2023-06-03, 12:14
Medlem
XtraXs avatar
Rom är väl inte den billigaste staden att semestra i så pengar måste ju komma in, frugan snackar om Paris nästa.
Citera
2023-06-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Hon är i Rom Italien
Jaha sorry, kollade inte så mycket på omgivningen. Men hon pratade mkt till kameran så antog det va till sina ryska ”följare”
Aldrig hört henne prata så mkt på en story som den igår!
Citera
2023-06-03, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Det har jag också funderat på. Barnet behöver ju en fast punkt någonstans för en trygg och stabil uppväxt och skolgång med kompisar. De kanske bosätter sig permanent i Marbella? Olof har ju snackat om ett hus han har byggt där (som ingen har fått se, vad jag vet).

Kan inte tänka mig att de vill låta barnet växa upp i Colombia eller Ryssland i alla fall. Eller Ekerö, för den delen. Det var ju som Tjernobyl enligt Olof.
Det är ju 100% det huset Tjacko travat runt i och kallat den hans! Finns väl ingen levande människa som under ngr omständigheter alls, skulle lämna nycklarna till en villa, till honom, förutom Olof. Och Olof är den enda också som skulle låta El Tjacko leka en liten stund och få det att se ut som om han är någon höjdare där nere i Marbella!
Citera
2023-06-03, 17:29
Medlem
Goldenties avatar
Den där snubben OKG är ju helt blåst. Kollade debatten mellan honom och JL
Mot slutet skröt pajasen om att han riktat en kalashnikov mot polisen i USA men blev friad. Vilken jävla planet kommer han ifrån? Han hade fått pilla ludd i många år för en sån grej. Debatt förresten, clownen vet fan inte hur en debatt funkar. Så fort Cluee eller JL öppnade käften så pratade han över dom. Skröt bara om hur rik han var eller är fan vet. Hans stora problem är att han inte har några riktiga vänner och tror att bara man flashar med stålar som kan man köpa allt till och med vänskap. Han la upp någon jävla sajt för att visa sin wallet i bitcoin. När sen kunniga ifrågasatte va han höll på med så blockade och radera han för glatta livet
Han är en mobbad stackare som kämpar för att bli omtyckt och bekräftad, men då måste han sluta ljuga. Tror inte ens han kan beställa in en latte utan att ljuga
https://www.youtube.com/watch?v=I8ORsMg1lAQ
Senast redigerad av Goldentie 2023-06-03 kl. 17:42.
Citera
2023-06-03, 20:33
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Mot slutet skröt pajasen om att han riktat en kalashnikov mot polisen i USA men blev friad. Vilken jävla planet kommer han ifrån? Han hade fått pilla ludd i många år för en sån grej. Debatt förresten, clownen vet fan inte hur en debatt funkar. Så fort Cluee eller JL öppnade käften så pratade han över dom. Skröt bara om hur rik han var eller är fan vet. Hans stora problem är att han inte har några riktiga vänner och tror att bara man flashar med stålar som kan man köpa allt till och med vänskap. Han la upp någon jävla sajt för att visa sin wallet i bitcoin. När sen kunniga ifrågasatte va han höll på med så blockade och radera han för glatta livet
Han är en mobbad stackare som kämpar för att bli omtyckt och bekräftad, men då måste han sluta ljuga. Tror inte ens han kan beställa in en latte utan att ljuga

Stackarn har nog aldrig blivit älskad. Inte ens hans ”fru” älskar honom. Hon älskar olofs pengar han fått pga diverse bedrägerier.
Citera
2023-06-03, 21:02
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Stackarn har nog aldrig blivit älskad. Inte ens hans ”fru” älskar honom. Hon älskar olofs pengar han fått pga diverse bedrägerier.

Tror jag också. Det var något klipp där en släkting till Pablo Escobar nekade till att ha samröre med OKG
Citera
2023-06-03, 22:02
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Tror jag också. Det var något klipp där en släkting till Pablo Escobar nekade till att ha samröre med OKG

Det var mail korrespondens mellan någon användare och sebastian (pablos son). Sebastian varnade för olof k och co då han menade att dom var ett gäng scammers.
Citera
2023-06-03, 22:38
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:

Vet inte vad pilla ludd betyder, men menar du som i sitta inne så har du rätt. Men mer troligt är dock att han inte kommit levande därifrån, snarare dött i ett kulregn om han riktade vapen mot en amerikansk polis. Troligen i Sverige också. Kommer ihåg det där rånet i Södertälje där en stod utanför och höll vakt med en AK-attrapp. En civilklädd polis gick fram och satte ett skott i huvudet på honom direkt, och då riktade inte ens rånaren vapnet mot polisen.

Viftar man med en bössa i närheten av en polis är det nog det sista man gör, och polisen har fullt laga stöd för att skjuta för att döda i en sådan situation.
Citera
2023-06-03, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Det var mail korrespondens mellan någon användare och sebastian (pablos son). Sebastian varnade för olof k och co då han menade att dom var ett gäng scammers.

Pablos son sa att Escobar Inc och Olof-gänget är scammers. Han har aldrig påstått att Olof inte känner Roberto Escobar, bara att dom är scam folk
Citera
2023-06-04, 02:29
Medlem
Goldenties avatar
Det märks att Olof K, Lokal, Cluee och många andra youtube eller twitter-personliheter är uppvuxna med Björnes Magasin. Allt dom säger upprepar dom minst 3-4 ggr gärna fler
Citera
2023-06-04, 07:13
Medlem
Muppetys avatar
Har jag förstått det hela rätt nu...?

Det är Pablos Escobars bror, Roberto Escobar som har nån form av samröre med Olof? Halvblinde Roberto driver nån form Escobar-museum o ger guidade turer för kanske $5. Roberto som var stor tillsammans med brodern Pablo är numera en gammal gubbstrutt.

Om det då kommer nån snubbe o föreslår "Vi ska sälja mobiler till Pablos ära" eller nått liknande vet han knappt vad en smartphone är. Än mindre att man klistrar på Escobar-klistermärken över andrahandssorterade Samsungs, som inte ens levereras...

Och så säger han till Roberto "Nu ska vi trycka pengar som kommer att bli en supersuccé, Escobar cash!" Vad hade Roberto tyckt om det? Roberto funderar; Hur gör man det, trycka pengar? Kryptovalutor, vad är det? När han o hans bror hade problemet att de inte hade gummisnoddar till alla buntar med pengar han tjänade på kokainet.

O vidare tänker Olof, wow, jag är ju bundis med Roberto Escobar, nu har jag rätten till namnet Escobar?

Till på köpet har vi Pablo Escobars egen son, Sebastián Marroquín, som säger att det där (Escobar Inc) är rent nonsens, eller "scam" som man säger numera.

Olof själv dyker upp lite då o då, när han "flyger privatjet" men glömmer sudda bort logotypen; https://www.the-jet-studio.com/rates/ Har han inte åkt rymdfärjan också? Samt när han hittar nån snygg bil, så poserar han med den, men suddar bort regnumret. Har två fina bilar med över en miljon i lån? Filmar när han köper en Rolex på kredit o säger att han inte har den för att flasha med säger ändå; -Titta, jag har en Rolex, jag flashar inte med den titta, jag bara har den, titta?

Han har väl ett visst kapital, men knappt mer än vad gemene man har på sina ISK-konton.

Jag tycker vi tilldelar Olof en doktorshatt, Refaat El-Sayed 2.0!
Citera
2023-06-04, 08:13
Medlem
Hugin86s avatar
Varför är de så många som säger anjos kuk här. Om nu anjo är värd att följa lyssna på, varför använder han då ett ord som golare när dom sa att nu skulle vi polisanmäla ? Är de inte bra anmäla ?
Anjo lever inte som han lär en pajas. Nej håller inte på olof gänget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in