2023-10-30, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PovelRamlar
Vilken diagnos has han? Autism?
Narcissistisk personlighetsstörning pga en fruktansvärt våldsam far. Skulle även kunna vara psykopati med tanke på lånebrotten i USA.

Jag ser det på kärlek utsvultna och övergivna barnet i Olof, han fick ingen kärlek var han än vände sig och fick överleva känslomässigt bäst han kunde. Ser en mycket plågad man.
Citera
2023-10-30, 06:44
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Aspberger och någon övertro på att han själv lever i någon gansterverklighet är mina 50 öre.
Jag tror inte han har Asperger, ev. ADHD med släng av någon mani. Kanske en personlighetsstörning i Kluster B?

Aspergare brukar inte hålla på att babbla en massa strunt. Vissa kan dock hålla på att babbla om tågtidtabeller, lag o rätt eller andra specialintressen.
Citera
2023-10-31, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Judesvinet666
Tror du vem som helst kan ta foton med Donald Trump? Folk är så jävla avundsjuka.
Ja, betalar man 500 dollar per kuvert för att närvara på en fundraiser så får man ta en bild med Trump.

Googla på Trump fundraisers och kolla priserna
Citera
2023-11-01, 10:12
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Garvade som 17 åt det och även Anjos konstaterande att fetto-Olle har billiga hörlurar med sladd som går att köpa på 30 spänn på närmaste mack.

Ganska dåligt skämt. Allting är ju pissdyrt på en mack, särskilt sådana elektronik prylar. 30 kr från Wish hade varit mer slagkraftigt skämt. Jag förstår dock inte varför man ska klanka ner på valet av headset? Hade ni tagit honom på allvar om han haft ett par Apple trådlösa lurar i öronen?
Citera
2023-11-01, 10:28
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Hysteriskt roligt när Anjo fått en bild skickat till sig där Olof flyger Ryan Air

Privatjeten kanske är på verkstad. Stabilt flygval av denne knarkbaron och imperiebyggare. Det går bra nu.
Citera
2023-11-01, 11:59
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Jag förstår dock inte varför man ska klanka ner på valet av headset?
Eftersom Golof försökt bygga upp en myt runt sig där endast det dyraste är gott nog.

Citat:
Hade ni tagit honom på allvar om han haft ett par Apple trådlösa lurar i öronen?
Nej
Citera
2023-11-02, 01:05
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ganska dåligt skämt. Allting är ju pissdyrt på en mack, särskilt sådana elektronik prylar. 30 kr från Wish hade varit mer slagkraftigt skämt. Jag förstår dock inte varför man ska klanka ner på valet av headset? Hade ni tagit honom på allvar om han haft ett par Apple trådlösa lurar i öronen?

För att fetknoppen Olle påstår ju att han har en massa stålar. Då är det ju självklart att han ska ha det dyraste och vräkigaste som finns. Inte ha billiga lurar med sladd och åka Ryanair.
Citera
2023-11-02, 12:06
Medlem
Ännu inget nytt?
Citera
2023-11-02, 12:21
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Ännu inget nytt?

Olof älskar ju att skryta och flasha, men det verkar som det är lite tufft för Olof på den ekonomiska sidan just nu.

Lägg där till att fru och barn flytt/lämnat, och det är nog lite trist situation. Kan ändå känna viss sympati för Olof här som själv varandes pappa (även om utgången kanske inte var totalt oväntad alla gånger då hans fru verkade vara lite av en gold-digger, och som stod ut med mycket så länge det fanns pengar).

Så lite synd om Olof är det allt ändå.
Senast redigerad av peterpanp 2023-11-02 kl. 12:25.
Citera
2023-11-02, 16:51
Medlem
TeEsErs avatar
Olof och El Lobo kan bilda en egen liten supportgrupp för pappor som schabblat bort umgänget med sina barn. El Lobo är dock oomstridd högste ledare i gruppen pga sina bortschabblings-meriter.
Citera
2023-11-02, 18:39
Medlem
Dr.Katis avatar
Är detta Olofs moster?

https://www.tv4play.se/video/9743409...na-och-brotten
Citera
2023-11-02, 19:39
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati