2023-06-09, 14:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Upplagt idag. SBM, Sanningen bakom masken

https://www.youtube.com/watch?v=SmdoV6PwzEA

Escobar inc har kommenterat videon.

"Sluta cappa. Har aldrig hotat er och det vet ni, har försökt kontakta er och berätta att ni har att göra med ett troll. Jag sitter inte och hotar er, ni får skriva och göra vilken kontent ni vill."
Citera
2023-06-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Utan klackskor blir han då ca 172-173cm. Det är helt okej, speciellt om man bor i Thailand eller liknande.

Lite som Olof K. Han påstår 185cm men i verkligheten är han lika lång som Chrippa (178cm).

Har Olof blivit borttagen på twitter förresten? Hittar ej.

Nej, 178cm.

Hade du tittat själv hade du sett att kontot är inaktiverat.
Citera
2023-06-09, 14:58
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Nej, 178cm.

Hade du tittat själv hade du sett att kontot är inaktiverat.

Du har sagt att Chrippa är längre. Han är enligt egen utsago 178cm, så sannolikt ännu kortare. Vilket gör din kille till 172cm (max). Älska han för den mannen han är istället för att ljuga 👍

Ja, jag letade efter Olof men hittade inte. Har han blivit bannad? Tråkigt. Olof behöver någon kanal i sociala medier kan jag tycka. Det blir lite roligare när han är i farten.

Escobar Inc har gått åt helvete också, förlorade mot Klarna och får inte in några pengar. Jävligt tråkigt för den fete Olof K. Det börjar se mörkt ut.

Även El Lobo gömmer sig på sociala medier.
Citera
2023-06-09, 15:38
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Escobar inc har kommenterat videon.

"Sluta cappa. Har aldrig hotat er och det vet ni, har försökt kontakta er och berätta att ni har att göra med ett troll. Jag sitter inte och hotar er, ni får skriva och göra vilken kontent ni vill."

Tror inte att det är han
Citera
2023-06-09, 15:49
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tror inte att det är han

Inte lätt o veta vem som är vem i denna soppa 😁
Citera
2023-06-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Du har sagt att Chrippa är längre. Han är enligt egen utsago 178cm, så sannolikt ännu kortare. Vilket gör din kille till 172cm (max). Älska han för den mannen han är istället för att ljuga 👍

Ja, jag letade efter Olof men hittade inte. Har han blivit bannad? Tråkigt. Olof behöver någon kanal i sociala medier kan jag tycka. Det blir lite roligare när han är i farten.

Escobar Inc har gått åt helvete också, förlorade mot Klarna och får inte in några pengar. Jävligt tråkigt för den fete Olof K. Det börjar se mörkt ut.

Även El Lobo gömmer sig på sociala medier.

Du har problem med läsförståelse två gånger om…

1. 178cm
2. Nej, inaktiverat konto. Han har själv inaktiverat det.
Citera
2023-06-10, 00:07
Medlem
[quote=XtraX|84706909]Inte lätt o veta vem som är vem i denna soppa 😁[/https://www.di.se/digital/klarna-far-ratt-mot-pablo-escobar-efter-stokig-process/
Citera
2023-06-10, 00:07
Medlem
[quote=S9125|84712341]
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Inte lätt o veta vem som är vem i denna soppa 😁[/https://www.di.se/digital/klarna-far-ratt-mot-pablo-escobar-efter-stokig-process/

https://www.di.se/digital/klarna-far...tokig-process/
Citera
2023-06-10, 00:24
Medlem
XtraXs avatar
https://www.di.se/digital/klarna-far...tokig-process/[/quote]

Jo såg det men artikeln är ju bakom betalvägg.
Citera
2023-06-10, 02:15
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Det tror jag inte. Varför skulle Olof med familj steka runt på lyxiga ställen med kinakopior? Det går inte ihop. Snubben bodde ju faktiskt i Dubai ett tag och badade i Hermèsparfym, det kan inte ha varit fejk det också.

Varken Olof eller den ryska horan har någon smak eller bryr sig om äkthet och kvalitet. Narcissister bägge två. Är standard modus operandi för den typen av personlighetskaraktärer. Fake it until you make it.
Citera
2023-06-10, 02:20
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Kan inte tänka mig att de vill låta barnet växa upp i Colombia eller Ryssland i alla fall. Eller Ekerö, för den delen. Det var ju som Tjernobyl enligt Olof.

Inget är omöjligt för den mannen. Han har sjunkit lägre än så ur många aspekter. Tror det blir ett fortsatt runtluffande för de luffarna utan något riktigt eget hus och permanent hem.

Ingen fast tillvaro och punkt i vardagen kan inte vara bra för ett barn att växa upp i.
Citera
2023-06-10, 02:40
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Precis sett dom första två delarna av SVTs dokument inifrån om Richard Olsson, bedragaren från Norge och likheterna med Olof är slående. Mytomaner och bedragare båda två.
Men där har Olof mött sin överman, Richards bedrifter och framgångar överstiger Olofs med hästlängder!

Jo, kom också att dra dessa liknelser. Men precis som du säger så är skillnaden i framgång mellan dessa två scanners och psykopater milsvida.

Richard en ganska konsekvent framgångsrik sådan (tyvärr) med egna riktiga flygplan, och Olof en som luffar fram i tillvaron med trashmänniskor på YT.

Klar skillnad i klassnivå och framgång hos dessa två, i botten rätt lika personlighetskaraktärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in