Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-15, 10:29
Medlem
"Enkelt att leka allan ballan på internet.
Men face 2 face var Jockiboi och hans
2 kameragubbar så långt borta att de
Zoomade in på högsta zoomen.
Chrippa hade mikrofon och kom bara
för content. Jag sa till han men han la
ingen hand på mig. Han hade sin
chans. Horpojke bevisat."

Så Olof har inte använt sig av internet för att leka Allan ballan.
😅😂🤡
Citera
2023-05-15, 10:30
Medlem
knackligts avatar
Jävla gOlof och jävla el Lobster.
Vad är det för flöjtar? El lobster (Tobias fridell) har ju stolt visat upp att han tillhör HA?
Men jag har hört att HA inte vill ha med sådana parasiter att göra.
Lobster är ju en liten springis som gör allt golof lr andra säger åt han att göra.

Kan inte alla bara inse att dom två, fettot och stickan, gOlof och Lobstern är slut/canclade?

Skulle jag se den där feta jäveln så skulle jag inte tveka att ge fanskapet ett kokstryk.
Citera
2023-05-15, 10:37
Medlem
XtraXs avatar
Är det en psykos vi bevittnar.

Citera
2023-05-15, 10:43
Medlem
Är det inte lite sjukt att dom sitter och krökar, skriker och spelar in live med en liten tvåårig tjej där så sent?
Citera
2023-05-15, 10:56
Medlem
Skaplig laguppställning Olof har till förfogande.

Svetlana - Köpefrun som hjälper Olof med olika scams.

Georg - Pappan som gillar att se sin son bajsa.

Isabella - Mamman som kidnappade Olof och ljög sig till uppehållstillstånd i USA.

Think Pink Bella - Mostern som står åtalad för miljöbrott.

Tobias Fridell - Vännen som snattar o pundar.

Reallokal - Vännen och porrskådisen som snattar o pundar.

Joz -Vännen som har flera anmälningar för sexuellt ofredande mot sig.
Citera
2023-05-15, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Måste man skriva och hävda sig sådär efteråt så har man ingenting att komma med. Om han är så tung som han är agerar han direkt. Chrille är rakryggad, står upp för sin brorsa som de har trakasserat i över ett års tid. Man kan tycka vad man vill om killen, men han har i alla fall sunda principer och det kan man inte annat än respektera.

Olof och Tobbe leker tuffa och frontar som de har kontakter inom kartellerna och MC-världen. Någonting man starkt kan betvivla. Sanningen är nog den att det är Olof som ligger illa till om han rör sig fritt inom Sveriges gränser. Tobbe är ingen big shot inom någon klubb som hela organisationen ställer sig bakom. Tvärtom, han är den som förväntas göra smutsgörat för organisationen om de har problem. Kanonmat helt enkelt.

Båda två är ett par ouppfostrade skitstövlar med stor käft, som förtjänar ett varsitt skott i benet.
Citera
2023-05-15, 11:02
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jag brukar inte fråga butiksvakter om det är lugnt och stressa kassapersonal när jag handlar. Tror inte det klassas som särskilt normalt beteende.

”Jag släpper in mannen i butiken och lägger märke till att han inte bär på någon väska eller
ryggsäck. Jag låser därefter dörren till butiken och ser att mannen går mot personalen och
frågar om hjälp. Mannen frågar efter ett par skor, jag ser att personalen går in på lagret för att hämta skorna. Jag lämnar entrén och går mot mannen för att överblicka honom medan
personalen är inne på lagret och hämtar skorna. Mannen frågar mig hur jag mår och om det är
lugnt på jobbet, jag förklarar att allting är lugnt än så länge.

Mannen går sedan mott hyllan där det står Gucci väskor, han tar en vit väska och hänger den
runt halsen och tar ett foto på sig själv. Mannen går sedan mot kassan för att betala för skorna
som personalen hade hämtat från lagret. Mannen har fortfarande på sig den vita Gucci väskan
som han tog från hyllan. Jag upplever mannen som väldigt stressad när han står i kassan, han
går fram och tillbaka och säger till personalen "skynda dig, jag har bråttom".

Jag ringer till mina kollegor som ställer sig utanför butiken och inväntar mannen. Mannen
betalar för skorna och går sedan ut ur butiken med butikens väska runt halsen. Mannen blir
gripen utanför butiken och polis tillkallas.”

https://www.docdroid.net/8a5AEb1/fup-pdf

Blev han dömd? Finns domen?
Citera
2023-05-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Undrar hur det egentligen kommer sig att han har gått upp så mycket i vikt.

Här är han fortfarande stilig.
https://www.metrojobb.se/artikel/7488-olof-17-driver-fyra-f%C3%B6retag-och-pluggar
Olof var överviktig redan när vi gick på lågstadiet tillsammans. Hans pappa tvingade honom på dagliga joggingturer i skogen vid skolan, vilket inte hjälpte nämnvärt.

Att han varit smal en period i tonåren tror jag beror på att han, som tonårspojkar ju kan göra, växte mycket på längden på kort tid. Nu har dock bredden kommit ikapp med råge!
Citera
2023-05-15, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaxon
Olof var överviktig redan när vi gick på lågstadiet tillsammans. Hans pappa tvingade honom på dagliga joggingturer i skogen vid skolan, vilket inte hjälpte nämnvärt.

Att han varit smal en period i tonåren tror jag beror på att han, som tonårspojkar ju kan göra, växte mycket på längden på kort tid. Nu har dock bredden kommit ikapp med råge!

Vlad hade massor med bilder från Olofs liv. Men tyvärr är hans Twitterkonto bannat.
Citera
2023-05-15, 11:15
Medlem
Rekas avatar
Det måste det vara. Han beskyller ju Jocke för allt det han själv är. Och att hans fan club på Twitter också sågar Olof var nog droppen...
I senaste tweeten svamlar han om Gud. Det krävs nog åtskilliga kilo potatismos för att få Olof i balans igen.

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Citera
2023-05-15, 11:22
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Undrar hur det egentligen kommer sig att han har gått upp så mycket i vikt.

Här är han fortfarande stilig.
https://www.metrojobb.se/artikel/7488-olof-17-driver-fyra-f%C3%B6retag-och-pluggar

Han inte bara såg hälsosammare ut då, han klädde sig snyggare också (och inte som en hemlös luffare i dag).

Även ambitionerna var större på den tiden, än att bara bli en rufflare/conman/YouTuber:

Olof, 17, driver fyra företag och pluggar
Publ. 2011-01-10 10:23

Olof Gustafsson

Ålder: 17 år.
Familj: Pappa i Sverige, mamma och halvsyster i USA.
Bor: Ekerö.
Gör: Studerar på Kungsholmens gymnasium och driver fyra företag.

Olof Gustafsson, 17, ska förutom att driva fyra företag nu även gå ut gymnasiet på två år i stället för tre.

Varför?
– För att tjäna tid. Ett år är en lång tid och jag vill kunna nå vissa av mina mål så snabbt som möjligt.

Vad ska du göra efter studenten då?
– Jag ska börja på Handels och sedan läsa till jurist parallellt med det.
Citera
2023-05-15, 11:26
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knackligt
Jävla gOlof och jävla el Lobster.
Vad är det för flöjtar? El lobster (Tobias fridell) har ju stolt visat upp att han tillhör HA?
Men jag har hört att HA inte vill ha med sådana parasiter att göra.
Lobster är ju en liten springis som gör allt golof lr andra säger åt han att göra.

Kan inte alla bara inse att dom två, fettot och stickan, gOlof och Lobstern är slut/canclade?

Skulle jag se den där feta jäveln så skulle jag inte tveka att ge fanskapet ett kokstryk.

Pajasarna sänker inte bara Escobar-namnet, men även hela HA med sina clownerier.

Har HA tappat all makt i dag? Någon som vet om status på HA? Har de inte längre koll på de medlemmar som representerar de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in