? lär dig stava som en vuxen då

Hyckleri.
Citera
2011-01-30, 01:27
Medlem
DemiRamens avatar
Vad tror du din nuvarande tjej skulle tycka om du berättade för henne att det faktum att hon är ditt ex kompis, gör dig extra nöjd med situationen?

Jag tror hon skulle ta det hårt och förmodligen på helt fel sätt.

Dessutom, an eye for an eye makes the whole world blind. Hämnd är sällan rätt väg att gå, och i detta fall får jag tyvärr stämma in i klagokören och tycka att det är lite barnsligt. Förstår att det sved men ta ett kliv uppför mognadsstegen istället och stå över hennes svinerier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in