2011-01-30, 01:51
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloultra
Fan va alla klankar ner på grabben! Han är kung ju!

Haha ah 95% här verkar vara jävligt griniga denna lördag kväll. Folk är så överdrivet jävla seriösa. men tack man för ditt stöd
Citera
2011-01-30, 01:53
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudette80
Du ska knappast anmärka på stavning. Du skrev själv "sommras" när det stavas "somras". Du skrev "lungt" när det stavas "lugnt". Försök att ha lite självinsikt. Du stavar riktigt illa.
För övrigt är du, som många andra har påpekat, inte ett dugg bättre än tjejen du vill hämnas på. Endast en ickeintellektuell, omogen pojkvasker.

Ska vi inte skapa en språktråd istället, för de verkar ju vara väldigt viktigt för dig
Citera
2011-01-30, 01:57
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ub09
vet inte hur du stavar? men ja skriver med korrekt svenska iaf. Btw va hade de med ämnet och göra? om du vill kritisera internetspråket ja använder kan du söka dig nån annastans perfektionisten

Att skriva "ja" när man menar "jag" är värre än all otrohet i världen. Jag hoppas att du får cancer och dör.
Citera
2011-01-30, 02:03
Medlem
ub09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Att skriva "ja" när man menar "jag" är värre än all otrohet i världen. Jag hoppas att du får cancer och dör.

moget:P
Senast redigerad av ub09 2011-01-30 kl. 02:05.
Citera
2011-01-30, 02:25
Medlem
Observerads avatar
Du är helt jävla dum i huvudet, TS! För det första skriver du som en kratta. Du var inte så aktiv under lektionerna antar jag? För det andra är det bara sinnessjukt omoget att hålla på som du gör. Visst, ditt ex är ett jävla svin, men vill du verkligen sänka dig till hennes slyniga och misslyckade nivå? Det tycker iallafall inte jag! För det tredje så ska man vara snäll och bry sig om varandra! Väldigt dålig..

Senast redigerad av Observerad 2011-01-30 kl. 02:30.
Citera
2011-01-30, 02:40
Medlem
Flusens avatar
Tycker du gör helt rätt, visa slynan vart skåpet ska stå!
Citera
2011-01-30, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abotiz
Men hellvettes jävla fittor!
Bögar! Homosexuella kuksugare!

Fan är det för fel på er...

ub09 ska lätt hyllas för sin framgång, ingen av er fittor vet hur svårt det är att fixa någon av sitt ex kompisar, det krävs tålamod och skicklighet ( förutsatt att tjejens vänner inte är 100% slampor)

Seriöst... Vilka är ni igentligen? Kämpare för feminister ska segra eller?
Och någon annan neger snackar om att TS stavar fel, fan är du blind?
Killen hade en brud som var otrogen, att ni inte skäms och snackar skit istället för beklaga händelsen.

Jag delar glädjen med dig ub09 alltid skönt att läsa något manligt här på flashback
Jassså... Lät jävligt smart.
Ts: älskar du din nuvarande flickvän?
Citera
2011-01-30, 03:42
Medlem
loveitorhateits avatar
Jag tycker att du borde ta ut en viss hämnd på polaren också. Fan inte okej beteende!

Hur som, jo jag har faktiskt själv fått ut min egen lilla hämnd på otroget ex. Har lite skuldkänslor än idag. (var ca 3år sedan)
Citera
2011-01-30, 07:38
Medlem
TheGrims avatar
Det är väldigt lågt, men hon håller ju på med din vän.

Jag anser att det är en väldigt ljuv hämnd!

Båda har gjort/gör fel men... Ibland förtjänar folk ändå att man är taskig tillbaka
Citera
2011-01-30, 08:18
Medlem
Feminister much?

Skitbra gjort TS.
Citera
2011-01-30, 08:54
Medlem
SwiftDeletes avatar
Hedersmord är det enda rätta om man ska hämnas, fråga Muhammed själv!
Citera
2011-01-30, 09:08
Medlem
minschas avatar
Förmodligen har ditt ex inga känslor för dig eftersom att hon var otrogen.
Hon kommer bli lite ledsen för sin kompis, eftersom att hon vet vilket svin hennes polare har blivit tillsammans med, men det enda hon kommer känna när hon ser dig och hennes bästis kyssas är avsmak. Så fan, du har kämpat förgäves!
Grattis till att du fick lite pussy, bra kämpat mannen! Men ditt ex lyckades du inte hämnas på!

Tar hon den i tvåan förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in