Citat:
Ursprungligen postat av
5076-C
Själva tv-klippet var för något halvår sen.
Sen håller jag med dig om att det finns mycket frågetecken. Finns säkert en anledning till det.
Vet inte allt, men baserat på det jag vet (rik/bilar/dyrt boende på marbella) väljer jag att tro på mycket. Och som jag sagt innan, hans approach i sociala medier, tror jag är helt medveten.
Du vet så mycket om att han är så rik och har så mycket saker men ändå är du lika dålig som Olof att producera något av substans. Du får gärna visa vad det är som gör att du vet att han är rik, allt vi får se är samma sak som alla andra Instagram influencers gör med diverse lyxresor och hyrda lyxleksaker för att försöka framstå som rik och framgångsrik. Går du in på Instagram så kan du hitta svenska tonårstjejer med mer imponerande livsstil med lyxigare resor, lyxhus och finare bilar.
Varför åker multimiljonären runt i en 10 år gammal budgetferrari som är det bland det billigaste alternativet? Det är en Ferrari för såna som inte har råd med en riktig Ferrari. Det är ännu ett exempel på någon som försöker måla upp en bild av att vara framgångsrik utan att faktiskt vara det.
Varför får vi aldrig se någon av hans dyra och exklusiva hem? Kan det vara för att det är något som är långt utanför hans budget som han hyr?
Varför får vi aldrig se något av substans?
Citat:
Ursprungligen postat av
GylleneUttern2
Varför är tjocksmocken så fanatiskt fixerad av Jockiboii?
För att Jocke är mer framgångsrik och har en mycket dyrare och finare Ferrari än honom samt har petat hål på hans feta ego. Typ samma anledning som han har något vendetta mot Martin Björk för att han skämta och skratta åt honom i Radio för 10+ år sen.