2023-01-30, 20:26
Medlem
Jag pinad mig igenom den här otroligt pinsamma "intervjun", jag är ingen expert på kroppsspråk men, det man ser är att han inte är bekväm i själva situationen, kramar sina händer och andas högt upp i bröstet. Och säger emot sig själv "jag har aldrig fuckat med någon som inte har förtjänat det" och i nästa ögonblick skulle döda någons familj om de jävlas med hans son (är det samma son han inte får träffa?).
Och sedan något annat, varför skulle Roberto ge bort ett par tavlor av Picasso till dessa två idioter när han själv lever på att visa andra idioter en vaxdocka av Pablo?
Och jag kan säga att den båten de är på är samma som jag fick en flaska i skallen på under en räkkryssning under 90-talet.
Citera
2023-01-30, 20:39
Medlem
knark-kungens avatar
Nu flexar Tobbe med pp kläder, vems kreditkort har han stulit denna gången?

Allt för att impa på småbrudar, vad är hans endgame här, skaffa ännu en unge som han inte kommer få träffa?
Citera
2023-01-30, 21:08
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Allt för att impa på småbrudar, vad är hans endgame här, skaffa ännu en unge som han inte kommer få träffa?
Eller sålt nya bedrägeri iPads eller maxat nya kreditkort. En tjuv och bedragare är han.
Citera
2023-01-30, 21:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Eller sålt nya bedrägeri iPads eller maxat nya kreditkort. En tjuv och bedragare är han.
Blir så pinsamt när han flexar märkeskläder när man vet vilken skuldsatt luffare han är.

Men jag gissar att en person som honom förlorat sin självrespekt för många år sedan.
Citera
2023-01-30, 21:27
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Blir så pinsamt när han flexar märkeskläder när man vet vilken skuldsatt luffare han är.

Men jag gissar att en person som honom förlorat sin självrespekt för många år sedan.
Han kör hårt på devisen ”värt att leva fattig än dag om man får vara en kung för en dag”. El Lobo du har ett barn hemma i Sverige! Såhär beter sig inte en riktig man.
Citera
2023-01-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Han kör hårt på devisen ”värt att leva fattig än dag om man får vara en kung för en dag”. El Lobo du har ett barn hemma i Sverige! Såhär beter sig inte en riktig man.

Inte ens kapten potatismos beter sig så här, han tar i alla fall hand om någon annans barn.
Citera
2023-01-31, 06:37
Medlem
Krendels avatar
Citat:

Tror det här är ett patetiskt försökt av el luffo att försöka hämnas eller göra sitt ex avis, i hopp om att hon ska komma tillbaka. Han satt ju och lipa om något att hon hade träffat någon annan.
Citera
2023-01-31, 08:33
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krendel
Tror det här är ett patetiskt försökt av el luffo att försöka hämnas eller göra sitt ex avis, i hopp om att hon ska komma tillbaka. Han satt ju och lipa om något att hon hade träffat någon annan.

Aa exakt tror jag också. Jag tror även hon bryr sig inte ett jack shit när han smygfilmar tjejer som en scoptofil och går runt med clas ohlsson kostym. Jag tror mer att om hon tycker nåt så är han en patetisk simp.

Det enda han ska vara med i är lyxfällen. Där har han chansen att skina, vilket content det hade blivit. Maxar amex och är miljadär, kronkalle knackar på dörren.
”Tobias vilken värld lever du i, du saknar ju verklighetsförankring. Tobias varför byter du namn. Tobias du är en skuld dåre, tobias du får inte en krona för dina picassos och havanna ciggariller, tobias sälj clas ohlsson kostymen och guld pläterade kejsaröänken från alibaba. Tobias du är verkligen en patetiskt looser” typ så hade dom sagt.
Senast redigerad av Babbeluring 2023-01-31 kl. 08:38.
Citera
2023-01-31, 10:06
Medlem
zsarps avatar
Is mi mi silf and i, and mi båt. And min famili and min frends. Fukk enione els. Issi pissi.
Citera
2023-01-31, 13:16
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Inte ens kapten potatismos beter sig så här, han tar i alla fall hand om någon annans barn.

Är det inte Olofs egna unge han har tillsammans med sin ryska fru? Visserligen har jag svårt att se hur han överhuvudtaget skulle kunna ha sex, men helt omöjligt borde det inte vara.
Citera
2023-01-31, 13:43
Medlem
Babbelurings avatar
Haha

https://anonfiles.com/seIfifV0yb/693...19A76452A2_png
Citera
2023-01-31, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Haha

https://anonfiles.com/seIfifV0yb/693...19A76452A2_png