Citat:
Ursprungligen postat av
lunarludde
Jag har läst ca 10 trådar idag på flashback och i hälften av dessa så ser man dina inlägg om att du har suttit inne i USA och talar om dina erfarenheter om rättssystemet i USA.
Är ingen merit direkt grabben.
Blir skoj att se vad herr Olof får för straff.
Grattis till att du äntligen har lärt dig att läsa "grabben" men din besatthet av mig låter väldigt osund men jag tar det som en komplimang. Du har noll vetskap om vad jag gör, vad jag har gjort och mycket annat lille vän.
Jag ser att du kommer med tung fakta i fallet med "blir skoj att...." vilket verkligen tillförde tråden något. Men du kan lära dig av mästaren i alla de trådar du har läst för du hittar inte många fel från min sida.
Jag tillför. Du bara existerar. Ungefär som Djurgården gör just nu. Barely exists.
Olof får 4-5 år om han inte fuckar upp det. I detta fall hoppas jag att jag har helt fel och att han får mer och att han propsar på att gå till rättegång.
Med det lilla jag har sett USA presentera i fallet så har dom honom dead, right and center. Nu när du har lärt dig att läsa lille vän så kanske du kan hitta denna dokumentation och lära dig lite om fallet?