2011-01-29, 12:45
Medlem
En förskola där "barn inte ska bli placerade i fack i tidig ålder"? Vafan?? Läs artikeln jag länkar till nedan...

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8483610.ab

Jag hade ryckt min onge från dagis direkt! Hur hade ni gjort? Är detta en frisk förskola med friska fröknar? Eller tycker ni som jag att dom borde jobba i en brunn någonstans istället?
Citera
2011-01-29, 12:51
Bannlyst
Fyfan vad modernt och vidrigt. Vem låter sin unge gå där?! Stäng ned skiten och häng de som propagerar för hbt-feminist-tramset.
Citera
2011-01-29, 12:52
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerKorv
En förskola där "barn inte ska bli placerade i fack i tidig ålder"? Vafan?? Läs artikeln jag länkar till nedan...

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8483610.ab

Jag hade ryckt min onge från dagis direkt! Hur hade ni gjort? Är detta en frisk förskola med friska fröknar? Eller tycker ni som jag att dom borde jobba i en brunn någonstans istället?
Helt skruvat. Gör om, gör rätt, typ. Dom kan inte vara friska på en fläck.
Citera
2011-01-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 76ers
Gissar att TS och de första svarande är män....

vad har det med saken?

det finns olika kön. så är världen utformad genom evolution. här kommer en förskola som vägrar inse det
Citera
2011-01-29, 13:02
Medlem
sickpuppys avatar
Vad är det som är så hemskt med förskolan?

Att de försöker motverka könsroller? Att barn slipper förväntningar grundade på deras kön som de kanske inte alls kan eller vill leva upp till?

Jag förstår att sådant måste vara skrämmande för medelflashbackaren.
Citera
2011-01-29, 13:04
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibbolu
vad har det med saken?

det finns olika kön. så är världen utformad genom evolution. här kommer en förskola som vägrar inse det

Fast de säger ju rakt ut i texten att de inte förnekar att det finns biologiska kön. Det de vill motverka är slentrianmässiga förväntningar på små barn.
Citera
2011-01-29, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibbolu
vad har det med saken?

Det är oftast män som blir rädda för sånt. Vi är är rädda att få ballen avhuggen...

Om man läser noga så är inte meningen att radera ut det "biologiska könet" utan det "sociala".

Grejer är att varför ska t ex min brors dotter på fyra månader bara ha ett visst antal möjligheter i livet? Eller för den delen en pojke?
Citera
2011-01-29, 13:16
Bannlyst
Citat:
Gissar att TS och de första svarande är män....

Varför tror du det? Tror du att alla kvinnor idag är osunda, modernistiska kommunist-hbt-hippies? Finns normala kvinnor också som står för traditionella värderingar.
Citera
2011-01-29, 13:17
Medlem
Knotknets avatar
Vart är världen på väg? Det är skillnad på män och kvinnor. Sin personlighet och identitet utvecklar man ändå så småningom utan att äckliga rabiathbtfeminister ska försöka förneka och dölja för små barn att det finns män och kvinnor och at det faktiskt är skillnad på det.
Citera
2011-01-29, 13:22
Medlem
Inte lätt när man är rädd och osäker på sin manlighet.

Som vanligt så missförstår man det hela och polariserar allt till en extrem...
Citera
2011-01-29, 13:27
Bannlyst
Citat:
Inte lätt när man är rädd och osäker på sin manlighet.

Som vanligt så missförstår man det hela och polariserar allt till en extrem...

Bara att använda ordet 'hen' är nog för att resultera i ett hårt straff i idealsamhället, vad är det för jävla trams det här? Fram med det vita, kristna, traditionalistiska Sverige som vi en gång levde i. Jävla idiotier rent ur sagt.
Citera
2011-01-29, 13:37
Medlem
Ja jag är man! Och stolt över att min son kommer uppfostras till en man och inte någon jävla fjolla! Män är män, kvinnor är kvinnor och extremfeminister som förskollärarna förstör och förvrider stackars barns hjärnor! Polisanmälan om psykisk misshandel är nästan rätt i detta fallet!

Det var tamefan bättre förr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in