2023-09-01, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellFrikadell
Låt oss se om detta funkar:

https://ibb.co/QfQ8zrQ
https://ibb.co/C9YQkmf
https://ibb.co/SxpQdcy
https://ibb.co/ynHKMMv
https://ibb.co/zJkYmqn
https://ibb.co/2Z9Gg16

Notera i sista bilden med giraffen, en av hjärtana har texten "Dubai" inuti. Jag tror att det ger en indikation av var de befinner sig.

Tänkte säga det, står dubai i två bilder.
Dom är där, men hur vågar hon ha dragit dit?
Olof Kan ju berätta till några muslimer där hur hans fru dragit med barnet utan hans lov.
Skulle kunna gå illa då för Svettis. Jag hade absolut inte åkt till ett Sharia land i den här sitsen som kvinna med dotter. Livsfarligt.

Kan någon ta lite google lens på den där bilen med sand.
Den borde vara välkänd, då hittar man platsen.

Stora Poolen i mosaik och kanter i granit/ fin marmor avslöjar lyx med, typiskt Dubai. Sjukt dyr pool det där, inget som finns i spanien typ i den storleken.

Vad ljus dottern är. Golof är ju blatte och mörk.
Men när jag tänker efter så är ju Zlatans barn ljusa med

Någon som vet om Svettis drog med ferrarin? är den i hennes namn? hon kanske har sålt den och stack med pengarna? Hoppas den var i hennes namn.

Har någon koll på vem ferrarin står på?
Vad är den modellen värd, en cab? mil, års? Den var väl svensk reggad ett tag? Är den skriven i Marbs nu?

Golof tog väl rolls och ferrarin ifrån dubai till sverige? kostar inte sådan frakt sjukt mycket eller?
Vem äger vita rolsen idag han hade?
Senast redigerad av realsanning 2023-09-01 kl. 20:13.
Citera
2023-09-01, 22:30
Bannlyst
Hört rykten att Golof ska ha i USA förut Scammat äldre på lägenheter och hus.
Han har fått äldre skriva över hus innan pengarna. Golof lovade extra mycket pengar
och lurade att det fanns en rik köpare som drömt om huset men inte vågat fråga, så han hjälper
med mäkleriet. De äldre fick inga pengar, och Golof med gänget sålde husen.
Myndigheter kunde inte heller stoppa det sjukt nog.

Samma har han gjort med personer ute på restauranger. Satt ner vid främmande och börjat dra
historier om att han är klockhandlare ifrån Dubai typ, och att han har miljonär som är ute efter
just den klockan, att de får extra bra betalt. Fetto Golof har lyckats manipulera av dom klockorna.
Intygen, allt innan pengarna kommit fram av någon sjuk ursäkt som folk går med på.
Typ annan med scammer som lekt i telefon rik Oljeshejk med ljud och bildläge i mobilkameran öppet så de med klockan fått se, och de är redan planerat vad som ska sägas, dom har då ljugit att money on way typ, just delay because security bank told me today. 24hours delay. Money will come. I can send extra also because this. Money no problemo meee. I love watch very much, im happy buy this,
Bla bla bla , ja ni fattar,

Han har alltså scammat miljoner på detta sägs det.
Flera har efterlyst klockor i USA som golof scammat dom på, mest äldre bara.
Även boenden är anmälda sägs det i scam forums.
Problemet är att golof ljuger dom fått pengarna kontant, och det blir ord mot ord.
Helt sjukt hal den där skojaren.

Mycket fult lura äldre fan.

Och ni vet Escobar är scam, det sa även Escobars son eller om det var släkting, att dom har inget
med Golof och göra, att han är total scam. Finns ljudinspelat tydligen.

Eventuellt har golof köpt en tourist tour med Escobars bror, man åker då ett gäng och får träffa Pablos äkta bror. Och det har han filmat, och lagt till ljud efterråt.

Samma med Trump grejjen. Helt fake.

Därför undrar jag seriöst hur han inte åkt fast, eller blivit klippt.
Han scammar med fakturor hoteller, mat allt möjligt, han har 20tal fejk företag skrivet i hans namn.
Där inga fakturor betalas. Hur är det möjligt att han inte sitter inne?

Han är proffs på scamma, men tillsist måste man fan åka dit väl?
Helt otroligt att han går på gatorna ännu.

Hur går det med Klarna fallet som stämt honom på massor miljoner?

Han kommer säkert göra något stort Scam med Vodkan, sen köpa turkiskt pass och gömma där.
Har detta på känn. Och frugan kanske inte vill bli Turk?
Eftersom hans Escobar grej är scam, då borde han inte få göra sprit i deras namn heller.

Han har kanske lyckats lura någon tillverkare göra vodka åt han för 20-50mille på faktura.
Han kommer inte betala en enda spänn, Lovat dom värsta vinsten, och Dragit Mafia historier och spelat upp videos med nya fejk röster på hans gamla Roberto tour. Ny fejk inspelad röst
där golof är med, och någon scam polare som leker Roberto med rösten och det snackas Vodka business
som kommer ge miljarder kommande åren
Sen kommer han sälja allt snabbt , ganska billigt, och Bara försvinna, eventuellt till Turkiet då.

Kom ihåg vem som sa det nu
Senast redigerad av realsanning 2023-09-01 kl. 22:39.
Citera
2023-09-01, 22:54
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realsanning
Han har fått äldre skriva över hus innan pengarna. Golof lovade extra mycket pengar
och lurade att det fanns en rik köpare som drömt om huset men inte vågat fråga, så han hjälper

Samma har han gjort med personer ute på restauranger. Satt ner vid främmande och börjat dra
historier om att han är klockhandlare ifrån Dubai typ, och att han har miljonär som är ute efter
just den klockan, att de får extra bra betalt. Fetto Golof har lyckats manipulera av dom klockorna.
Intygen, allt innan pengarna kommit fram av någon sjuk ursäkt som folk går med på.
Typ annan med scammer som lekt i telefon rik Oljeshejk med ljud och bildläge i mobilkameran öppet så de med klockan fått se, och de är redan planerat vad som ska sägas, dom har då ljugit att money on way typ, just delay because security bank told me today. 24hours delay. Money will come. I can send extra also because this. Money no problemo meee. I love watch very much, im happy buy this,

Problemet är att golof ljuger dom fått pengarna kontant, och det blir ord mot ord.

Och ni vet Escobar är scam, det sa även Escobars son eller om det var släkting, att dom har inget
med Golof och göra, att han är total scam. Finns ljudinspelat tydligen.

Eventuellt har golof köpt en tourist tour med Escobars bror, man åker då ett gäng och får träffa Pablos äkta bror. Och det har han filmat, och lagt till ljud efterråt.

Samma med Trump grejjen. Helt fake.

Därför undrar jag seriöst hur han inte åkt fast, eller blivit klippt.
Han scammar med fakturor hoteller, mat allt möjligt, han har 20tal fejk företag skrivet i hans namn.
Där inga fakturor betalas. Hur är det möjligt att han inte sitter inne?

Han är proffs på scamma, men tillsist måste man fan åka dit väl?
Helt otroligt att han går på gatorna ännu.

Hur går det med Klarna fallet som stämt honom på massor miljoner?

Han kommer säkert göra något stort Scam med Vodkan, sen köpa turkiskt pass och gömma där.
Har detta på känn. Och frugan kanske inte vill bli Turk?
Eftersom hans Escobar grej är scam, då borde han inte få göra sprit i deras namn heller.

Han har kanske lyckats lura någon tillverkare göra vodka åt han för 20-50mille på faktura.
Han kommer inte betala en enda spänn, Lovat dom värsta vinsten, och Dragit Mafia historier och spelat upp videos med nya fejk röster på hans gamla Roberto tour. Ny fejk inspelad röst
där golof är med, och någon scam polare som leker Roberto med rösten och det snackas Vodka business
som kommer ge miljarder kommande åren
Sen kommer han sälja allt snabbt , ganska billigt, och Bara försvinna, eventuellt till Turkiet då.

Kom ihåg vem som sa det nu

En tidsfråga innan han blåser fel person. Även en pensionär kan ha en son som saknar spärrar
Citera
2023-09-01, 23:17
Citat:
Tänkte säga det, står dubai i två bilder.
Dom är där, men hur vågar hon ha dragit dit?
Olof Kan ju berätta till några muslimer där hur hans fru dragit med barnet utan hans lov.
Skulle kunna gå illa då för Svettis. Jag hade absolut inte åkt till ett Sharia land i den här sitsen som kvinna med dotter. Livsfarligt.

Kan någon ta lite google lens på den där bilen med sand.
Den borde vara välkänd, då hittar man platsen.

Stora Poolen i mosaik och kanter i granit/ fin marmor avslöjar lyx med, typiskt Dubai. Sjukt dyr pool det där, inget som finns i spanien typ i den storleken.

Vad ljus dottern är. Golof är ju blatte och mörk.
Men när jag tänker efter så är ju Zlatans barn ljusa med

Någon som vet om Svettis drog med ferrarin? är den i hennes namn? hon kanske har sålt den och stack med pengarna? Hoppas den var i hennes namn.

Har någon koll på vem ferrarin står på?
Vad är den modellen värd, en cab? mil, års? Den var väl svensk reggad ett tag? Är den skriven i Marbs nu?

Golof tog väl rolls och ferrarin ifrån dubai till sverige? kostar inte sådan frakt sjukt mycket eller?
Vem äger vita rolsen idag han hade?

Lol, den där poolen är verkligen inget särskilt. Jag har bott på massor med ställen med pooler som den, i Spanien. Visst, det är väl ingen pundarkvart hon bor i, men det trodde väl ingen ändå.

Dock håller jag med om att hjärtkudden som stavar Dubai gör att det är rätt givet att hon tagit sig till UAE, en knapp timmes flyg från Doha. Undrar vad planen är och hur länge hon klarar sig innan hon har slut på cash.
Citera
2023-09-01, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
En tidsfråga innan han blåser fel person. Även en pensionär kan ha en son som saknar spärrar

Hoppas det fan. Ett under att ingen släkting till de som blivit lurade har gjort något redan.
Och alla Scams, varför sitter han inte inne?

Hur går det med Klarna fallet där han blev stämd på många Miljoner? Stämmer det?

Citat:
Ursprungligen postat av KriminellFrikadell
Lol, den där poolen är verkligen inget särskilt. Jag har bott på massor med ställen med pooler som den, i Spanien. Visst, det är väl ingen pundarkvart hon bor i, men det trodde väl ingen ändå.

Dock håller jag med om att hjärtkudden som stavar Dubai gör att det är rätt givet att hon tagit sig till UAE, en knapp timmes flyg från Doha. Undrar vad planen är och hur länge hon klarar sig innan hon har slut på cash.

Jag oroar inte för hennes ekonomi, Mer för muslimerna där som är Sharia.
Det hon gjort mot sin man är verkligen inte okey i dom länderna. Om Golof är sjuk och gör en
efterlysning på henne med story på muslimska sidor, kan det gå illa ju.

Sista en kvinna i den här sitsen ska göra är ju fan ta till ett SHARIA land, ni vet hur galna dom blir över kvinnor som drar ifrån mannen. Det är extrem HARAMM.
Att hon gjort det bevisar bara vilken Bimbo EX Hora hon är. Sjukt låg IQ

Har faktiskt själv varit på flera lyxhotel i Spanien, inte fan har dom haft äkta Mosaikpool med marmor.
Du får faktiskt bevisa det nu.

Men i Dubai är det standart. Allt är det lyxigaste där.
Det kostar sjuka pengar det där.
Fin mosaik som tål pool är minst 400euro för HALVkvadrat bara.
Och granit/marmorn runt om tjockt, kan vara 1200-1800 euro per kvadrat.
Sen ska det fraktas ifrån Italien, tullas, och allt jobb göras. Det kanske slavar gör åt rika där men men.
Jag råkar veta massor om finare Mosaik , granit och marmor. Vill inte gå in på varför.

I spanien hör det inte till med dessa lyxmaterial vid stora pooler
Senast redigerad av realsanning 2023-09-01 kl. 23:43.
Citera
2023-09-02, 02:57
Bannlyst
Citat:
Hoppas det fan. Ett under att ingen släkting till de som blivit lurade har gjort något redan.
Och alla Scams, varför sitter han inte inne?

Hur går det med Klarna fallet där han blev stämd på många Miljoner? Stämmer det?

Jag oroar inte för hennes ekonomi, Mer för muslimerna där som är Sharia.
Det hon gjort mot sin man är verkligen inte okey i dom länderna. Om Golof är sjuk och gör en
efterlysning på henne med story på muslimska sidor, kan det gå illa ju.

Sista en kvinna i den här sitsen ska göra är ju fan ta till ett SHARIA land, ni vet hur galna dom blir över kvinnor som drar ifrån mannen. Det är extrem HARAMM.
Att hon gjort det bevisar bara vilken Bimbo EX Hora hon är. Sjukt låg IQ

Har faktiskt själv varit på flera lyxhotel i Spanien, inte fan har dom haft äkta Mosaikpool med marmor.
Du får faktiskt bevisa det nu.

Men i Dubai är det standart. Allt är det lyxigaste där.
Det kostar sjuka pengar det där.
Fin mosaik som tål pool är minst 400euro för HALVkvadrat bara.
Och granit/marmorn runt om tjockt, kan vara 1200-1800 euro per kvadrat.
Sen ska det fraktas ifrån Italien, tullas, och allt jobb göras. Det kanske slavar gör åt rika där men men.
Jag råkar veta massor om finare Mosaik , granit och marmor. Vill inte gå in på varför.

I spanien hör det inte till med dessa lyxmaterial vid stora pooler
Klart en arab oroar sig för andra araber. Så du är muslim alltså. Good to know.

Vad händer med Olof K? Inget nytt i övrigt? Han undkommer ju allting. De familjer han ställde hemlösa i USA med sin bankbluff fick sina liv raserade o han rycker inte ens på axlarna när han käkar sin oxfilé..för DERAS pengar.

Ni snackar mycket härinne men ingen gör något åt honom. Klassiskt svenskt. All talk and no action. Crippa i spanien var åtminstone modig nog att konfrontera o då blev Olof skrajsen.

Jag grävde kring Herr O. för något år sedan och fann att han växt upp i en extremt svår miljö med en psykopat till far som misshandlade honom så svårt att det ska ha varit riktigt illa. Polis och socialtjänst kopplades in.

Antingen har O själv tagit så svår psykisk skada av uppväxten eller slagit i huvudet under misshandeln eftersom han uppvisar tecken på psykopati med grandiositet, kriminalitet, mytomani o.s.v.

Att ungen är ljus och inte mörk beror på att ljusa gener är dominanta över mörka. Därför lär ungen se rysk ut och inte colombiansk.

Anyway, som de säger: Hurt people hurt people..Til' someone stops them.
Senast redigerad av Xana 2023-09-02 kl. 03:06.
Citera
2023-09-02, 03:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xana
Klart en arab oroar sig för andra araber. Så du är muslim alltså. Good to know.

Vad händer med Olof K? Inget nytt i övrigt? Han undkommer ju allting. De familjer han ställde hemlösa i USA med sin bankbluff fick sina liv raserade o han rycker inte ens på axlarna när han käkar sin oxfilé..för DERAS pengar.

Ni snackar mycket härinne men ingen gör något åt honom. Klassiskt svenskt. All talk and no action. Crippa i spanien var åtminstone modig nog att konfrontera o då blev Olof skrajsen.

Jag grävde kring Herr O. för något år sedan och fann att han växt upp i en extremt svår miljö med en psykopat till far som misshandlade honom så svårt att det ska ha varit riktigt illa. Polis och socialtjänst kopplades in.

Antingen har O själv tagit så svår psykisk skada av uppväxten eller slagit i huvudet under misshandeln eftersom han uppvisar tecken på psykopati med grandiositet, kriminalitet, mytomani o.s.v.

Att ungen är ljus och inte mörk beror på att ljusa gener är dominanta över mörka. Därför lär ungen se rysk ut och inte colombiansk.

Anyway, som de säger: Hurt people hurt people..Til' someone stops them.

Nej jag är ingen blatte eller muslim äckel. Sluta nu.
Är helt ljusblond.

Det är faktiskt blattar som är dominerande.
Se på olof själv, han blev blatte fast morsan är svensk.

Otroligt sällsynt att barnen blir blonda när en hårig muslim eller babian avlat av misstag med en
vit hora, det är haramm för muslimer få barn med otrogen hora , dom drar direkt.
Blonda kvinnor som ligger med musse babbe män är riktigt störda ju.

Jag visste det där med att hans blatte farsa misshandlade Golof som liten.
Varför är golof så tight med farsan då? Bjuder han till Marbejja och så.

Skönt ex horan svettis lämnat honom nu.
Hoppas hon drar fort ifrån Sharia landet innan något sjukt händer.

Om golof lurat mig på pengar, då hade han fått problem kan jag lova
Citera
2023-09-02, 03:32
Bannlyst
Citat:
Nej jag är ingen blatte eller muslim äckel. Sluta nu.
Är helt ljusblond.

Otroligt sällsynt att barnen blir blonda när en hårig muslim eller babian avlat av misstag med en
vit hora, det är haramm för muslimer få barn med otrogen hora , dom drar direkt.
Blonda kvinnor som ligger med musse babbe män är riktigt störda ju.

Jag visste det där med att hans blatte farsa misshandlade Golof som liten.
Varför är golof så tight med farsan då? Bjuder han till Marbejja och så.

Skönt ex horan svettis lämnat honom nu.
Hoppas hon drar fort ifrån Sharia landet innan något sjukt händer.

Om golof lurat mig på pengar, då hade han fått problem kan jag lova

Okejdå, du är ingen arab, sorry Herr Nasse. Hitler jugend it is.

Har hört att ljusa gener överrider mörka. Hans barn är ett klockrent exempel men det tål kanske att grävas mer i.

Så Svetlanan stack. Hans köpta kvinna pallade inte trycket o drog, well det var väntat men hur går det till nu då? Skilsmässa? Som sagt är Olof en klockren psykopat så att hon undkommer finns inte på kartan, han hittar henne förr eller senare, särskilt då hon har hans avkomma med sig. Sådan snubbar har trådar att dra i lite överallt. Hon måste ju känna någon i Saudi Arabien/UAE iom hon drog dit kan tänkas. Någon som hjälper henne. Men då Olof läser här bör vi heller ej ge honom idéer om var han kan leta. Huvudsaken är att hon är i säkerhet och att Olof inte skadar fler om så kan undvikas.

Relationen med O's far är mycket komplicerad enligt vad jag läst om de här förhållandena. Han är mest troligt medberoende (om han försvarar fadern förhåller det sig så) och eller traumatiskt bunden till sin far pga faderns våld gentemot honom. Detta är skador som sätter sig i själen för livet på en liten pojke som inte kan försvara sig och han sedan drar med sig i alla sina relationer. Killen ser ju inte dum ut (jaja han är överviktig men har även ett vackert ansikte och bär upp sin vikt så utseendet är det inget fel på) men är ändå så osäker att han blir generad när frugan lägger en puss på honom framför kameran. Det tyder på att hans ego blivit svårt skadat/sårat av något djupt i barndomen aka hans far. Han är traumatiskt bunden och kommer livet ut söka faderns acceptans och kärlek om han inte får rätt sorts terapi och lyckas bryta det.

Det är därför han begår alla dessa brott så han kan imponera på fadern med pengarna han får in. Han vill bli älskad av en far som avskyr både sig själv och sin son. Det här är en fruktansvärd dynamik inget barn ska växa upp i. Socialtjänsten har fallerat Olof svårt, polismyndigheten har fallerat Olof svårt och hela samhället har fallerat honom som inte tog honom ifrån fadern för att undvika vidare själslig skada. Ingen hjälpte honom när han behövde hjälp och detta är resultatet; en extremt ilsken ung man som vill lägga världen i ruiner.

Fruktansvärt tråkigt men landet är fullt av fall som dessa då vårt samhälle och dess instanser inte fungerar.
Citera
2023-09-02, 05:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Tycker inte det är ett dugg synd om honom. Empatistörd människa. Kolla bara på hur han under en väldigt lång tid ljugit på ett sätt som får hans pappa att se riktigt dålig ut. Säga vad man vill om pappan, men han verkar faktiskt varit den enda som genuint brytt sig om Olof. Trots det väljer Olof att slänga han under bussen gång på gång. Han bryr sig inte om någon annan än sig själv. Som någon annan skrev är det bara hans manlighet som tagit skada, en manlighet som han ägnat hela livet åt att bygga upp ett luftslott kring.
Eeh, har du läst domen mot pappan eller? Han misshandlade Olof svårt som barn, han är helstörd och skälet till Olofs tillstånd. Olof försöker desperat sin fars kärlek och får aldrig den då fadern inte är kapabel. Grisen borde sitta i fängelse för barnmisshandel men i sverbia är allt tillåtet.

Det är mest troligt så att de lever på ständig flykt pga alla dem Olof lurat av sina hem och allt möjligt så han inte ska hittas. Ett sådant liv kräver pengar, därför lurar han fler och så fortsätter det med ett liv i komplett stress 365 dagar om året. En psykopat gillar spänningen men en normal orkar inte ett sådant liv utan behöver lugn och ro. Hur det skadat barnet vågar jag ej tänka på. Hoppas hela cirkusen får ett slut och Olof den terapiform han behöver så han kan komma till ro. Tråkigt för alla offer dock som också traumatiserats.

Svetlana är då inte oskyldig då hon är en golddigger. I en av deras videor med den ljuse killen på youtube står hon och får sedlar i handen av O. Sedel efter sedel mot en puss samtidigt som han just varit och köpt en svindyr väska åt henne. Tyckte det var äckligt hur hon behandlade honom. Hennes agerande säger mig "Du duger inte till mig och jag vill inte ha dig, jag vill ha dina pengar" Spola den "kvinnan" och få terapi, Olof så du kan läka och inser att du är mer än en plånbok till din fru och föräldrar. Hitta ditt värde, Olof! Terapi. USA har många duktiga terapueter inom dessa våldsdynamiker mellan barn och föräldrar. Det är där du behöver nysta. Det är också därför du överäter, du tröstar ditt inre lidande med mat för att fylla det hål där din faders kärlek för dig skulle ha varit. Du har haft tur eller varit stark som inte hamnat i knark/alkoholträsket.

Du kan både gå ner i vikt och må SÅ mycket bättre med rätt terapi.
Senast redigerad av Xana 2023-09-02 kl. 05:58.
Citera
2023-09-02, 09:28
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xana
Eeh, har du läst domen mot pappan eller? Han misshandlade Olof svårt som barn, han är helstörd och skälet till Olofs tillstånd. Olof försöker desperat sin fars kärlek och får aldrig den då fadern inte är kapabel. Grisen borde sitta i fängelse för barnmisshandel men i sverbia är allt tillåtet.

Det är mest troligt så att de lever på ständig flykt pga alla dem Olof lurat av sina hem och allt möjligt så han inte ska hittas. Ett sådant liv kräver pengar, därför lurar han fler och så fortsätter det med ett liv i komplett stress 365 dagar om året. En psykopat gillar spänningen men en normal orkar inte ett sådant liv utan behöver lugn och ro. Hur det skadat barnet vågar jag ej tänka på. Hoppas hela cirkusen får ett slut och Olof den terapiform han behöver så han kan komma till ro. Tråkigt för alla offer dock som också traumatiserats.

Svetlana är då inte oskyldig då hon är en golddigger. I en av deras videor med den ljuse killen på youtube står hon och får sedlar i handen av O. Sedel efter sedel mot en puss samtidigt som han just varit och köpt en svindyr väska åt henne. Tyckte det var äckligt hur hon behandlade honom. Hennes agerande säger mig "Du duger inte till mig och jag vill inte ha dig, jag vill ha dina pengar" Spola den "kvinnan" och få terapi, Olof så du kan läka och inser att du är mer än en plånbok till din fru och föräldrar. Hitta ditt värde, Olof! Terapi. USA har många duktiga terapueter inom dessa våldsdynamiker mellan barn och föräldrar. Det är där du behöver nysta. Det är också därför du överäter, du tröstar ditt inre lidande med mat för att fylla det hål där din faders kärlek för dig skulle ha varit. Du har haft tur eller varit stark som inte hamnat i knark/alkoholträsket.

Du kan både gå ner i vikt och må SÅ mycket bättre med rätt terapi.

väntar väl rättegång i usa så får bli terapi i marbella =)
Citera
2023-09-02, 11:05
Medlem
peterpanps avatar
Citat:

Intressant!

Kände till att han genom sin karriär dragit in allra mest pengar på att scamma äldre på deras hus, och deras pensioner med dåliga lån och investeringar (han var ju i amerikansk domstol gällande det), men detta med klockorna kände jag inte till.
Citera
2023-09-02, 11:09
Medlem
peterpanps avatar
Citat:

Olofs mamma är från Iran och är en persiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in