2011-01-29, 23:08
Medlem
Frontkamratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ub09
Nae svårt o säga. jävligt söt och skön tjej men hämnden känns viktigast just nu
Väx upp för fan! Sådär behandlar man inte folk
Citera
2011-01-29, 23:10
Medlem
Men för i helvete, jag orkar inte med alla dem här fjortisungarna som invaderar flashback. Och va fan gör den här skit tråden på heta ämnen?

Ont: Antingen är du bara så sjukt omogen och har absolut 0 självinsikt eller så är du bara dum i huvudet / efterbliven som inte kan se att du beter dig på precis samma sätt som ditt ex.

"Näää för hon va dum först så nu kan ja göra va som helst utan att de ä feeeeel!!"

Och hur fan kan du säga att du skriver korrekt svenska? Vill du att jag ska börja citera alla dina grammatiska fel eller? Nej, gå tillbaka till lunarstorm. Flashback har nog med skitungar med noll koll på livet. Och snälla, sluta använda smileys i varje mening, det är sjukt jobbigt.
Citera
2011-01-29, 23:12
Medlem
What goes around comes around...

Åh gud nåde er högintellektuella gudaväsen som faktiskt kan se skillnad från rätt och fel när det egentligen bara är en definitionsfråga, prisa er som hellre går tappert ur situationen än människokräk som ts som djuriskt knullar exets bästa kompis.

.... HAHAHAHAHAHA moral töntarna är i farten, godnatt!

OnT: Befrukta din nuvarande tjej för att göra ännu större smärta för ditt ex
Citera
2011-01-29, 23:23
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Men för i helvete, jag orkar inte med alla dem här fjortisungarna som invaderar flashback. Och va fan gör den här skit tråden på heta ämnen?

Ont: Antingen är du bara så sjukt omogen och har absolut 0 självinsikt eller så är du bara dum i huvudet / efterbliven som inte kan se att du beter dig på precis samma sätt som ditt ex.

"Näää för hon va dum först så nu kan ja göra va som helst utan att de ä feeeeel!!"

Och hur fan kan du säga att du skriver korrekt svenska? Vill du att jag ska börja citera alla dina grammatiska fel eller? Nej, gå tillbaka till lunarstorm. Flashback har nog med skitungar med noll koll på livet. Och snälla, sluta använda smileys i varje mening, det är sjukt jobbigt.

SeriösA snubben har talat... vare inte nått mer du ville klaga på nu när du ändå är i farten? Sen stavar ja ju knappast som om de vore någon svenska uppsats. Måste va jobbigt och störa sig på allt.
Citera
2011-01-29, 23:24
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontkamraten
Väx upp för fan! Sådär behandlar man inte folk

Behandlar alltid tjejer med respekt
Citera
2011-01-29, 23:25
Medlem
Dumbbells avatar
Fyfan vad töntig du är TS...
Citera
2011-01-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
What goes around comes around...

Åh gud nåde er högintellektuella gudaväsen som faktiskt kan se skillnad från rätt och fel när det egentligen bara är en definitionsfråga, prisa er som hellre går tappert ur situationen än människokräk som ts som djuriskt knullar exets bästa kompis.

.... HAHAHAHAHAHA moral töntarna är i farten, godnatt!

OnT: Befrukta din nuvarande tjej för att göra ännu större smärta för ditt ex

Inte det de handlar om, du ser inte vad de är folk stör sig så otroligt mycket på eller? Förmodligen inte då du gör ett misslyckat försök till att vara rolig och sarkastisk. Misstänker att du är nyfrälst hasch-rökare och således prisar knarket som guds gåva till mänskligheten, men din näst sista mening lät väldigt vettig. Gå och lägg dig.
Senast redigerad av Slasktomtetask 2011-01-29 kl. 23:31.
Citera
2011-01-29, 23:30
Medlem
Citat:
SeriösA snubben har talat... vare inte nått mer du ville klaga på nu när du ändå är i farten? Sen stavar ja ju knappast som om de vore någon svenska uppsats. Måste va jobbigt och störa sig på allt.

De är långt ifrån allt som stör mig pojkvasker, men efter att ha hängt på FB i 8 år så blir man lagom irriterad på att se hur kvaliten på trådarna överlag förfaller pga. snorungar som skriver massor av skit och dessutom skriver som om det vore någon jävla community.
Citera
2011-01-29, 23:30
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbbell
Fyfan vad töntig du är TS...

Aa för de är ju så jävla töntigt och knulla sitt ex kompis. Bara för du inte lyckats med de själv elr?
Citera
2011-01-29, 23:36
Medlem
Julmurres avatar
varför ska ni tuffingar alltid gnälla på folks svenska. Ni förstår väl vad han säger och så gräsligt skriver han ju knappast.

On topic.
Jag tycker det är störtskönt gjort. Men om du endast är tillsammans med hennes kompis för att göra henne avis är det ju .. sådär. Om du däremot skattar dig lyckligt med henne är det två tummar upp
Citera
2011-01-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Inte det de handlar om, du ser inte vad de är folk stör sig så otroligt mycket eller? Förmodligen inte då du gör ett misslyckat försök till att vara rolig och sarkastisk. Misstänker att du är nyfrälst hasch-rökare och således prisar knarket som guds gåva till mänskligheten, men din näst sista mening lät väldigt vettig. Gå och lägg dig.

Nej jag är ingen nyfrälst haschrökare utan myser ner mig med bla benzo och lite dolcontin, sen att folk stör sig på folk som inte skriver korrekt och inte har några större kunskaper i den svenska ordboken förstår jag mig inte heller på, men är olika bra på olika områden så är det bara, detta är internet, lite av en låtsasvärld där man har tid till att agera i form av att skriva meddelanden, som jag ser det var din post bara en ursäkt för att skydda ditt eget beteende och komma undan med det.

Creds till dig för att du genomskådade mitt meddelande och bildade en fenomenal bild av mig som person, du lyckades...

Inte.

"Hejsan, trisst sätt att introducera sig på men så här är läget.

Har vid 12 tiden på dan intagit ca 1,3 mg buprenorfin, drack även några öl till det. Sedan nån tim senare åt jag en ordentlig hög phenazepam på kniven.. har precis snortat ca 0.8 mg buprenorfin mdn
annafs har jag bara rökt massor med gräs-.

Tror ni de är lungt att gå o lägga sig? kanske till o me käka 7.5 mg zopiklon om man inte kan sova?
Tack på förhand.

[b]Ja vet att de äör dåligt att bkanda oiater och benz, spec phena.. (pulvret var några år gammalt men sk en gång ha varut 99%) men pallar inte moralkakor, bara svar på om ja kan sova lr inte"

Färsking
Senast redigerad av 2good2smoke 2011-01-29 kl. 23:42. Anledning: edit
Citera
2011-01-29, 23:41
Medlem
Dumbbells avatar
Citat:
Aa för de är ju så jävla töntigt och knulla sitt ex kompis. Bara för du inte lyckats med de själv elr?
Att hämnas bara för att såra henne såklart, börjar du gråta nu när ingen blir imponerad av din skrythistoria? Tror du att du är den första som satt en tjej eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in