2023-07-02, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Javisst är det fint att se far och son koka ihop diverse scams tillsammans. Att blåsa folk på fejktelefoner är en bra bonding experience. Inget jag hade varit stolt över dock, men familjen Gustafsson verkar lite speciella.

Ett ännu bättre sätt att bonda är att pappa titt som tätt kikar in tjockisen när han sitter på muggen, sådant bygger starka far och son band. Hade min farsa någon gång ens tänkt tanken så skulle jag ha avslutat den relationen.
Citera
2023-07-02, 15:17
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Olof har inga barn, det där är nån annans barn

Gissar det är hans lillasyrra och Svetlana är tillsammans med Olofs pappa.
Citera
2023-07-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Njae, ungen är inte alls olik Olof. De hade varit värre om hon sett ut som random öststatsunge men det här barnet liknar faktiskt Olof rätt mycket.

Jag tyckte oxå innan att det inte var likt för fem öre men så såg jag en video på sveta ig och då såg jag likheten som fan.

Så det är 100% hans unge
Citera
2023-07-02, 17:49
Kan någon bekräfta hans studieresultat och snacket om cambridge? Betygen är ju offentlig handling men han kan ju inte gått ensam i klassen. Någon klasskompis som uttalat sig eller förnekar dom att dom känner honom, det hade jag gjort.
Jag tror inte ett skit på hans framgångar i skolorna
Citera
2023-07-02, 18:28
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan någon bekräfta hans studieresultat och snacket om cambridge? Betygen är ju offentlig handling men han kan ju inte gått ensam i klassen. Någon klasskompis som uttalat sig eller förnekar dom att dom känner honom, det hade jag gjort.
Är typ 99% säker på att det han pratar om är en sån där extra avancerad kurs i engelska som ibland kallas för Cambridge-engelska. Sjävklart har han aldrig pluggat på det faktiska Cambridge.
Citera
2023-07-02, 18:30
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:

Det är avhandlat tidigare i tråden. Och betygen var inte så bra som han vill ge sken av.

(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc /Mod
Citera
2023-07-02, 18:44
Jag blir helt trött på den grabben. Kollar just nu på en gammal grej på YT Dialogiskt. Helt sjukt hur han kan ljuga sig genom hela intervjun och verkligen tro själv att han uppfattas som ärlig.
Snackar om att han dealar med Pablo, han dog ju för fan när Olof K var bebis. Sen vill han gärna sig som familjen Escobars överhuvud, när det bara är en dement brorsa till Pablo som är en del i bolaget. Resten av familjen vill inte ha med han att göra.
Det skall bli intressant att se vad han gör när gubben dör. Skall han stämma Escobarfamiljen då, när han inte för en cent efter RE
Citera
2023-07-02, 20:37
Medlem
Citat:
Jag blir helt trött på den grabben. Kollar just nu på en gammal grej på YT Dialogiskt. Helt sjukt hur han kan ljuga sig genom hela intervjun och verkligen tro själv att han uppfattas som ärlig.
Snackar om att han dealar med Pablo, han dog ju för fan när Olof K var bebis. Sen vill han gärna sig som familjen Escobars överhuvud, när det bara är en dement brorsa till Pablo som är en del i bolaget. Resten av familjen vill inte ha med han att göra.
Det skall bli intressant att se vad han gör när gubben dör. Skall han stämma Escobarfamiljen då, när han inte för en cent efter RE

Jan bara säga att jag tror att Olof antingen kommer bli mördad eller hamna i finkan inom 2-3 år. Finns inget återvändo!
Citera
2023-07-02, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av S9125
Jan bara säga att jag tror att Olof antingen kommer bli mördad eller hamna i finkan inom 2-3 år. Finns inget återvändo!

Mer troligt är väl han får en hjärtinfarkt
Citera
2023-07-02, 21:53
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Det är avhandlat tidigare i tråden. Och betygen var inte så bra som han vill ge sken av.

(FB) Skvaller om Olof Gustafsson och närstående till Escobar Inc /Mod

Såg det nu. Verkar som att inga tidigare kompisar från hans uppväxt vill veta av honom
Citera
2023-07-03, 00:05
Medlem
HRTs avatar
Citat:

Narcistisk psykopat har tyvärr den övertron om sig själv
Citera
2023-07-03, 00:07
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S9125

Mördad tror jag, finns de som vill klippa hnm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in