Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Inte det de handlar om, du ser inte vad de är folk stör sig så otroligt mycket eller? Förmodligen inte då du gör ett misslyckat försök till att vara rolig och sarkastisk. Misstänker att du är nyfrälst hasch-rökare och således prisar knarket som guds gåva till mänskligheten, men din näst sista mening lät väldigt vettig. Gå och lägg dig.
Nej jag är ingen nyfrälst haschrökare utan myser ner mig med bla benzo och lite dolcontin, sen att folk stör sig på folk som inte skriver korrekt och inte har några större kunskaper i den svenska ordboken förstår jag mig inte heller på, men är olika bra på olika områden så är det bara, detta är internet, lite av en låtsasvärld där man har tid till att agera i form av att skriva meddelanden, som jag ser det var din post bara en ursäkt för att skydda ditt eget beteende och komma undan med det.
Creds till dig för att du genomskådade mitt meddelande och bildade en fenomenal bild av mig som person, du lyckades...
Inte.
"Hejsan, trisst sätt att introducera sig på men så här är läget.
Har vid 12 tiden på dan intagit ca 1,3 mg buprenorfin, drack även några öl till det. Sedan nån tim senare åt jag en ordentlig hög phenazepam på kniven.. har precis snortat ca 0.8 mg buprenorfin mdn
annafs har jag bara rökt massor med gräs-.
Tror ni de är lungt att gå o lägga sig? kanske till o me käka 7.5 mg zopiklon om man inte kan sova?
Tack på förhand.
[b]Ja vet att de äör dåligt att bkanda oiater och benz, spec phena.. (pulvret var några år gammalt men sk en gång ha varut 99%) men pallar inte moralkakor, bara svar på om ja kan sova lr inte"
Färsking