2023-10-22, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Jag gillar citatet "Hur kan jag vara en scammer om jag inte tjänar pengar"?

Olof; du är helt enkelt usel och misslyckad, även som en scammer. Det är orsaken till att du inte tjänar några pengar.

Eller när han som livscoach till Lokal idiotförklarade honom att han fastnat i steg 1? Va bra då är dom två då
Citera
2023-10-22, 19:50
hade gärna lyssnat på rättegången med Klarna. Ligger den uppe på YT?
Citera
2023-10-22, 23:38
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Jag gillar citatet "Hur kan jag vara en scammer om jag inte tjänar pengar"?
Och "Varför ska jag skicka telefoner om jag inte får pengar från klarna?"
För att när kunden har fått sin vara släpper klarna pengarna till företaget i fråga. En mellanhand med andra ord. Men det förstår inte tjockisen Olof.
Citera
2023-10-23, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Säg jag svär levererar och Olof K visar igen vilken brist på IQ han lider

https://www.youtube.com/watch?v=Q9a3cc1Aw54

Han är som en tvååring som börjat svära eller säga bajs. Ungarna säger det för att dom ser att folk reagerar, men han vet inte varför folk reagerar på det han säger. Han vill bara ha reaktioner. Att han kallar exfrun för hora och ungen likaså är vidrigt

Herregud vad hjärndöd han är och han är mytoman det hörs här 100%. Han är allvarligt sjuk!
Citera
2023-10-23, 11:32
Medlem
drinksareonmes avatar
Vem orkar lyssna på mytoman fettot o två timmar.
Citera
2023-10-23, 11:54
Medlem
Korvo-Grillos avatar
Citat:
Han säger att han tycker det är skönt och en lättnad att vara fattig och inte längre bry sig om pengar eller materiella ting:

https://youtu.be/QzpyHBGEyRE

Härligt hur fort det kan svänga!

"lever som jag lär"

Spara ovan klipp innan han tar bort det. En framtida klassiker.
Han tycker ju bara det är roligt att hålla på som han gör o dra åt sig publik?
Citera
2023-10-23, 13:35
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Han är en jävla clown.
Han snackar massa skit. Uteslutande skit.
Han säger att Hamas är startat av CIA tex.
Helt fel.
Många påhitt i denna videon. Han vet inget. Han tror massa.

Att han sitter och påstår massa osanningar lurar säkert någon men fyfan vad han gör bort sig.
Konspirationsteoretiker är han ju för fan.
Pajas.

Allt är fake bla bla bla. Har du hört det här: bla bla bla. Allt är en kospiration bla bla bla. Osv osv.
Som vanligt fattar inte såna idioter (för han tror sig själv) att om dem påstår något extraordinärt så måste de ha extraordinära bevis.
Han nämner tom platt jord.

En riktig idiot. Historien kommer visa det.
Han har en smutsig ful T-shirt på sig med.
Clown.

Sen sitter den där "säg jag svär" tönten och säger: j"ag fattar inte varför de kallar palestiniernas attack för terrorism"

Jävla smuts.
Citera
2023-10-23, 14:13
Att jag inte bröt ihop när han började snacka om hur han satt i sin Rolls Royce utanför Wallenbergs och skrek att han, Peder, skulle komma ut. Va fan tror han? Wallenbergarna vet inte ens vem han är? Hans skitsnack om skolan verkar han inte ha fattat är avslöjad. Bilarna han påstår sig äga, äger han inte. Han utger sig för att leva som Chrippa vill, men dem är väldigt lika varandra. Käftarna verkar inte ha något stopp. Det måste vara befriande att leva i tron att alla tror på vad man säger och blunda för föraktet man får istället. Hans pappa ville inte ha honom, när han kom till USA ville hans mamma inte veta av honom. Patetiskt hur han gnäller om hur svårt han hade det i början, vart tog alla miljoner vägen som han tjänat bara året innan?
Nu står han där ensam, utan horfru, hordotter eller horvänner
Citera
2023-10-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Att jag inte bröt ihop när han började snacka om hur han satt i sin Rolls Royce utanför Wallenbergs och skrek att han, Peder, skulle komma ut. Va fan tror han? Wallenbergarna vet inte ens vem han är? Hans skitsnack om skolan verkar han inte ha fattat är avslöjad. Bilarna han påstår sig äga, äger han inte. Han utger sig för att leva som Chrippa vill, men dem är väldigt lika varandra. Käftarna verkar inte ha något stopp. Det måste vara befriande att leva i tron att alla tror på vad man säger och blunda för föraktet man får istället. Hans pappa ville inte ha honom, när han kom till USA ville hans mamma inte veta av honom. Patetiskt hur han gnäller om hur svårt han hade det i början, vart tog alla miljoner vägen som han tjänat bara året innan?
Nu står han där ensam, utan horfru, hordotter eller horvänner

Håller med dig i allt utom det med dottern, för hon har inte gjort något fel. Så var vänlig lämna henne utanför det hela. Hon ska vara glad att hon kom undan honom, han är en värdelös "människa".
Citera
2023-10-23, 16:15
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Han är en jävla clown.
Helt fel.

Att han sitter och påstår massa osanningar lurar säkert någon men fyfan vad han gör bort sig.
Pajas.

Allt är fake bla bla bla. Har du hört det här: bla bla bla. Allt är en kospiration bla bla bla. Osv osv.
Som vanligt fattar inte såna idioter (för han tror sig själv) att om dem påstår något extraordinärt så måste de ha extraordinära bevis.

Clown.

Sen sitter den där "säg jag svär" tönten och säger: j"ag fattar inte varför de kallar palestiniernas attack för terrorism"

Jävla smuts.

Han skryter om att han har koll på hela världen, och drar den ena knasigare konspirationen och egna påhitt efter det andra, men i verkligheten har han inte koll på något som helst. Verkar inte ens kunna ta hand om sig själv. Än mindre att kunna leda något i världen. Snart är han en hemlös luffare som Mörten/Tysken, och kommer tigga Swish av sina fans som E Bumbi.
Senast redigerad av peterpanp 2023-10-23 kl. 16:18.
Citera
2023-10-23, 16:22
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Håller med dig i allt utom det med dottern, för hon har inte gjort något fel. Så var vänlig lämna henne utanför det hela. Hon ska vara glad att hon kom undan honom, han är en värdelös "människa".

Jag håller med dig om dottern, men det är en hälsning till Olof K. Han läser garanterat tråden och skall ha klart för sig att det han kallar kvinnor kan även hans dotter kallas
Han gick från att ha en fru och en dotter till att bli en incel som ingen vill ta i med tång
Citera
2023-10-23, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Han är en jävla clown.
Helt fel.

Pajas.

Clown.

Jävla smuts.
Olof vet mycket mer än han säger framför kameran. Han vet hur världen fungerar bakom de officiella förklaringarna som medierna matar dig med. Han har hur många kontakter som helst på "insidan".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in